Jawel, je kan bv kiezen voor vers voedsel zodat je geen bio-industrie vlees hoeft te gebruiken voor je dier.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En dan maakt het niet uit hoe dat klaargemaakt is?
Waarom probeer je er een links/rechts-topic van te maken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat is mijn probleem met veel linkse vega's, de drang om alles en iedereen te betrekken bij hun overtuigingen. Doe wat je zelf wilt, maar laat de rest met rust...
Dat was niet echt mijn bedoeling, maar dat is het voornaamste verschil tussen vegetariers als ik en de gebruikelijke. Politieke overtuigingen en de kennelijk daaruit voortvloeiende drang om anderen met hun ideetjes lastig te vallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom probeer je er een links/rechts-topic van te maken?
Ik persoonlijk associeer het opdringen van overtuigingen en het veroordelen van andersdenkenden juist voornamelijk met rechts. Het grappige is natuurlijk dat we allebei gelijk hebben, en de slotsom moet dan ook zijn: sommige mensen zijn irritant, en die vind je net zo goed bij links als bij rechts.
Ik zie dus niet zo waarom het voor deze discussie relevant is om er links/rechts-tegenstellingen bij te halen.
Ja, jij zegt dat ze prima zonder vlees kunnen, ik vind dat nogal kort door de bocht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Heb je überhaupt gelezen wat ik heb geschreven??
En en passant maak je er een soort kruisvaart van 'linkse vega's' van om hun overtuigingen op te leggen aan anderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dat ze prima zonder vlees kunnen, ik vind dat nogal kort door de bocht.
Je begon zo goed, dit is dan weer jammer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat was niet echt mijn bedoeling, maar dat is het voornaamste verschil tussen vegetariers als ik en de gebruikelijke. Politieke overtuigingen en de kennelijk daaruit voortvloeiende drang om anderen met hun ideetjes lastig te vallen.
Ik had het dan ook niet over jouw voorbeeld, die laatste opmerking was meer algemeen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
En en passant maak je er een soort kruisvaart van 'linkse vega's' van om hun overtuigingen op te leggen aan anderen.Knap.
Misschien moet ik erbij zeggen dat mijn ouders geen vegetariërs zijn.
Lezen is een kunst, vooral als je last van vooroordelen hebt.
Oftewel: je lult wat in de rondte om er een politiek links-rechts geval van te maken. Prima hoor, maar wil je mij dan niet quoten? Het geeft namelijk nogal het idee dat je lezen heel moeilijk vindt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jouw voorbeeld, die laatste opmerking was meer algemeen.
En nogal niet kloppend, ken rechtse mensen die heerlijk kunnen drammen en linkse mensen die hetzelfde doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jouw voorbeeld, die laatste opmerking was meer algemeen.
Niet waar, dit gaat alleen op voor gebakken/gekookt gevogelte, ook voor varkensbot trouwens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:41 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
Ik heb altijd geleerd dat honden geen gevogelte mogen hebben omdat ze kunnen stikken in scherpe versplinterde botten...
De eigenaar van de hond had iig geen zin in veren in z'n tuin...
![]()
Sorry hoor, misschien is een minder openbaar forum een oplossing voor je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oftewel: je lult wat in de rondte om er een politiek links-rechts geval van te maken. Prima hoor, maar wil je mij dan niet quoten? Het geeft namelijk nogal het idee dat je lezen heel moeilijk vindt.
Overigens, je eerste gedeelte stond ook bol van blijkgeving van misinterpretatie.
Dat is dodelijk als je er genoeg van geeft, hoeft niet eens echt heel veel te zijn...quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:02 schreef xprotagonistx het volgende:
Kunnen jullie misschien even met elkaar gaan PM'en?
Als we toch off-topic zijn: chocola, dat schijnt pas slecht te zijn voor honden.
Die hond zal er weinig van merken maar ik zou het niet leuk vinden als ik nooit meer zou krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, ik hap. Kom, doe 's je best, ondebouw dat eens?
In een duits onderzoek was vers vlees beter en gezonder. Maar vegetarisch voer kwam daarna.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Hij zal zeker wel gezond blijven, maar ik snap niet waarom je een beest dat al duizenden jaren vlees eet, dat ineens wilt ontzeggen. Gegarandeerd dat het beter is om vlees te blijven eten voor carnivoren, daar is hun hele stofwisseling op ingesteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |