quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
... over producten die andere mensen hebben.
Bijvoorbeeld iPods, vraagt iemand; zal ik een iPod of een zen kopen? eerste 15 reacties:
iPod![]()
idd, Zen is kleiner, lichter, kan om je nek hangen, geen onnodige superdisplay om pimpie mee te doen, knoppen zijn lekker klein en goed te besturen.. volume perfect in te stellen etcquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:10 schreef Birra het volgende:
Zen, trouwens.
dat is nou de hype..quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:12 schreef bravo het volgende:
k ben het compleet met je eens ts, zou het jaloezie zijn, of zou het gewoon zijn omdat ze hun postaantal omhoog moeten hebben?
Als je voorheen een klaagtopic opende was iedereen bezig om het eens met elkaar te zijn, maar tegenwoordig zijn ook hier de eerste 15 reacties tegen de topicstarter, omdat hij niet zo moet zeiken...
Ook wanneer een ts een goed topic aanmaakt word je tegenwoordig afgezeken...
als het een goede klacht is gebeurd datquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:12 schreef bravo het volgende:
Als je voorheen een klaagtopic opende was iedereen bezig om het eens met elkaar te zijn, maar tegenwoordig zijn ook hier de eerste 15 reacties tegen de topicstarter, omdat hij niet zo moet zeiken...
Mijn Zen is niet kleiner, dat moet ik wel toegeven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:12 schreef Sjibble het volgende:
[..]
idd, Zen is kleiner, lichter, kan om je nek hangen, geen onnodige superdisplay om pimpie mee te doen, knoppen zijn lekker klein en goed te besturen.. volume perfect in te stellen etc.
Ipod suckt, net als Mac is het for special people
Maar dat is omdat jij niets meer zoekt in een mp3 speler dan 512 mb, dat maakt mensen die meer willen toch niet meteen newbies? Voor jouw doeleinden is een zen van 512 mb perfect, voor andere mensen niet, dat maakt hun toch niet dom omdat ze een iPod van 80Gb ofzo hebben?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:14 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dat is nou de hype..
ik ben niet jaloers dat iemand een iPod heeft, hij zuigt gewoon hardLelijk dat ding noem maar op, Creative 4 life dan
![]()
Ik heb 400 euro op mn rekening waar ik niks mee doe (bankrekening, geen spaar).
Als ik wil kan ik zo een vet dikke iPod kopen, maar dat doe ik toch niet? (Sowieso harde verspilling van geld, voor 100+ pleuro een mp3 kopen512mb zen van denk 45 euro? is zat, newbies die 20GB spelers kopen
)
Dat is 1 van de 10000 voorbeelden die de Ts kan gebruiken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Allee maar de iPod als voorbeeld?
Overdreven?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En Godlike02, dat was een overdreven voorbeeld. Dus ja, voorspelbaar indeed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |