maar jij woont ook in kraggenburgquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:42 schreef jordeeeh het volgende:
nee
1. omdat ze half duits praten, maar de duitse taal niet snappenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom dan?
een man met goede ideeenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:43 schreef Pakspul het volgende:
Laten we meteen rotterdam verkopen aan suriname
jij moet wel zo dom als stront zijn hequote:Op maandag 20 augustus 2007 13:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
1. omdat ze half duits praten, maar de duitse taal niet snappen
2. omdat ze denken dat ze zingen terwijl ze moeten praten.. (hou gewoon normale intonatie!)
3. ze smerig bier maken!
ik zal u even doorverwijzenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:45 schreef iknickloreland het volgende:
[..]
jij moet wel zo dom als stront zijn he![]()
antwoord blijft nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar jij woont ook in kraggenburg![]()
tot daar toe kon ik je aardig volgen... (hoewel "normaal" natuurlijk discutabel is), maar:quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
1. omdat ze half duits praten, maar de duitse taal niet snappen
2. omdat ze denken dat ze zingen terwijl ze moeten praten.. (hou gewoon normale intonatie!)
is gewoon een vuige onwaarheidquote:3. ze smerig bier maken!
Hiermee tast je je eigen geloofwaardigheid natuurlijk aan he.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
3. ze smerig bier maken!
Is dat zo...quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
tot daar toe kon ik je aardig volgen... (hoewel "normaal" natuurlijk discutabel is), maar:
[..]
is gewoon een vuige onwaarheid![]()
![]()
1. Alfa Brouwerijquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
tot daar toe kon ik je aardig volgen... (hoewel "normaal" natuurlijk discutabel is), maar:
[..]
![]()
Brand ftwquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
![]()
jezus wat een slechte grapquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik zal u even doorverwijzen
Sanibroyeur (fecali n versnipperaars)
geen dank!![]()
astuquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:51 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
1. Alfa Brouwerij![]()
2. Alken Brouwerij![]()
3. Brand Brouwerij![]()
![]()
![]()
![]()
4. Gulpener Brouwerij![]()
5. Hertog Jan Brouwerij![]()
6. Lindeboom Brouwerij![]()
7. Ridderbier Brouwerij![]()
8. Christoffelbier Brouwerij![]()
9. Leeuw Bier![]()
10. Mongozo![]()
en nu jij!![]()
jaquote:
preciesquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:56 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat een zielig ventje ben jij![]()
Wil je stoer doen tegenover je internetvrienden en een topic openen over Limburg ?
Wat bereik je hier nu mee ?
knuppel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |