Welkom terug jongeman.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:54 schreef demins het volgende:
Iedereen lijkt weg, ook het nieuwe topic...
Dan maar mijn vakantiedia's plaatsen!
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/2007_0329liekepier0044.JPG]afbeelding][/url]
Ja dat is een vriendin.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:56 schreef farscapevr6 het volgende:
wie is die tiffany, is dat een vriendin ofzo die amanda een uur heeft uitgenodigt?
Goed eten bij Jaap Klossen. Is Teus nog chef-kok?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef farscapevr6 het volgende:
deze cos is gesponsort door;
[afbeelding]
WB, goeie vakantie gehad?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:54 schreef demins het volgende:
Iedereen lijkt weg, ook het nieuwe topic...
Dan maar mijn vakantiedia's plaatsen!
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/2007_0329liekepier0044.JPG]afbeelding][/url]
whehehe palma een drugsverleden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:00 schreef Meganog het volgende:
De kinderen van Palma hebben leuke namen:
Vanilty Palma
Dexter
Niet zeuren ouwe, dat moest van mij!quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Welkom terug jongeman.
KutZusje & co blijven users beledigen in de SC.
Geen gevalletje waterschade, maar haarschade!! Zou de verzekering dat dekkenquote:
Maar het gaat wel over een paar van mijn sletjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:02 schreef demins het volgende:
[..]
Niet zeuren ouwe, dat moest van mij!![]()
En ze heeft je ring niet gekust? Onbegrijpelijk!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar het gaat wel over een paar van mijn sletjes.![]()
N.B.
In SC # 275 heb ik haar een vorstelijke handreiking gedaan.![]()
moet me inderdaad nog scheren... maar ja... what else do we dan talk about?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
Zullen we on topic blijven?
SC is erg goed voor vakantie, kletsen, zwaaien.
Giggio... je grap krijgt een baard...
Het lukt Jaap toch niet om tot vrijdag echt niet te eten... Ik gok dat hij ondertussen al wordt betraptquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
knip, dubbel is overdreven.
ps: ik voel me niet persoonlijk aangevallen hoor... 100% zeker weten nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
Zullen we on topic blijven?
SC is erg goed voor vakantie, kletsen, zwaaien.
Giggio... je grap krijgt een baard...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef Giggio het volgende:
[..]
moet me inderdaad nog scheren... maar ja... what else do we dan talk about?
de golden-haartjes van AmanDelleke?
de cut-coupe van NatteNaad?
maar ok... ik hou me in... my lipps are sealed....![]()
was er nog wel 100% zeker weten zeker van dat jullie dit leuk vonden
maar blijkbaar is het-verwekkend
maar ja... waar jevol van is.....
ik zal me beraden op iets nieuws... maar ja zolang Kennix mijn stoere HELD nog in DGK zit kan ik niets beloven....![]()
o.m.g. bassie dat ziet er niet uitquote:
Als dat zo is, dan zou dat echt belacheljk zijn. Of het moet een herenkapper zijn die enkel met tondeuse werkt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Er stond iets op de plasma voor Amanda. Ik krijg het vermoeden dat er vandaag nog een kapper voor haar komt, ze is helemaal blij en zegt: Dank je wel.
ff tussen ons ... sst... fluister... ik eigenlijk ook niet...quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Je lijkt precies op hem
(and I don't like him)
Ik weet ook niet wat er te redden valt, maar er zal toch iets moeten gebeuren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zou dat echt belacheljk zijn. Of het moet een herenkapper zijn die enkel met tondeuse werkt.
Ach, erger kan het niet meer worden.......quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda maar weer druk in de weer met, tangen, föhnen en smeren.
ik zeg nix meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:23 schreef farceman het volgende:
Is Deniks achter ofzo?
Een beetje volijkheid en een beetje humor is nooit weg.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Dreamboy het volgende:
Huup mag 3 weken niet zwemmen.
[afbeelding]
Heb je die baan toch aangenomen? Leuk..quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:33 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is de internetredactie van de DGK ook veranderd. De taalfouten die voorheen schering en inslag waren zijn verdwenen.
Ik krijg het al koud als ik naar Lieke kijk idd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:35 schreef Giggio het volgende:
is DGK verkast naar een tropisch eiland ofzo?
hier nog straal zon gehad, regen en fris....
Een gaatje in zijn trommelvlies, na een stoeipartij met de capoeiraleraar.quote:
O thanks (kom net terug van vakantie, heb ik gemist)quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een gaatje in zijn trommelvlies, na een stoeipartij met de capoeiraleraar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |