Tuurlijk is het gay om in je blote lul door de huiskamer te dansen, want maar 2 chickz van de pussycat rofls zijn knapquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:57 schreef Taproot het volgende:
Mss hoort het hier niet echt thuis (ik ben straight), maar er is zo eens een kleine discussie geweest met wat vrienden. Nou ja, je kent het wel, dat nummer van the pussycat dolls, "i don't need a man", als ik dat liedje hoor ga ik gegarandeerd uit mijn bol, als ik thuis ben gaan de rolluiken beneden, dans ik, zing ik mee en zinder van extase.
Maar volgens vrienden is het nogal gay om als man hier op te dansen. Ik vind nu van niet, de boodschap is toch net dat je GEEN man nodig hebt...
En dat is ook zo, ik ben 100 % hetero, als het de ladies hier zou interesseren.
The Grinchquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tuurlijk is het gay om in je blote lul door de huiskamer te dansen, want maar 2 chickz van de pussycat rofls zijn knap
En ik weet dat je die smerige rode lekker vindgoorlap !
Die rechter heb ik het over die jij lekker vind
[afbeelding]
quote:
en daardoor des te meer knuffelbaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk, ik ben ook homo!
ja, dat is gayquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:57 schreef Taproot het volgende:
Mss hoort het hier niet echt thuis (ik ben straight), maar er is zo eens een kleine discussie geweest met wat vrienden. Nou ja, je kent het wel, dat nummer van the pussycat dolls, "i don't need a man", als ik dat liedje hoor ga ik gegarandeerd uit mijn bol, als ik thuis ben gaan de rolluiken beneden, dans ik, zing ik mee en zinder van extase.
Maar volgens vrienden is het nogal gay om als man hier op te dansen. Ik vind nu van niet, de boodschap is toch net dat je GEEN man nodig hebt...
En dat is ook zo, ik ben 100 % hetero, als het de ladies hier zou interesseren.
Ik ook van jou, nekkerquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:35 schreef amvrosios het volgende:
Remlof is n vieze homo , vraag het hem !
met zn vieze kanker arnep:r:r:r:r
gatver, je bent er zo eenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk, ik ben ook homo!
ik zou hem bannen Nielsquote:
Dikke kans dat ik daar dwars doorheenscheurquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:40 schreef fraubitch het volgende:
martijn, jullie moeten gewoon wat kleren van mij lenen, strakke truitjes enzo.
niels kan van laura lenen emiel van zijn dinnetje, dan neem ik nog wel wat mee voor jacob
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:35 schreef amvrosios het volgende:
Remlof is n vieze homo , vraag het hem !
met zn vieze kanker arnep:r:r:r:r
gast, dit topic is 3 jaar oudquote:
ben jij homo dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |