Ik las het vlák nadat ik mijn vraag postte. Ik heb al drie boeken van Bryson gelezen en deze ligt klaar.quote:
Bedanktquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kleine geschiedenis van bijna alles![]()
nog steeds niet uit
ben halverwege ofzo, maar het is een boek waar je steeds stukjes in leest
en het is een erg leuk boek vind ik, echt een aanwinst
En bedanktquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
A Short History of nearly everything. Bill Bryson.
Erg leuk boek dat een hoop zaken verklaard.
Of vroeg je dit aan Etc?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik las het vlák nadat ik mijn vraag postte. Ik heb al drie boeken van Bryson gelezen en deze ligt klaar.
En langzaam maar zeker integreerd MM in de slowchat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de poll maar ingevuld...
Reisboeken, 'Notes from a big country', 'Down Under' en nog eentje waar ik niet op kom.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]hij heeft nog meer geschreven
![]()
*kijken gaat
ik zag 'm alleen in het Nederlands liggen, maar had denk ik sowieso voor de Nederlandse versie gekozen vanwege het toch wel wetenschappelijke onderwerpquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
En bedankt
Jij hebt 'm in het Engels gelezen Jojo? Normale boeken in het Engels vind ik opzich goed te doen (al lees ik logischerwijs Nederlandse tekst sneller dan Engelse) maar is het door het semi-wetenschappelijke onderwerp niet nog een stuk lastiger? Zie wel dat de prijs van de hardcover maar liefst ¤17,- scheelt als je de Engelse neemt.
De geest wil nog wel, maar het lichaam niet meer...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:13 schreef RoofingBurner het volgende:
En langzaam maar zeker integreerd MM in de slowchat.Wat getuigt van een nog soepele geest.
![]()
Dat zou ik sowieso doen vanwege het onderwerp en daarnaast telt die meer dan 100 blz. extra t.o.v. de paperback.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zag 'm alleen in het Nederlands liggen, maar had denk ik sowieso voor de Nederlandse versie gekozen vanwege het toch wel wetenschappelijke onderwerpen kies alsjeblieft de hardcovermetplaatjeseditie want die is zooooo mooi
![]()
Banknotes van een big country dus...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef RoofingBurner het volgende:
... en toen bleek er behalve 'notes from a big country' ook nog 500 dollar in te zitten.
Je schaamt je voor de TT?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De geest wil nog wel, maar het lichaam niet meer...![]()
Hoe eerder dit topic vol is, des te beter...
Wow, je schiet wel op. Ben ik even eten, zijn we al weer 2 pagina's verderquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De geest wil nog wel, maar het lichaam niet meer...![]()
Hoe eerder dit topic vol is, des te beter...
Ik zal het boek binnenkort eens proberen te bekijken als ik er aan denk, misschien hebben ze de Engelse ook welquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb de paperback al een jaar of 2 geleden gekocht en die was toen niet duur. Het is niet het meest simpele Engels, maar het is (vind ik) goed te doen. En anders moet je het maar als interessant eoefening zien
Ik heb vrijwel alle boeken van Bryson twee Nederlandse en de rest in het Engels. Ik vind zijn humor niet zo goed in het Nederlands overkomen.
Ff poll invullen. We zijn nog wat ondervertegenwoordigd in de lagere leeftijdenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wow, je schiet wel op. Ben ik even eten, zijn we al weer 2 pagina's verder
Je wordt pas moe als er geen enkele reactie is geweest hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wow, je schiet wel op. Ben ik even eten, zijn we al weer 2 pagina's verder
Nee, maar ik hoef niet zo nodig ín the picture'...quote:
Al gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ff poll invullen. We zijn nog wat ondervertegenwoordigd in de lagere leeftijden
typo'tje, al gewijzigdquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je wordt pas moe als er geen enkele reactie is geweest hoor
Mij een beetje nieuwsgierig maken hčquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet zo nodig ín the picture'...
Maar die zin die je schrijft is wel amusant, ik zeg alleen maar even niet waarom...![]()
Je bent te snel voor onsquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Al gedaan
[..]
typo'tje, al gewijzigd
Ook, en topic volspammen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:25 schreef Supersheep het volgende:
Mij een beetje nieuwsgierig maken hč
tis de jeugdigheid, vastquote:
Ben je dan niet de hele dag dronkenquote:
Waar zou de wereld zijn zonder het sarcasme?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, ik als oude rot kan helemaal niks meer
Dat is stoer johquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Comazuipen is toch ook niets aan? Althans, ik zie de lol niet die veel knaapjes elk weekend hebben.
Nee precies. Als ik ze dronken zie worden in n café, en dan vervelend dronken, heb ik spontaan geen trek meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Comazuipen is toch ook niets aan? Althans, ik zie de lol niet die veel knaapjes elk weekend hebben.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GKmxpeSKA34
Vet stoer toch?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |