quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:39 schreef RaZZle het volgende:
Aanrijden... Jij bent dan iig niet fout![]()
Meestal is dit ook wel mogelijk om te doen. En zeker bij de rotonde beschreven in dit topic.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef GoodspeeD het volgende:
Probleem is gewoon dat iedereen zo tegenwoordig rotondes aangeleerd krijgt. En dan heb je in elke stad wel weer een uitzondering. Geen wonder dat veel mensen het niet meer volgen.
Ik heb iig tijdens mijn rijlessen geleerd dat je als je de derde of vierde afslag wilt pakken, je links voor sorteert en dan na de tweede of derde afslag (afhankelijk van welke afslag je eraf wilt) naar rechts schuift, zodat je altijd op de buitenste baan zit als je de rotonde verlaat. Waarschijnlijk zou ik die rotonde dus op dezelfde manier gereden hebben als ik er voor het eerst kwam.
Dat geldt voor een "echte" rotonde ja en geldt daar nog steedsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef GoodspeeD het volgende:
Probleem is gewoon dat iedereen zo tegenwoordig rotondes aangeleerd krijgt. En dan heb je in elke stad wel weer een uitzondering. Geen wonder dat veel mensen het niet meer volgen.
Ik heb iig tijdens mijn rijlessen geleerd dat je als je de derde of vierde afslag wilt pakken, je links voor sorteert en dan na de tweede of derde afslag (afhankelijk van welke afslag je eraf wilt) naar rechts schuift, zodat je altijd op de buitenste baan zit als je de rotonde verlaat. Waarschijnlijk zou ik die rotonde dus op dezelfde manier gereden hebben als ik er voor het eerst kwam.
Dat weet ik ook nog wel van mijn rijlessen.. verrekte randdebielenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:28 schreef Trigalti het volgende:
Ja jezus ik had gister rijles, en laat auto afslaan..
Begint zo'n vent achter me toch te toeteren als een gek..
Asociale kklijer kun je niet zien dat er een L op mijn dak staat![]()
Oja, die rotondes zijn relaxt![]()
Bi die rotondes staan van tevoren al voorsorteerborden en er staan ook voorsoorteerpijlen op het wegdek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef GoodspeeD het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |