Kan je zingen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef m-materazzi het volgende:
Heeft iemand die meedoet al iets gehoord waar en hoelaat hij ergens aanwezig wordt geacht om te auditeren. Ik heb me netjes ingeschreven, maar sindsdien niks meer gehoord..
good luckquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
Aanstaande zaterdag mag ik om 8.00 uur naar Putten komen.
Veel succes! Vertel ons hoe het is gegaan in alle geuren en kleuren!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
Neeeeh zij had weinig variatie in haar stem... Dan nog liever een nederlandse Lakisha Jones.. Of Jordin Sparksquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:36 schreef BVO het volgende:
Ik hoop trouwens op een Nederlandse Melinda Doolittle.
Ze varieerde inderdaad weinig: ze was altijd héél goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:03 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neeeeh zij had weinig variatie in haar stem... Dan nog liever een nederlandse Lakisha Jones.. Of Jordin Sparks![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze varieerde inderdaad weinig: ze was altijd héél goed.
Marianne heeft kenbaar gemaakt dat ze volgend jaar graag nog een jaar X-Factor wilt doen. Dit zal ook wel gebeuren. Waarschijnlijk ook weer met Henk maar een vervanger voor HJ. En dan wisselen ze van categorie net zoals UK en USA.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen x-factor meer?
nouja, de audities zijn altijd écht heerlijk tv-materiaal![]()
USA heeft alleen american idolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Marianne heeft kenbaar gemaakt dat ze volgend jaar graag nog een jaar X-Factor wilt doen. Dit zal ook wel gebeuren. Waarschijnlijk ook weer met Henk maar een vervanger voor HJ. En dan wisselen ze van categorie net zoals UK en USA.
Ik heb de promo ook nog niet gezien. Ergens online te kijken?
quote:
Succesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
Je zou de FOK!pr kunnen mailen of zij er iets mee willen doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:20 schreef BVO het volgende:
Staat die promo al ergens online? Heb hem nog niet gezien.
Ik ga zo maar eens kijken of ik de Idolsprono nog uit de kast ga trekken. Maar dan wil ik er deze keer wel een prijs aan verbonden hebben
.
Zat ik ook al aan te denken. Ik heb gisteren trouwens m'n FOK!shirt binnengekregen van m'n tourwinstquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou de FOK!pr kunnen mailen of zij er iets mee willen doen.
Stop! Prono-Time!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Ik heb gisteren trouwens m'n FOK!shirt binnengekregen van m'n tourwinst. Kan je wellicht ook meer mensen van buiten FOK! aantrekken.
En anders kan ik zelf wat verzinnen. Nouja, het stof is van de prono af, heb al een lijstje gemaakt van alle oud-deelnemers, kan iedereen op de hoogte gesteld worden. Misschien dat ik de opzet wat wijzig, even kijken nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |