Geen idee wanneer het open gaat, 1 oktober is idd wel een mooie datum, was met IDO3 ook zo.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Wanneer gaat het open?
Maandag 1 oktober lijkt me een mooie datum.
maar ze is super daar! jammer dat je het niet kan zien!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:18 schreef BVO het volgende:
Dat was toch ook steeds een net-niet'er he...
quote:Idols-finaliste Floortje gaat ijsdansen
AMSTERDAM - Het wachten is nog steeds op de zomer, maar SBS legt de ijsvloer alweer klaar. Idols-finaliste Floortje gaat schaatsen in een nieuwe reeks Sterren Dansen op het IJs.
Naar verwachting zal de zender volgende week meer namen van ijsdansende BN'ers bekendmaken. Zodra het 'gouden presentatieduo' Gerard Joling en Nance klaar is met Popstar, medio oktober, gaan zij door met de derde reeks van Sterren Dansen. Eerder wonnen Hein Vergeer en zangeres Sita de schaatsstrijd.
Ik wilde het net hier neerzetten. Sja, laatste single word gehoopt op een godswonder. Duet met Ronan Keating. Jammer genoeg krijgen Idols kandidaten nooit de kans om verder te groeien. En ach, het kan soms de juiste impuls geven...quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:39 schreef BVO het volgende:
Carriere in het slop? Op het ijs kan je tenminste w�l zonder pardon op je bek gaan!
[..]
TIALDAquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:48 schreef Deceit het volgende:
hey mensen... dit is zo grappig... kennen jullie Popstars On Stage? (duitsland en oostenrijk is dat samen)... en nu zijn ze dus bij de finales.... en bij de einde van de workshops konden NL's meedoen... en er zijn nu dus 3 nederlanders bij.... waaronder TIALDA!!!!!!!!! [afbeelding]
wat is de officiele site?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef Deceit het volgende:
POPSTARS ON STAGE geen goed programma?????
ken je het liedje MONROSE - HOT SUMMER? hun zijn van popstars on stage!!!
echt geweldig program en TIALDA is ook geweldig!!!!!! als het goed is kan je alle afleveringen op de officiele site bekijken..! Alleen denk dat de afl. van gisteren nog niet online is, maar in de gaten houden dus!!!!!!!!!!
Ik heb een lief PM'etje gestuurd. Ik hoor het wel danquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:42 schreef Svensational het volgende:
Ik zou die PR nu alvast benaderen daar je toch al zeker weet dat je de prono gaat starten. Als je dan last-minute een prijs gaat proberen te regelen ben je misschien te laat.
Tialda.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:48 schreef Deceit het volgende:
hey mensen... dit is zo grappig... kennen jullie Popstars On Stage? (duitsland en oostenrijk is dat samen)... en nu zijn ze dus bij de finales.... en bij de einde van de workshops konden NL's meedoen... en er zijn nu dus 3 nederlanders bij.... waaronder TIALDA!!!!!!!!! [afbeelding]
Jawel jawel, de winnaar van de Idolsprono '07/'08 zal een heus FOK!shirt winnenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb een lief PM'etje gestuurd. Ik hoor het wel dan.
Was het niet goed?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:36 schreef moemoe het volgende:
Jim zong net het volkslied bij de EK kwalificatie Nederland - Bulgarije. En hoe.
Oeeehh, nu ga ik nóg meer m'n best doenquote:Op zondag 9 september 2007 11:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel jawel, de winnaar van de Idolsprono '07/'08 zal een heus FOK!shirt winnen.
Jij grijpt er toch steeds net naastquote:Op zondag 9 september 2007 11:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeeehh, nu ga ik nóg meer m'n best doen![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 11:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel jawel, de winnaar van de Idolsprono '07/'08 zal een heus FOK!shirt winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |