preciesquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:11 schreef RoofingBurner het volgende:
De oorsprong van de naam van dit topic ligt in het vorige deel.
Ik heb het fobo reeds gecheckt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een FoBo
Helemaal geïnspireerd door vandaag
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk wel meteen dat hij 65 is ofzo
Thaaanksquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik heb het fobo reeds gecheckt.complimenten mên.
![]()
Gemeen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
wat een onzin kraamt die Newbie uit hé.
pom pom pom...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gemeen...![]()
Was jij niet degene die hem oldtimer noemde?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:20 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
pom pom pom...was ik dat.
Kan ik me niets meer van herinneren.
![]()
"Hoe meer hoe beter, wat mij betreft wordt die harem van je nog tien keer zo groot. Ik zal zo even een advertentie op marktplaats zetten om zo nog meer mensen toe te voegen."quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe denkt B eignelijk over die harem van je sheep?![]()
Hoezo geïnspireerd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een FoBo
Helemaal geïnspireerd door vandaag
Waarom geloof ik je niet helemaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
"Hoe meer hoe beter, wat mij betreft wordt die harem van je nog tien keer zo groot. Ik zal zo even een advertentie op marktplaats zetten om zo nog meer mensen toe te voegen."
Nee, ok, ik was vergeten te zeggen dat ze ook een briefje in de AH heeft opgehangen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je niet helemaal![]()
![]()
Heb je de boel nou weten te verkleinen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ergens in dit topic staat een foto van me, die ik uiteindelijk ook in mn FoBo heb gezet. Ik weet niet meer wie wilde bewijs dat ik vrouwlijk was, dus tja, en nu kunnen ze t opzoeken in mn FoBo. Wellicht is geïnspireerd niet het goede woord
Wees blij, gister was hier niks te belevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan hier ook nooit even wegblijven. Spammen jullie weer de boel vol. Weet je wel wat 1 deel kost!
Ja met print Screen in de windows viewer. Heel triest, maar het werkte wel. Niet gezien dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je de boel nou weten te verkleinen?![]()
denk dat geïnspireerd wél het goede woord is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ergens in dit topic staat een foto van me, die ik uiteindelijk ook in mn FoBo heb gezet. Ik weet niet meer wie wilde bewijs dat ik vrouwlijk was, dus tja, en nu kunnen ze t opzoeken in mn FoBo. Wellicht is geïnspireerd niet het goede woord
Mooi, dan blijf ik daarbijquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
denk dat geïnspireerd wél het goede woord is.
Nu welquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja met print Screen in de windows viewer. Heel triest, maar het werkte wel. Niet gezien dan?
Ik denk dat kastanjechampignonijs het goed woord isquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
denk dat geïnspireerd wél het goede woord is.
Ik heb laatst stroopwafelijs gehad, niet te kanenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik denk dat kastanjechampignonijs het goed woord is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |