Word er iemand tegen zichzelf beschermd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat alle verf uit de kapsalon verdwenen is. Ik vraag me af waarom?![]()

tja, deca en sustanon laten je heel sterk groeien, 15 kilo in 3 maandenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:33 schreef tony39 het volgende:
[..]
ja von ik ook ik denk effe een kuurtje erin gedaan!!![]()
![]()

Netjes, nu de stijltangen nogquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat alle verf uit de kapsalon verdwenen is. Ik vraag me af waarom?![]()

Nada die snapt het allemaal nog niet helemaal geloof ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
Nada maakt zich ernstige zorgen om Brian, ze snapt niet dat hij zo close is met Huub.
Amanda zegt dat dat om speltechnische redenen is.

das wel heel flinke compensatiequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:33 schreef bbfakir het volgende:
Stream 1 vertekend.
[afbeelding]
En zo moet het zijn ongeveer.
[afbeelding]

je moet even hier kijken http://www.tien.tv/web/sh(...)351/typeofpage=51230 die foto staat er al een tijdje op van hem en is volgens mij van voor het ongeluk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:35 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja, deca en sustanon laten je heel sterk groeien, 15 kilo in 3 maanden
je krijgt er ook een dikkere kop van
na de kuur val je weer zo n 6 kilo af en laat dimitri nou net gister zeggen 6 kilo te zijn afgevallen (door ongeluk welliswaar maar toch)

De meisjes boffen toch maar dat zij zo iemand als Bwian in hun nabijheid hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
Brian wil straks bij de girltalk van Nada en Amanda gaan zitten om ze goed en mannelijk advies te geven omtrent Dennix.![]()

Ben ik net op tijd voor een goed gesprek.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Nada zegt dat ze denkt dat Dennix bag is om haar kwijt te raken.
Dennix zegt dat dat niet echt het geval is, sowieso niet.

nee nadia heeft geen zin in een gesprek...................zei ze 10 minutgen geledenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Ben ik net op tijd voor een goed gesprek.![]()

Mooi, dan mag jij dit zeikgesprek van me overnemen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Ben ik net op tijd voor een goed gesprek.![]()

Jah, OF hij heeft een slijmbeursontsteking gehad (zoals hij al zei) heeft al die tijd niet kunnen trainen en is daardoor veel afgevallen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:35 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja, deca en sustanon laten je heel sterk groeien, 15 kilo in 3 maanden
je krijgt er ook een dikkere kop van
na de kuur val je weer zo n 6 kilo af en laat dimitri nou net gister zeggen 6 kilo te zijn afgevallen (door ongeluk welliswaar maar toch)

quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij dit zeikgesprek van me overnemen.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |