quote:
Gastquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:02 schreef StephanL het volgende:
Brian zegt het zelf. Het haar van Amanda is slechter dan der extensions.
Amanda heeft volgens Brian het slechts verzorgende haar van Nederland. Zo steek die maar in je kont
quote:
Dat is misschien wel een goede oplossing. Werkte het een beetje, of ging er veel tijd inzitten?quote:Ik neem aan dat het over een binnenhoek tussen 2 muren gaat. Ik heb gewoon een steenboor genomen en wat gaten naast elkaar. En dat uitgehakt.
Van de horizontale leidingen in Ytong weet ik. Het gaat echter om een ander muurtjequote:Maar, horizontaal leidingen in een (Ytong) muurtje wordt sterk afgeraden omdat je daarmee de draagkracht van de muur erg verzwakt. Met een beetje goede wil breekt het muurtje precies waar de leiding in de muur zit.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:46 schreef Marsepein het volgende:
Tnimble gaf 2 oplossingen, en de oplossing met de omweg ben ik niet zo kapot van. Dat zijn 3 extra bochten. Kun je niet vanuit de centraaldoos een nieuwe leiding leggen?
2 extra of 1 als je schuin over het plafond legt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:46 schreef Marsepein het volgende:
Tnimble gaf 2 oplossingen, en de oplossing met de omweg ben ik niet zo kapot van. Dat zijn 3 extra bochten. Kun je niet vanuit de centraaldoos een nieuwe leiding leggen?
vraag ik me af in welke zin die doos VOL zit..quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik doelde op de omweg indd. Lijkt mij de makkelijkste weg.
Vanuit de centraaldoos is niet mogelijk, die is al vol. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar alternatieve oplossingen.
Alle aansluitpunten zijn simpelweg reeds in gebruik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vraag ik me af in welke zin die doos VOL zit..
Het is de hoek van de buitenmuur voor en de zijmuur van de buren. Nee dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef Solingjan het volgende:
En kun je niet vanuit de ruimte ernaast stroom halen?
ga ik hier ook doen.. en dat is niet omdat er geen vrije aansluitingen zijn.. maar omdat de doos gewoon TJOK vol draad zit :/quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is de hoek van de buitenmuur voor en de zijmuur van de buren. Nee dus.
Ik denk dat ik de centraaldoos ga veranderen. In deze centraaldoos zit namelijk alle elektra voor de hele verdieping. Ik ga dus enkele buizen verwijderen en die naar een andere centraaldoos leidenl. Zo creeer ik ruimte voor deze aansluiting.
Dat is de bijkomstigheid inderdaad. Denk dat het de meest nette oplossing is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ga ik hier ook doen.. en dat is niet omdat er geen vrije aansluitingen zijn.. maar omdat de doos gewoon TJOK vol draad zit :/
hehe iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is de bijkomstigheid inderdaad. Denk dat het de meest nette oplossing is.
Niet erg handig, beter omidd wat buizen om te gooien of dingen meer door te lussen . B.v. de wandcontactdozen op een tussenwand kont aan kont monteren. slechts 1 buis maar toch 2 vertrekken een WCD. Als alle aansluitstukken van een centraal vol zitten wordt lassen erg lastig tot zelfs onmogelij als alle buizen vol bedrad zijn met fase, nul en arrde en er nog wat schakeldraden door moeten. (8x3 = 24 draden lassen met vet grote dubbelrijeigelasklemmen)quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is de hoek van de buitenmuur voor en de zijmuur van de buren. Nee dus.
Ik denk dat ik de centraaldoos ga veranderen. In deze centraaldoos zit namelijk alle elektra voor de hele verdieping. Ik ga dus enkele buizen verwijderen en die naar een andere centraaldoos leidenl. Zo creeer ik ruimte voor deze aansluiting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |