preciesquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:11 schreef RoofingBurner het volgende:
De oorsprong van de naam van dit topic ligt in het vorige deel.
Ik heb het fobo reeds gecheckt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een FoBo
Helemaal geïnspireerd door vandaag
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk wel meteen dat hij 65 is ofzo
Thaaanksquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik heb het fobo reeds gecheckt.complimenten mên.
![]()
Gemeen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
wat een onzin kraamt die Newbie uit hé.
pom pom pom...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gemeen...![]()
Was jij niet degene die hem oldtimer noemde?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:20 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
pom pom pom...was ik dat.
Kan ik me niets meer van herinneren.
![]()
"Hoe meer hoe beter, wat mij betreft wordt die harem van je nog tien keer zo groot. Ik zal zo even een advertentie op marktplaats zetten om zo nog meer mensen toe te voegen."quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe denkt B eignelijk over die harem van je sheep?![]()
Hoezo geïnspireerd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een FoBo
Helemaal geïnspireerd door vandaag
Waarom geloof ik je niet helemaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
"Hoe meer hoe beter, wat mij betreft wordt die harem van je nog tien keer zo groot. Ik zal zo even een advertentie op marktplaats zetten om zo nog meer mensen toe te voegen."
Nee, ok, ik was vergeten te zeggen dat ze ook een briefje in de AH heeft opgehangen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je niet helemaal![]()
![]()
Heb je de boel nou weten te verkleinen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ergens in dit topic staat een foto van me, die ik uiteindelijk ook in mn FoBo heb gezet. Ik weet niet meer wie wilde bewijs dat ik vrouwlijk was, dus tja, en nu kunnen ze t opzoeken in mn FoBo. Wellicht is geïnspireerd niet het goede woord
Wees blij, gister was hier niks te belevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan hier ook nooit even wegblijven. Spammen jullie weer de boel vol. Weet je wel wat 1 deel kost!
Ja met print Screen in de windows viewer. Heel triest, maar het werkte wel. Niet gezien dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je de boel nou weten te verkleinen?![]()
denk dat geïnspireerd wél het goede woord is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ergens in dit topic staat een foto van me, die ik uiteindelijk ook in mn FoBo heb gezet. Ik weet niet meer wie wilde bewijs dat ik vrouwlijk was, dus tja, en nu kunnen ze t opzoeken in mn FoBo. Wellicht is geïnspireerd niet het goede woord
Mooi, dan blijf ik daarbijquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
denk dat geïnspireerd wél het goede woord is.
Nu welquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja met print Screen in de windows viewer. Heel triest, maar het werkte wel. Niet gezien dan?
Ik denk dat kastanjechampignonijs het goed woord isquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
denk dat geïnspireerd wél het goede woord is.
Ik heb laatst stroopwafelijs gehad, niet te kanenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik denk dat kastanjechampignonijs het goed woord is
Ah dat klinkt al meer als Bquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, ok, ik was vergeten te zeggen dat ze ook een briefje in de AH heeft opgehangen.
Maar je schrijft de naam van je eigen vrouw verkeerdquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef iamredleader het volgende:
Tinviel
Voor
President!
Aha, een nieuwe tvp bedacht!Zal m'n vrouw wel grappig vinden
Weet je wat stinkt? Mijn Lowlandsklerenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat 17 zijn heel veel voordelen heeft hoor.Ik zou zo een tijd willen ruilen. 38 zijn, dat stinkt pas.
Wat was de naam van dat boek dat je een paar maanden geleden hebt gekocht waarin wetenschappelijke dingen op een leuke manier zijn uitgelegd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Bol.com zal blij met me zijnheb iets besteld, toen geannuleerd (kreeg de annuleringsmail eerder dan de bestellingsmail
) en nu weer besteld. exact hetzelfde
![]()
Friends
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je schrijft de naam van je eigen vrouw verkeerd
Ik heb jou nog in de rij zien staan bij Lowlandsquote:
Wat een kleine rotzakken zijn we ook hèquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Nog even terugkomen op de topictitel...
Er zijn bij de AKQ oudere deelnemers dan ik. Maar waarschijnlijk ben ik oud genoeg om me normaal gesproken niet meer aangetrokken te voelen tot slowchat-topics.
En van sommige personen had ik inderdaad de vader kunnen zijn als ik de leeftijden zo lees. Gelukkig ben ik kinderloos...
Een kleine geschiedenis van bijna allesquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat was de naam van dat boek dat je een paar maanden geleden hebt gekocht waarin wetenschappelijke dingen op een leuke manier zijn uitgelegd?
En hoe beviel het boek?
Wol is ook lekkerquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb jou nog in de rij zien staan bij Lowlands
Helaas geen BBQ bij ons anders had ik je geslacht![]()
Bedankt. Ik voel me opeens een stuk jongerquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Nog even terugkomen op de topictitel...
Er zijn bij de AKQ oudere deelnemers dan ik. Maar waarschijnlijk ben ik oud genoeg om me normaal gesproken niet meer aangetrokken te voelen tot slowchat-topics.
En van sommige personen had ik inderdaad de vader kunnen zijn als ik de leeftijden zo lees. Gelukkig ben ik kinderloos...
maar nu hebben we wel de nederlandse titel, de engelse titel en de naam van de schrijverquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet toen ik postte
Lekker warm jaquote:
Is dat van Bill Bryson?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kleine geschiedenis van bijna alles![]()
nog steeds niet uit
ben halverwege ofzo, maar het is een boek waar je steeds stukjes in leest
en het is een erg leuk boek vind ik, echt een aanwinst
K houd niet van wijvendames seriesquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:TV-tip voor de dames
20:30 Net5 Ugly Betty
21:30 Net 5 Men In Trees
en de heren mogen ook kijken hoor
daarom ook tips voor de damesquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K houd niet van wijvendames series![]()
Ik ga lekker X-men kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |