abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:57:09 #121
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52840672
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
Aanstaande zaterdag mag ik om 8.00 uur naar Putten komen .
Succes ! Hopen dat je zondag terug mag komen (dan zit de tvjury er).
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_52840958
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:20 schreef BVO het volgende:
Staat die promo al ergens online? Heb hem nog niet gezien.

Ik ga zo maar eens kijken of ik de Idolsprono nog uit de kast ga trekken . Maar dan wil ik er deze keer wel een prijs aan verbonden hebben .
Je zou de FOK!pr kunnen mailen of zij er iets mee willen doen .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:09:57 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52841072
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:05 schreef Svensational het volgende:

[..]

Je zou de FOK!pr kunnen mailen of zij er iets mee willen doen .
Zat ik ook al aan te denken. Ik heb gisteren trouwens m'n FOK!shirt binnengekregen van m'n tourwinst . Kan je wellicht ook meer mensen van buiten FOK! aantrekken.
En anders kan ik zelf wat verzinnen. Nouja, het stof is van de prono af, heb al een lijstje gemaakt van alle oud-deelnemers, kan iedereen op de hoogte gesteld worden. Misschien dat ik de opzet wat wijzig, even kijken nog.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:12:38 #124
134538 chansadres
Black & White
pi_52841150
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef BVO het volgende:

[..]

Zat ik ook al aan te denken. Ik heb gisteren trouwens m'n FOK!shirt binnengekregen van m'n tourwinst . Kan je wellicht ook meer mensen van buiten FOK! aantrekken.
En anders kan ik zelf wat verzinnen. Nouja, het stof is van de prono af, heb al een lijstje gemaakt van alle oud-deelnemers, kan iedereen op de hoogte gesteld worden. Misschien dat ik de opzet wat wijzig, even kijken nog.
Stop! Prono-Time!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:13:44 #125
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52848221
Op http://www.americanidol.com/ hadden ze dit jaar ook een soort prono. Waarbij je ook punten kon verdienen wanneer je mensen lid maakte enzo, dus een echte toffe prono zoals de FOK! Idolsprono was het niet. Sowieso vind ik nergens op internet een prono die zo tof was als de FOK! Idolsprono.
Wel her en der nog dezelfde elementen. Zo hebben ze hier gewoon mijn top 10 lijstjes idee gejat. En in Canada voorspellen ze pas na de optredens. Maar dat vind ik niks.

[ Bericht 18% gewijzigd door BVO op 31-08-2007 18:21:39 ]
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:17:33 #126
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52851622
Ik zag de promo ook net. Zag er gelikt uit, zelfs de Hind exit zat erin.
pi_52854133
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef BVO het volgende:

[..]

Succes ! Hopen dat je zondag terug mag komen (dan zit de tvjury er).
Thanks! En de anderen ook natuurlijk! Ja, in mijn brief stond al zoiets. ''Mocht je doorgaan naar de tweede ronde, dan is het belangrijk dat je ook de dag direct na deze auditie beschikbaar bent. Dat is dus zondag 2 september 2007.''

Ik ben nu al zenuwachtig, terwijl ik niet eens verwacht dat ik door ga, maar gewoon .
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:53:49 #128
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52854186
Nouja, dat snap ik wel. Ik zou ook in me broek schijten . Laat je ook niet van de wijs brengen door de jury die er morgen zit, hoorde dat ze soms gewoon met elkaar zitten te praten, andere kant opkijken, enz. Om je maar vooral een beetje te prikkelen .
pi_52854231
Sssssssst straks ren ik jankend weg daar.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:43:20 #130
134538 chansadres
Black & White
pi_52857272
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:55 schreef moemoe het volgende:
Sssssssst straks ren ik jankend weg daar.
Word je doorgelaten om de verkeerde redenen!
Steppin out tonight
pi_52860299
Kijken of ik moemoe ga spotten morgen Wat doe je aan??
pi_52864301
Ik droomde vannacht dat ik auditie deed !! En ze waren niet enthousiast, want ik vergat mn tekst enzo .
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:44:27 #133
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52865107
Je kan jezelf nog steeds inschrijven he.
Dus... doe het nou maar, mijn stem krijg je toch wel, kunnen zingen of niet .
pi_52865323
Nee, toch maar niet, en met 1 stem overleef ik de finalerondes niet denk ik .
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:54:50 #135
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52865336
Ik heb Anja ook bij de laatste 4 gekregen, onderschat me niet he.
pi_52865388
Da's waar . Maar ik volg Idols liever veilig vanaf de bank .
pi_52866236
volgens mij zag ik moemoe maar ik durfde het niet te vragen
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:41:24 #138
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52866256
Ben je al geweest? .
En? Hoe was het? Hoe ging het? Wat zag je?
Vertel .
pi_52866276
ja ben al lang terug
er waren heeeel veel mensen die zichzelf belachelijk maakte
mensen die goed konden zingen
en dat de redactie mensen op gingen hitsen om debiel te doen voor de camera
en dat ik zoveel mogelijk niet in beeld kwam
pi_52867140
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:42 schreef MaRySe het volgende:
ja ben al lang terug
er waren heeeel veel mensen die zichzelf belachelijk maakte
mensen die goed konden zingen
en dat de redactie mensen op gingen hitsen om debiel te doen voor de camera
en dat ik zoveel mogelijk niet in beeld kwam
Je ging alleen om te kijken?
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:31:21 #141
88233 Steve
Still the best.
pi_52867177
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
Aanstaande zaterdag mag ik om 8.00 uur naar Putten komen .
Tof! We verwachten een uitgebreid verslag hè.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_52867315
haha ja ik ging kijken voor een vriend
pi_52867335
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:40 schreef MaRySe het volgende:
volgens mij zag ik moemoe maar ik durfde het niet te vragen
Serieus? Ik had een jurkje aan. Was dan naar me toe gekomen muts! Zo eng ben ik niet .

Om acht uur stond er al een flinke rij om naar binnen te mogen, rond half elf ging ik het hotel in. Daarna nog langer wachten tot je eindelijk aan de beurt was. Er liepen idd heel wat weirdo's, maar heb ook een enkeling erg mooi horen zingen. Een bepaalde jongen (type Herman) werd een keer of zes geinterviewd, type Kevin werd ook achterna gezeten en er was ook een meisje dat de meest rare moves maakte voor de camera.

Het duurde allemaal zo lang dat ik op een gegeven moment even ging strekken. Vrijwel METEEN stond er een camera man voor me en werd er een microfoon onder mijn neus geduwd.

''Wat deed jij daar?''
''Eh strekken?''
''Strippen?''
''Nee, strekken.''
''Doe nog eens!''
''Nee, dank je.''
''Ik wil jou wel gestrekt zien.''
'' .''

Daarna nog wat vragen over mijn kleding en mijn eventueel aanwezige zangtalent. De man die me interviewde was btw wel grappig, maar ergens ook irritant. Hij lokte je echt uit, maar ik ging er niet echt op in, dus was hij snel weer weg . Tegen andere deelnemers heb ik hem verhalen horen vertellen over zijn achterwerk, dat het een waar kunstwerk was ofzo . Ook raakte hij telkens iedereen aan om dubbelzinnige complimentjes te maken.

De auditie zelf vond ik op zich wel goed gaan en idd wat BVO zei... Ze keken een hele andere kant op, deden ongeinteresseerd, maar ik bleef gewoon stug doorzingen en keek ze alle drie telkens recht in de ogen aan. Daardoor had ik na een tijd WEL hun interesse .
''Ik vond het een beetje saai en daarom ben je niet door.''
''En wat was er dan precies saai?''
''Gewoon saai, ik vond het niet overtuigend genoeg.''
''Prima, een fijne dag nog.''

Ik was ergens best beledigd dat ze het saai vonden, maar was het toch ook wel weer met ze eens. Ik twijfelde vooraf al of ik het nummer wel zou gaan doen. Ik wilde eerst Eternal Flame zingen, maar dat zou (idd) saai gevonden kunnen worden. Dus ging ik over op Nothing compares to you. Toen ik er uiteindelijk stond heb ik toch maar Eternal Flame gedaan. Daarnaast had ik ook wel nagedacht over mijn choreografie en het uitgevoerd, maar het blijft toch wel een rustig nummer. Jammer, maar voor hen een gemis, niet voor mij .

Buiten aangekomen werd ik bestormd door een mevrouw die een talentenjacht organiseerde voor TV Oranje. Wie? Juist, dat dacht ik ook . Visitekaartje aangenomen en ze gaat me nog bellen zei ze.

Toch wel weer een belevenis op zich, al had ik wat betere feedback iets meer gewaardeerd. Wat moet ik nou met ''gewoon saai''?
pi_52867391
Oh! En ik zag ook een donkere jongen die mee deed aan X-factor, maar toen niet bij de laatste 10 zat. FF opzoeken wie het ook alweer is.
pi_52867416
Jammer dat je niet door bent .
En raar commentaar hoor, die mensen hadden er duidelijk geen zin in .
pi_52867470
http://www.rtl.nl/shows/xfactor/solisten15tm25/# bij het filmpje van Sharon als ze ''I will always love you'' zingt en net begint met zingen zie je een donkere jongen achter haar zitten. Wie is dat ook alweer?

Ah gevonden! Nigel heet hij, naja hij doet nu dus weer mee .

[ Bericht 22% gewijzigd door moemoe op 01-09-2007 14:54:41 (gevonden) ]
pi_52867506
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:40 schreef moemoe het volgende:

[..]

Verhaal van moemoe
Idols heeft hun geloofwaardigheid verloren! Ik kijk niet meer
Ik geloofde het zelf voor een paar seconde
Steppin out tonight
pi_52868958
Jammer dat je niet door bent moemoe...

en het is idd geen commentaar waar je iets mee kunt, "gewoon saai" is waardeloos commentaar imho. Al hadden ze dan maar uitgelegd wat er dan zo saai was aan je performance.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
  zaterdag 1 september 2007 @ 16:20:49 #149
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52869187
Jammer moemoe. Wel een leuk verhaal om te lezen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 1 september 2007 @ 16:54:57 #150
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52869729
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:48 schreef moemoe het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/xfactor/solisten15tm25/# bij het filmpje van Sharon als ze ''I will always love you'' zingt en net begint met zingen zie je een donkere jongen achter haar zitten. Wie is dat ook alweer?

Ah gevonden! Nigel heet hij, naja hij doet nu dus weer mee .
Die was tof .

Ja, ik had het ook van m'n nichtje gehoord vorig jaar. Zingt ook heel behoorlijk, maar die is nog jong en al wat onwennig en als ze dan ook nog zo reageren is dat gewoon lastig. Maar dat zal wel de bedoeling zijn. Leuk verhaal in ieder geval, en de ervaring lijkt me ook best grappig .

En met zoveel mensen kan je ook niet verwachten dat die jury iedereen gaat analyseren. Das dan gewoon een veemarkt, niet goed genoeg is niet boeiend voor hen dus wegwezen maar. Klinkt hard, maar zo denken ze wel.
pi_52870548
Doet je nichtje dit jaar weer mee?
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:41:16 #152
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52870692
Ik weet het eigenlijk niet . Maar ik zie haar straks, dus vraag het haar gelijk. Ze werd van de week 16, gaat nu ook naar zo'n zangopleiding en heeft zangles, heeft een echt zuivere stem, maar nog niet het volume en overtuiging om er nu al te staan. Dus de audities zou ze toch niet doorkomen denk ik nu.
pi_52871389
@ moemoe.. ik was dat meisje wat naast je zat en zei... gaat het wel? en toen zei jij... ik doe stemoefeningen

o en die hele lange donkere jongen die me de hele tijd wou laten struikelen en aandacht wou.. is dat nigel? hij zag er wel idols achtig uit
pi_52873564
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 18:09 schreef MaRySe het volgende:
@ moemoe.. ik was dat meisje wat naast je zat en zei... gaat het wel? en toen zei jij... ik doe stemoefeningen

o en die hele lange donkere jongen die me de hele tijd wou laten struikelen en aandacht wou.. is dat nigel? hij zag er wel idols achtig uit
JE ZAT GEWOON NAAST ME?! Doh!

Volgens mij is Nigel niet zo lang. Heb je die Michael Jackson wannabe nog gezien?

Het waren btw ademhalingsoefeningen.

[ Bericht 4% gewijzigd door moemoe op 01-09-2007 20:11:00 ]
pi_52873716
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 16:54 schreef BVO het volgende:
Die was tof .

Ja, ik had het ook van m'n nichtje gehoord vorig jaar. Zingt ook heel behoorlijk, maar die is nog jong en al wat onwennig en als ze dan ook nog zo reageren is dat gewoon lastig. Maar dat zal wel de bedoeling zijn. Leuk verhaal in ieder geval, en de ervaring lijkt me ook best grappig .

En met zoveel mensen kan je ook niet verwachten dat die jury iedereen gaat analyseren. Das dan gewoon een veemarkt, niet goed genoeg is niet boeiend voor hen dus wegwezen maar. Klinkt hard, maar zo denken ze wel.
Zit wel wat in ja, naja ik laat me wel analyseren door een zangdocent .

Ik heb geloof ik nog een oud-deelnemer gezien, maar het niet zeker. Ze had zo'n bekend gezicht... En ik heb ook een blonde man (met iets wat apart haar) gezien die volgens mij ook eerder mee deed. Zo'n Sjonnie type met een Nederlandstalig nummer dat erg vals was, weet iemand wie ik bedoel?
pi_52876680
weet iemand of er audities zijn dit jaar in Eindhoven, en als dat zo is: wanneer?

[ Bericht 83% gewijzigd door jmac op 02-09-2007 01:20:53 ]
  zondag 2 september 2007 @ 01:08:35 #157
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52881738
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:35 schreef Svensational het volgende:
Doet je nichtje dit jaar weer mee?
Nee dus . Gelukkig maar, laat haar eerst maar eens 3 jaar ofzo rijpen.
  zondag 2 september 2007 @ 01:11:23 #158
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52881783
Mijn Fitnessinstructrice doet mee . Ze heeft volgende week zaterdag auditie
Friends don't let friends remain beardless...
pi_52881994
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:44 schreef jmac het volgende:
weet iemand of er audities zijn dit jaar in Eindhoven, en als dat zo is: wanneer?
edit: ah http://www.destentor.nl/zwolle/article1819159.ece . Weet iemand nog de precieze datum (en liefst ook locatie). Post 't dan hier even of pm me even.
  zondag 2 september 2007 @ 01:25:39 #160
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52882033
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:23 schreef jmac het volgende:

[..]

edit: ah http://www.destentor.nl/zwolle/article1819159.ece . Weet iemand nog de precieze datum (en liefst ook locatie). Post 't dan hier even of pm me even.
Je gaat meedoen?
  zondag 2 september 2007 @ 01:26:51 #161
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52882053
Oh, maareh... komende zaterdag en zondag, Mercure Hotel Zwolle.
pi_52882170
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:25 schreef BVO het volgende:

[..]

Je gaat meedoen?
Nee geld verdienen Als ik mee zou doen wist ik de exacte tijd/plek wel
  zondag 2 september 2007 @ 01:37:40 #163
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52882245
Ik las in de Stentor trouwens dit. Klopt niet helemaal, want het theater was altijd al direct na de audities. Maar misschien dat iemand er wat van snapt.
quote:
In vijf afleveringen wordt duidelijk wie van de tienduizend zelfgedachte pop-idolen de voorrondes overleeft. Dit keer zijn er geen workshops. De 'overlevenden' gaan onmiddellijk het theater in om vervolgens vanaf 15 december in levende lijve op de bühne te acteren. Pas daarna wordt duidelijk wie echt doorgaat en wie niet. Zanger Gordon en componist en tekstschrijver John Ewbank staan vanaf dit seizoen de vertrouwde juryleden Jerney Kaagman en Eric van Tijn bij. Het tv-programma wordt dit seizoen weer gepresenteerd door Martijn Krabbé.
  zondag 2 september 2007 @ 12:00:54 #164
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52887008
quote:
Martijn Krabbé hoopt op chemie met Wendy van Dijk
Martijn Krabbé presenteert het nieuwe seizoen van Idols dit jaar niet samen met Chantal Janzen, maar met Wendy van Dijk. Hij hoopt op chemie met Wendy. “Televisie blijft een raar medium. Op zo’n groot podium is veel warmte nodig om over te komen“, aldus Krabbé in De Telegraaf. “Ik had Wendy als kandidaat bij Dancing on Ice. Daar klikte het enorm. Laten we hopen dat die ver- bondenheid nu zichtbaar wordt.” Krabbé beaamt dat er weinig chemie was met Chantal Janzen.

De duopresentatie tussen Martijn Krabbé en Chantal Janzen liep volgens critici niet altijd even soepel. “Beau en Albert konden elkaar af en toe wel schieten bij RTL Boulevard, en toch zag het er uit alsof ze de beste vrienden waren. Chantal Janzen en ik zijn intussen echt bevriend, maar bij de vorige editie van Idols kon je niet zien dat er chemie was tussen ons“, aldus Krabbé in de krant.

Martijn Krabbé is blij dat hij het programma nu met Wendy mag presenteren. “Wendy is beslist niet op haar mondje gevallen. En ze is stoer. Net als Chantal Janzen. Het zijn een soort supervrouwen die alles tegelijk kunnen. Chantal stond tijdens de vorige Idols ook in de musical Beauty and the Beast. Wendy presenteerde in het staartje van haar deelname aan Dancing on Ice tegelijkertijd X Factor. Dan trok ze even een paar sprintjes achter het podium om warm te worden. Ik heb daar zo’n bewondering voor.”

De presentator vindt het niet vanzelfsprekend dat hij bij Idols een nieuwe kans krijgt van RTL 4: “Ze hebben met RTL 8 wel een nieuwe zender, maar er zijn ook extra veel bekende koppen aangeschoven. Ik noem niks logisch. Ook niet dat ze mij opnieuw voor Idols hebben gevraagd…“
pi_52887484
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef moemoe het volgende:

[..]

JE ZAT GEWOON NAAST ME?! Doh!

Volgens mij is Nigel niet zo lang. Heb je die Michael Jackson wannabe nog gezien?

Het waren btw ademhalingsoefeningen.
Uhm ja had je me gezien ?

Haha ja ze wilden dat ik daar ook ging gillen... Nooit !!
En die skinny jongen met dat groene overhemd "wat vind jij nou van bodybuilding "
pi_52891236
Oh hoi.

Ik heb wel weer zin in een gek, gezellig seizoen IDO. Ben benieuwd of er nog wat te vinden is wat kan zingen na al die talentenjachten afgelopen jaren.

Tof dat je een poging hebt gedaan moemoe, die jury heeft er dus écht geen verstand van.
  zondag 2 september 2007 @ 15:42:39 #167
134538 chansadres
Black & White
pi_52892062
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef BVO het volgende:
Ik las in de Stentor trouwens dit. Klopt niet helemaal, want het theater was altijd al direct na de audities. Maar misschien dat iemand er wat van snapt.
[..]

Geen workshops
Ze bedoelen dus gewoon:
Auditie -> Theater -> Liveshow
ipv
Auditie -> Theater -> Workshops -> Liveshow

Ik vond de workshops één van de leukere uitzendingen van Idols. Door kan je mensen echt door de mand zien vallen. Zeker als de liveband meespeelde. Jammer
Steppin out tonight
  zondag 2 september 2007 @ 15:47:56 #168
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52892244
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:42 schreef chansadres het volgende:

[..]

Geen workshops
Ze bedoelen dus gewoon:
Auditie -> Theater -> Liveshow
ipv
Auditie -> Theater -> Workshops -> Liveshow

Ik vond de workshops één van de leukere uitzendingen van Idols. Door kan je mensen echt door de mand zien vallen. Zeker als de liveband meespeelde. Jammer
Dat weet ik dus niet.
quote:
De 'overlevenden' gaan onmiddellijk het theater in om vervolgens vanaf 15 december in levende lijve op de bühne te acteren. Pas daarna wordt duidelijk wie echt doorgaat en wie niet.
Vanaf 15 december wordt er live opgetreden, en pas dáárna wordt duidelijk wie doorgaat. Dan bedoelen ze met 15/12 dus niet de liveshows. Vijf auditieafleveringen, dat betekent van 20/10 tot en met 17/11. Dan zouden er 3 theateruitzendingen zijn (24/11, 1/12 en 8/12) en dan 15/12 de volgende ronde.
  zondag 2 september 2007 @ 15:53:47 #169
134538 chansadres
Black & White
pi_52892450
Nu snap ik er helemaal niets meer van!

Er zijn altijd 2 theater ronden!
Dus je houd 1 aflevering over als "Knoop door hak" aflevering.
In Britain's got talent gingen de juryleden in zo'n ronde aan de tafel zitten en kozen zelf uit wie ze door willen laten gaan (zonder een optreden te hebben gegeven). Misschien dat ze zoiets gaan doen?
Steppin out tonight
  zondag 2 september 2007 @ 15:57:42 #170
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52892546
Ik weet het ook niet. Zou het jammer vinden als de liveshows al de 15e, zo snel na het theater zouden volgen. Sowieso zijn de workshops een leuke ronde, maar ik vind het anders ook wel heel rap gaan.
  zondag 2 september 2007 @ 16:06:46 #171
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52892797
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=4216 is iets duidelijker.
5 auditie-afleveringen, 3 theaterafleveringen, 15 december 'live on stage in het grote decor'. Dan wordt bepaald wie er naar de liveshows gaan, die waarschijnlijk de 22e zullen beginnen.

Dus:
Audities (5) --> Theater (3) --> Live schiftingsshow (1) --> Liveshows (?)
pi_52892823
Jammer van de workshops .
  zondag 2 september 2007 @ 16:09:23 #173
134538 chansadres
Black & White
pi_52892896
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:06 schreef BVO het volgende:
5 auditie-afleveringen, 3 theaterafleveringen, 15 december 'live on stage in het grote decor'. Dan wordt bepaald wie er naar de liveshows gaan, die waarschijnlijk de 22e zullen beginnen.

Dus:
Ah, toch zoals ik het zei.
Jammer want de workshops waren tof!
Steppin out tonight
pi_52894676
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:06 schreef BVO het volgende:

Dus:
Geen workshops
pi_52895609
geen workshops dus jammer, die waren altijd leuk.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_52899727
komt er nog een aprt subforum voor idols?
pi_52899769
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
komt er nog een aprt subforum voor idols?
Ja.
  zondag 2 september 2007 @ 21:17:27 #178
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_52900522
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:54 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ja.
Word jij weer mod?!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 2 september 2007 @ 21:23:47 #179
134538 chansadres
Black & White
pi_52900770
quote:

[..]

Ja.
*fles champagne gaat open*
Steppin out tonight
pi_52901011
Tof verhaal moemoe, wel jammer dat je zo'n dooddoener naar je kop krijgt. Past niet bepaald bij jou. Jammer.
That's all folks!
  zondag 2 september 2007 @ 21:53:58 #181
88233 Steve
Still the best.
pi_52902025
Geen workshops?! Die zijn altijd het minst leuk.
  zondag 2 september 2007 @ 21:57:04 #182
131278 moemoe
#teampanda
pi_52902155
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Tof verhaal moemoe, wel jammer dat je zo'n dooddoener naar je kop krijgt. Past niet bepaald bij jou. Jammer.
Awww wat lief .

En de workshops zijn leuk, die moeten blijven .
pi_52902188
Idols
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 2 september 2007 @ 22:01:11 #184
131278 moemoe
#teampanda
pi_52902294
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Idols
Klik hier voor je favoriete topic.
  maandag 3 september 2007 @ 01:26:44 #185
88233 Steve
Still the best.
pi_52907595
Roef ziet af van huwelijk
!

Jahaaaaa, dat is X Factor nieuws.

[ Bericht 3% gewijzigd door Steve op 03-09-2007 01:31:57 ]
pi_52909387
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Roef ziet af van huwelijk
!

Jahaaaaa, dat is X Factor nieuws.
"Ik dacht dat Petra mij, Roelof, wilde, en niet de bekende Roef. Dat wordt in het vervolg uitkijken met de liefde. Het leven van een artiest gaat niet over rozen."

!
pi_52910057
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Idols
PSV

Opzouten nu...
  maandag 3 september 2007 @ 09:08:41 #188
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_52910119
OMG dat Roef-nieuwtje!!! En die foto!!!! DDDD !!!!
Damn, wat is die gast kansloos
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 3 september 2007 @ 10:46:59 #189
134538 chansadres
Black & White
pi_52911849
Dit maakt me verdrietig en vrolijk tegerlijkertijd!
Steppin out tonight
pi_52928058
quote:
Op maandag 3 september 2007 09:08 schreef Zhenar het volgende:
OMG dat Roef-nieuwtje!!! En die foto!!!! DDDD !!!!
Damn, wat is die gast kansloos
Het hele verhaal samen met Petra NU bij Jensen op 5. !
  maandag 3 september 2007 @ 23:14:22 #191
88233 Steve
Still the best.
pi_52928196
Zie je die Petra al flirten met alle zangers?

Roef de vrouwenverslindster. .
Oh god, Petra is er ook.
En Marian. Meneer wilde een soundinstallatie.

Ze zorgen wel voor entertainment.

Wat een kleine kinderen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Steve op 03-09-2007 23:28:34 ]
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 23:26:52 #192
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_52928454
roef !
:')
pi_52928550
OMG ! Dit moet op de FP !
  maandag 3 september 2007 @ 23:36:20 #194
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52928648
Dames, dames... roef en marian uit elkaar
pi_52929008
  dinsdag 4 september 2007 @ 00:48:45 #196
134538 chansadres
Black & White
pi_52929695
quote:
quote:
Marian beschuldigde Roef ook nog van het sturen van dreigsmsjes. Teksten met inhoud als: "Ik hoop dat je allebei je armen breekt", klonken haar niet vreemd in de oren. Roef wenste hierop geen commentaar te geven.
Mijn Roef zou zoiets nooit zeggen
Steppin out tonight
  dinsdag 4 september 2007 @ 07:40:27 #197
101884 PeRi
Allons-y!
pi_52931196
Roef twee keer gebeld van de week op 538, echt prachtig.

" Dus je gaat trouwen Roef? "
- " Ja".
Met Petra? "
- " Ja" .
" Wonen jullie al samen?"
- " Nee"
" Je kent haar pas twee maanden?"
- " Ja" .

" Dus je gaat niet meer trouwen?"
- "Nee."
Whatever I want.
pi_52931285
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 07:40 schreef PeRi het volgende:
Roef twee keer gebeld van de week op 538, echt prachtig.

" Dus je gaat trouwen Roef? "
- " Ja".
Met Petra? "
- " Ja" .
" Wonen jullie al samen?"
- " Nee"
" Je kent haar pas twee maanden?"
- " Ja" .

" Dus je gaat niet meer trouwen?"
- "Nee."
mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070831-roef2.wma

mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070903-roef2.wma
  dinsdag 4 september 2007 @ 07:59:53 #199
101884 PeRi
Allons-y!
pi_52931302
Ah ja, kon ze zo gauw niet ff vinden.
Whatever I want.
  dinsdag 4 september 2007 @ 23:12:13 #200
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52948710
quote:

[..]

Ja.
Wanneer gaat het open?

Maandag 1 oktober lijkt me een mooie datum .
pi_52950531
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef BVO het volgende:

[..]

Wanneer gaat het open?

Maandag 1 oktober lijkt me een mooie datum .
Geen idee wanneer het open gaat, 1 oktober is idd wel een mooie datum, was met IDO3 ook zo.
pi_52953532
Ik heb er zin an
Steppin out tonight
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:26:40 #203
134538 chansadres
Black & White
pi_52998614
HenkJan Smits is nu juryvoorzitter bij SYWBAP
De finalekandidaten zijn ook al bekend: http://nlpop.blog.nl/idol(...)sen-mercia-rosheuvel
En HJ heeft al weer voor oproer gezorgd: hij is niet zo blij met het 11 jarige meisje
Steppin out tonight
pi_52999023
hey mensen... dit is zo grappig... kennen jullie Popstars On Stage? (duitsland en oostenrijk is dat samen)... en nu zijn ze dus bij de finales.... en bij de einde van de workshops konden NL's meedoen... en er zijn nu dus 3 nederlanders bij.... waaronder TIALDA!!!!!!!!!
  vrijdag 7 september 2007 @ 12:18:43 #205
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53002480
Dat was toch ook steeds een net-niet'er he...
pi_53004742
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:18 schreef BVO het volgende:
Dat was toch ook steeds een net-niet'er he...
maar ze is super daar! jammer dat je het niet kan zien!
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:03:13 #207
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53005038
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:39:28 #208
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53007528
Carriere in het slop? Op het ijs kan je tenminste wél zonder pardon op je bek gaan!
quote:
Idols-finaliste Floortje gaat ijsdansen

AMSTERDAM - Het wachten is nog steeds op de zomer, maar SBS legt de ijsvloer alweer klaar. Idols-finaliste Floortje gaat schaatsen in een nieuwe reeks Sterren Dansen op het IJs.

Naar verwachting zal de zender volgende week meer namen van ijsdansende BN'ers bekendmaken. Zodra het 'gouden presentatieduo' Gerard Joling en Nance klaar is met Popstar, medio oktober, gaan zij door met de derde reeks van Sterren Dansen. Eerder wonnen Hein Vergeer en zangeres Sita de schaatsstrijd.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:42:02 #209
134538 chansadres
Black & White
pi_53007590
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:39 schreef BVO het volgende:
Carriere in het slop? Op het ijs kan je tenminste w�l zonder pardon op je bek gaan!
[..]

Ik wilde het net hier neerzetten. Sja, laatste single word gehoopt op een godswonder. Duet met Ronan Keating. Jammer genoeg krijgen Idols kandidaten nooit de kans om verder te groeien. En ach, het kan soms de juiste impuls geven...
Steppin out tonight
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:41:16 #210
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53010646
Ach, ik gun d'r het beste. Maar meestal is het geen goed teken, zo'n programma .

CDPPPPPPPP! Doe eens informeren . Ik wil vast een beetje aan die prono puzzelen .
Tegen die tijd ook maar eens proberen de prono wat breder op en buiten FOK! te promoten, PR benaderen voor een leuk prijsje, zelf misschien een Idolsgerelateerde prijs verzinnen en klaar is kees .
pi_53010683
Ik zou die PR nu alvast benaderen daar je toch al zeker weet dat je de prono gaat starten. Als je dan last-minute een prijs gaat proberen te regelen ben je misschien te laat.
pi_53010739
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:48 schreef Deceit het volgende:
hey mensen... dit is zo grappig... kennen jullie Popstars On Stage? (duitsland en oostenrijk is dat samen)... en nu zijn ze dus bij de finales.... en bij de einde van de workshops konden NL's meedoen... en er zijn nu dus 3 nederlanders bij.... waaronder TIALDA!!!!!!!!! [afbeelding]
TIALDA
pi_53010847
POPSTARS ON STAGE geen goed programma?????

ken je het liedje MONROSE - HOT SUMMER? hun zijn van popstars on stage!!!

echt geweldig program en TIALDA is ook geweldig!!!!!! als het goed is kan je alle afleveringen op de officiele site bekijken..! Alleen denk dat de afl. van gisteren nog niet online is, maar in de gaten houden dus!!!!!!!!!!
pi_53010936
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef Deceit het volgende:
POPSTARS ON STAGE geen goed programma?????

ken je het liedje MONROSE - HOT SUMMER? hun zijn van popstars on stage!!!

echt geweldig program en TIALDA is ook geweldig!!!!!! als het goed is kan je alle afleveringen op de officiele site bekijken..! Alleen denk dat de afl. van gisteren nog niet online is, maar in de gaten houden dus!!!!!!!!!!
wat is de officiele site?
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:11:40 #215
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53011365
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:42 schreef Svensational het volgende:
Ik zou die PR nu alvast benaderen daar je toch al zeker weet dat je de prono gaat starten. Als je dan last-minute een prijs gaat proberen te regelen ben je misschien te laat.
Ik heb een lief PM'etje gestuurd. Ik hoor het wel dan .
pi_53015041
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:48 schreef Deceit het volgende:
hey mensen... dit is zo grappig... kennen jullie Popstars On Stage? (duitsland en oostenrijk is dat samen)... en nu zijn ze dus bij de finales.... en bij de einde van de workshops konden NL's meedoen... en er zijn nu dus 3 nederlanders bij.... waaronder TIALDA!!!!!!!!! [afbeelding]
Tialda.
That's all folks!
pi_53015390
Ha, leuk. Even een tvp
pi_53032694
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:06 schreef Lynx666 het volgende:
Ha, leuk. Even een tvp
pi_53036672
Jim zong net het volkslied bij de EK kwalificatie Nederland - Bulgarije. En hoe.
  zondag 9 september 2007 @ 11:12:55 #220
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53045548
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:11 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik heb een lief PM'etje gestuurd. Ik hoor het wel dan .
Jawel jawel, de winnaar van de Idolsprono '07/'08 zal een heus FOK!shirt winnen .
pi_53045752
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:36 schreef moemoe het volgende:
Jim zong net het volkslied bij de EK kwalificatie Nederland - Bulgarije. En hoe.
Was het niet goed?
pi_53045765
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:12 schreef BVO het volgende:

[..]

Jawel jawel, de winnaar van de Idolsprono '07/'08 zal een heus FOK!shirt winnen .
Oeeehh, nu ga ik nóg meer m'n best doen
  zondag 9 september 2007 @ 11:33:41 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53045806
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:30 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Oeeehh, nu ga ik nóg meer m'n best doen
Jij grijpt er toch steeds net naast .
pi_53046753
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:33 schreef BVO het volgende:

[..]

Jij grijpt er toch steeds net naast .
Als ik echt m'n best ga doen is dit jaar de hoofdprijs van mij
  zondag 9 september 2007 @ 14:30:28 #225
134538 chansadres
Black & White
pi_53049149
quote:

[..]

Goed geregeld! Nu zal ik vanaf het begin meedoen!
Steppin out tonight
  zondag 9 september 2007 @ 14:31:29 #226
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53049181
quote:

[..]

Die heb ik al .
  zondag 9 september 2007 @ 14:45:42 #227
134538 chansadres
Black & White
pi_53049465
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Die heb ik al .
Dan doe je niet mee en geef je de rest meer kans! Tof van je!
Steppin out tonight
  zondag 9 september 2007 @ 15:29:08 #228
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53050399
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:45 schreef chansadres het volgende:

[..]

Dan doe je niet mee en geef je de rest meer kans! Tof van je!
Ik doe wel mee, maar geen zorgen, ik zal toch niet winnen .
  zondag 9 september 2007 @ 15:49:54 #229
134538 chansadres
Black & White
pi_53050774
Dan is het goed!

Heb gisteren gekeken naar de liveshow van So you wanna be a popstar en ik heb al twee favorieten.
Maaike (O+) en Henry.
Het programma vond ik qua kwaliteit deelnemers zeker meevallen maar ik blijf de presentatie en decor niet geweldig.
En Henk-Jan was gisteren erg mild en was maar bij een paar mensen bitcherig. En bij de deelneemster waar haar kleding half op de grond viel (een gi-gan-tisch-e riem) en daarbij mic en oortje kastje op de grond viel, ging hij helemaal los. Ook lekkere HJ rel die de 11 jarige deelneemster kansloos vond. Naast valse nicht Gerard staat HJ best goed
Steppin out tonight
pi_53050857
Dit is het Idols 4 topic he!
  zondag 9 september 2007 @ 16:11:04 #231
134538 chansadres
Black & White
pi_53051250
Ik ga toch niet naar het SYWBAP topique daarvoor
Steppin out tonight
  zondag 9 september 2007 @ 16:57:31 #232
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53052249
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Die heb ik al .
Ik ook .
Maar ik ga proberen her en der nog wat meer te regelen. Zodat, mocht Idols niks zijn, de Idolsprono de lol er sowieso in houdt .
pi_53052311
Ik lees net dat het forum over drie weken open gaat, in het weekend van 29 en 30 september.
pi_53052376
Cool. Wie gaa(t)(n) het runnen?
  zondag 9 september 2007 @ 17:04:34 #235
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53052407
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:59 schreef Svensational het volgende:
Ik lees net dat het forum over drie weken open gaat, in het weekend van 29 en 30 september.
Mooie tijd lijkt me zo.
  zondag 9 september 2007 @ 17:08:05 #236
134538 chansadres
Black & White
pi_53052495
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:59 schreef Svensational het volgende:
Wanneer ging het vorig jaar open?
Steppin out tonight
pi_53052531
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:08 schreef chansadres het volgende:

[..]

5 minuten voor het programma begon ?
  zondag 9 september 2007 @ 17:10:19 #238
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53052550
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:08 schreef chansadres het volgende:

[..]

Idols 3 ook begin oktober, begon 26 oktober. XFA was last minute werk, enkele dagen van tevoren.
pi_53052593
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:10 schreef BVO het volgende:

[..]

Idols 3 ook begin oktober, begon 26 oktober. XFA was last minute werk, enkele dagen uren van tevoren.
  zondag 9 september 2007 @ 17:16:50 #240
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53052719
Klopt, ik zie het nu, 28 oktober om iets over zessen, twee uur voor de start. Nu ds 3 weken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')