Jaquote:
Niet te voorbarigquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:21 schreef farceman het volgende:
Wat een laffe redactie!
Eindelijk wordt Nix eens gebasht en nu gaan ze een leuke verassing op de bank krijgen
100% zeker weten!!!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je vandaag wel tot actie overgaat, ik word lichtelijk ongeduldig.![]()
Ik ook. Het is nu echt Oranje boven bij die troel.quote:
Another one dreams of beauty.....quote:
Make my dayquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef cobain94 het volgende:
Het gaat over die roos die dennis kapot heeft gemaakt gisteren..persoonlijk bezit...Exit..
De redactie had natuurlijk ook gewoon wat eerder aan kunnen geven dat ze op de bank moesten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:22 schreef tipsch het volgende:
Miljonairs moeten over 15 minuten op de bank zitten. Aangekleed en wel. Amanda zegt dat ze dat niet haalt. Ziet er naar uit dat de planning van de redactie weer in 't honderd loopt, omdat sletje d'r haar niet zit zoals zij dat wil.
En toch hoop ik dat Nix nu ook nog is van achter op z'n flikker krijgt..bijvoorbeeld om die roos.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef pullup het volgende:
Jaap jaagt Dennis nog even de stuipen op het lijf vanwege de vernielde roos![]()
Amanda begint steeds meer te lijken op mrs. Slocombe uit ''are you being served''.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Het is nu echt Oranje boven bij die troel.
Dat zou echt de kans zijn voor de redactie, maar ze beseffen maar niet dat dit de kans is om ddie miscast te loosenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef cobain94 het volgende:
Het gaat over die roos die dennis kapot heeft gemaakt gisteren..persoonlijk bezit...Exit..
MY DAY TOO!!!!!!!quote:
Hahaha wat een binnenkomerquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Amanda begint steeds meer te lijken op mrs. Slocombe uit ''are you being served''.![]()
Goedenmorgen zeer gewaardeerde cossterren.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:29 schreef Borga het volgende:
Nix gaat zo eindelijk iets doen.............Huilen
morning......We kunnen nu nog genieten van die prachtige haardos van amanda voor zolang het duurt. Zelf omschreef zij zich eerder als een lapjeskatquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Amanda begint steeds meer te lijken op mrs. Slocombe uit ''are you being served''.![]()
Goedenmorgen zeer gewaardeerde cossterren.![]()
Zit je nog niet op je fiets kanjer? Over een half uurtje moet je er zijn hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
MY DAY TOO!!!!!!!
Kennix MIJN stoere HELD!!! ben al op zoek naar een poetsdoek om mijn fietsbel op te poetsen
ik kom eraan!!!!!
ik kom het redden uit de klauwen van die boze brute bewoners!!!!
![]()
![]()
![]()
Ach, daar is niet veel voor nodig nu denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:29 schreef Borga het volgende:
Nix gaat zo eindelijk iets doen.............Huilen
Ze hebben hem gewoon verkeerd gecast.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:25 schreef wie.. het volgende:
Die dennis weet zich echt geen houding aan te geven, loopt maar een beetje aangeslagen rond
Hij ziet er wel weer goed uitquote:
Stanley komt vandaag niet, volgende week weer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef tipsch het volgende:
Ik lees net ergens eerder in de COS de bewering dat Stanley niet meer zal komen? Waar is die bewering op gebasseerd?
Hij komt vandaag niet, volgende week wel. Heeft hij meerdere malen gezegd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef tipsch het volgende:
Ik lees net ergens eerder in de COS de bewering dat Stanley niet meer zal komen. Waar is die bewering op gebasseerd?
En dan dat gezicht van Jaap, hij geniet volopquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef riri het volgende:
Dat gezicht van Dennix....die doet het in zijn broek
Paniek hier... kan en niet zo snel fietsen en ben mijn fietssleutel kwijt....quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zit je nog niet op je fiets kanjer? Over een half uurtje moet je er zijn hoor![]()
thanks, eens in de 2 weken lijkt ook een veel gezondere intervalquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stanley komt vandaag niet, volgende week weer.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
Paniek hier... kan en niet zo snel fietsen en ben mijn fietssleutel kwijt....
en DGK-fan heeft eenn brommertje en is vast sneller....
damned... en de dag begon zo goed.. was er 100% zeker van
maar ik geef me nog niet gewonnen, ben net Kennix MIJN stoere HELD een echte vent van weinig woordenen véél daden!!!!!
![]()
Ik heb een toyota aygo, sms voor Huub en denk er ook sterk over om Dennis even op te pikkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
Paniek hier... kan en niet zo snel fietsen en ben mijn fietssleutel kwijt....
en DGK-fan heeft eenn brommertje en is vast sneller....
damned... en de dag begon zo goed.. was er 100% zeker van
maar ik geef me nog niet gewonnen, ben net Kennix MIJN stoere HELD een echte vent van weinig woordenen véél daden!!!!!
![]()
Dezelfde expressie als Eric op het einde, niet dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:35 schreef ericahysterica het volgende:
wat ziet die dennis er slecht uit
Als ze het echt via de regels willen doen zit er nix anders op..quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:34 schreef Dark het volgende:
Dennis kan het zich niet voorstellen, dat hij om het vernielen van een roos de tent uit moet,................maar hij maakt zich wel druk!
ja heb je gelijk in. Normaal zou ik hem zielig vinden. Maar ik ben niet vergeten hoe hij lieke keelde, haar verbaal vernederde tot op het bot en als een valse hyena alles ophitste en zich liet backen door anderen. Conclusie hij krijgt wat hij verdient.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dezelfde expressie als Eric op het einde, niet dan?
RTL nu, hé?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Als ze het echt via de regels willen doen zit er nix anders op..
Je bedoelt die regels die elke seconde veranderd kunnen worden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Als ze het echt via de regels willen doen zit er nix anders op..
Hij is in ieder geval makkelijk misbaar en dus ideaal om het punt duidelijk te makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
RTL nu, hé?
Misschien dat die de regels wat consequenter gaan hanteren.
En die vanavond weer op moet treden in buurthuis het zwarte schaap...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:37 schreef Borga het volgende:
Dennix ziet er uit als een ouwe verlopen popster na weer een concert in een één of andere schuur in Appelscha
Tuurlijk niet , Palma zei dat het iets leuks zou zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef DrsH het volgende:
Leuk hoor met z'n allen op de bank, zou dit EXIT Dennix worden?????
Dat kelen van Lieke is het enige dat niet door de beugel kon. Vernederen is Lieke ook een ster inquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja heb je gelijk in. Normaal zou ik hem zielig vinden. Maar ik ben niet vergeten hoe hij lieke keelde, haar verbaal vernederde tot op het bot en als een valse hyena alles ophitste en zich liet backen door anderen. Conclusie hij krijgt wat hij verdient.
Make my dayquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef DrsH het volgende:
Leuk hoor met z'n allen op de bank, zou dit EXIT Dennix worden?????
Ja dat is zo. Mijn fout is dat ik die foute gedragingen snel vergeet en zo iemand dan toch zielig ga vinden. Ik ga daarmee ophouden, dat irritantie allesoverheersende empathische vermogen van mij ook....... Fuck empathie!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja heb je gelijk in. Normaal zou ik hem zielig vinden. Maar ik ben niet vergeten hoe hij lieke keelde, haar verbaal vernederde tot op het bot en als een valse hyena alles ophitste en zich liet backen door anderen. Conclusie hij krijgt wat hij verdient.
Dat meen je nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:41 schreef Lobasca het volgende:
Kusjes op de ring van opa geven.....
Heeft Dennis gekotst?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:39 schreef tony39 het volgende:
hahaha dennix kotsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wat is er niet leuk aan een exit voor die good for nothing Dennis?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:40 schreef farceman het volgende:
Tuurlijk niet , Palma zei dat het iets leuks zou zijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:41 schreef Lobasca het volgende:
Kusjes op de ring van opa geven.....
en wat dacht je van de groepsaanranding en dan even aan de zere vinger van huub trekken........quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:40 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dat kelen van Lieke is het enige dat niet door de beugel kon. Vernederen is Lieke ook een ster in
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef Johnny_Berra het volgende:
Afmaken die vuile hond. Hij verdient het.
hij kan zo de villa uitlopen hoor............papa betaalt wel dus wat weerhoudt hem.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Mijn fout is dat ik die foute gedragingen snel vergeet en zo iemand dan toch zielig ga vinden. Ik ga daarmee ophouden, dat irritantie allesoverheersende empathische vermogen van mij ook....... Fuck empathie!
ik dacht dat je het over Eric had.....even verkeerd begrepenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en wat dacht je van de groepsaanranding en dan even aan de zere vinger van huub trekken........
Wat een lieve koosnaampjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:44 schreef akveor het volgende:
Nadia zal nix niet wegstemmen omdat ze hardstikke gek op hem is. Ze vind hem een sukkel en een loser....
Kun jij haar redenatie volgen, ik nl niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:44 schreef akveor het volgende:
Nadia zal nix niet wegstemmen omdat ze hardstikke gek op hem is. Ze vind hem een sukkel en een loser....
Zeker dat hij gaat janken als hij weg moet...Vorige keer ging hij al bijna hyperventileren toen hij de brief las waarvan hij dacht dat erin stond dat hij weg moestquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:43 schreef pullup het volgende:
Lieke zingt ' que sera sera' en Huub stelt voor om Dennis de brief voor te laten lezen omdat hij dan misschien wel gaat huilen.
nadia houdt zich zogenaamd niet met het spel bezig .........maar een dubbele back up is toch reuzehandigquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij haar redenatie volgen, ik nl niet?![]()
Juist. En het feit dat ze hem in zijn bijzijn een sukkel en een loser noemt en hij reageert totaal niet geeft aan dat ze gelijk heeft en dat die backup gegarandeerd is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nadia houdt zich zogenaamd niet met het spel bezig .........maar een dubbele back up is toch reuzehandig
die gaan samenwerken om er een aantal uit te krijgen....dat is wel duidelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat kunnen Brian en Hupert het leuk vinden met elkaar lately...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:50 schreef 2live het volgende:
Geef me eens een trap onder mijn kont of zo, want ik heb vlgs mij al 5 keer om Brian gelachen vanmorgen.![]()
Ben je gek, hij is af en toe ook grappig, mag best gezegd worden, hoe moeilijk het ook is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:50 schreef 2live het volgende:
Geef me eens een trap onder mijn kont of zo, want ik heb vlgs mij al 5 keer om Brian gelachen vanmorgen.![]()
Dennix gaat steeds meer op een aapje lijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:49 schreef riri het volgende:
dennix krijgt ook al van die spastische stuiptrekkingen zoals brian
ja dat zal ze wellicht eens blij zijn met haar haren en haar borsten die veel vrouwen daar moeten missenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een kutwijf die Amanda met haar drama over d'r haar
Ik zou zeggen: verplicht een middagje eten en drinken rondbrengen in het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:55 schreef avonne het volgende:
Hou Jaap voor me in de gaten, mensen.
Hij loert naar de taart.
Ik denk eerder dat ze de problemen van die mensen in geen verhouding zal vinden staan tot de problemen met haar haar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dat zal ze wellicht eens blij zijn met haar haren en haar borsten die veel vrouwen daar moeten missen![]()
ja net als de redenatie van haar vriendinnetje nadia haar gaat boven gezondheidquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze de problemen van die mensen in geen verhouding zal vinden staan tot de problemen met haar haar.
Volgens mij is haar piercing te zwaar, haar onderlip word er helemaal door naar beneden getrokkenquote:
Ik hoop zo dat die haren bij bosjes afbreken dan niets anders overblijft dan het helemaal te milimeterenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:07 schreef Meganog het volgende:
Amanda beloofde dat ze haar haar een paar weken niet zou stijlen.
Ze heeft het een half uur volgehouden.
de pot vaseline ook?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:07 schreef ericahysterica het volgende:
alle serums zijn foetsie
wie weet hoe leuk een korte coupe haar staatquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die haren bij bosjes afbreken dan niets anders overblijft dan het helemaal te milimeteren![]()
en bij mij afleveren????? toch...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb een toyota aygo, sms voor Huub en denk er ook sterk over om Dennis even op te pikken![]()
Er is nog altijd sperma. Is ook goed voor heur haarquote:
it takes two to tangquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:10 schreef jacqjacq het volgende:
nadia ook alweer met de tang in de weer......
dat zat toch prima zonet, waarom dan weer helemaal overnieuw beginnen?
ja lekker... zit ik strax met een lijk opgescheept bij de poort... moet ik Kennix Eens MIJN stoere HELD over het begagerekje heenhangenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:18 schreef akveor het volgende:
Amanda over nix: Nu maken ze hem helemaal af... en... die jongen zit op het randje zelfmoord.
Het leken verdorie wel de vagina monologen en ondertussen dat kopje van denniks boven de wc deur.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef Meganog het volgende:
Hahaha Dennis zit te kakken en Nadia begint tegen hem te praten.
ik ga even een proefritje op mijn fiets makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:22 schreef DrsH het volgende:
Nou ik ga er weer even tussenuit veel plezier en tot laterzzzzz
Je hebt er niet bij verteld dat je um levend mee wou....quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja lekker... zit ik strax met een lijk opgescheept bij de poort... moet ik Kennix Eens MIJN stoere HELD over het begagerekje heenhangen
![]()
![]()
![]()
Hij past wel in je fietsmandje toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ga even een proefritje op mijn fiets maken
sleuteltje is weer terecht!!
Kennix MIJN stoere HELD!!! ik kom er bijna aan .....![]()
Kan de redactie Dennix niet verbieden om op die ijsklonten te kauwen?quote:
Voor op de stang, tis een jongensfiets.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij past wel in je fietsmandje toch?
Dat meen je niet? Hoe oppervlakkig kun je wezen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef Meganog het volgende:
Amanda gaat Tiffany afzeggen omdat de kleur van haar haar niet goed is.
De mesthoop onder de schedel zal wel behoorlijk broeien, kan aardig heet worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef tipsch het volgende:
ah, Amanda noemt die oranje kleur van haar haar "warmte"
Als dat maar niet doorbrandtquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:43 schreef FdW het volgende:
[..]
De mesthoop onder de schedel zal wel behoorlijk broeien, kan aardig heet worden.![]()
Wat ís dit voor kleur?!quote:
Niet alleen Brian, ik ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:42 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehehe brian is dat haargezeik echt zat
Oranje, waar ik op hoopte.quote:
Voldoende kleur inspiratie al met al voor een Peter6000 kunstwerk?quote:
hij moet voor deze toch wel met een iets giftiger palet gaan werkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Voldoende kleur inspiratie al met al voor een Peter6000 kunstwerk?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Voldoende kleur inspiratie al met al voor een Peter6000 kunstwerk?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
je moet je bek houden wat jij zegt het zijn jouw woorden (brian tegen amanda)
Met haar bledderkop???quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:56 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Dit zou amanda ook wel staan..
Een konijnehok?Of een kippenhok...Valt vast meer te beleven..quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
Redactie, hebben jullie nog andere streams in huis?
Een bejaardentehuis is nog spannender dan dit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:03 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Een konijnehok?Of een kippenhok...Valt vast meer te beleven..
Bejaardensexquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een bejaardentehuis is nog spannender dan dit.![]()
Ik dacht meer aan een potje bingo.quote:
Ze hebben nog 4 weken de tijd, en de vraag is of er nog een geschikte gek te vinden is?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:10 schreef farceman het volgende:
Denk echt dat achter nu de kans moet grijpen om Nix nog voor 23 sept te vertvangee voor een interessant persoon.
-------------- niet doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze hebben nog 4 weken de tijd, en de vraag is of er nog een geschikte gek te vinden is?
Dan mogen ze ook eerst het selectieteam wel vervangen..Anders komt er weinig veel goeds voor terug..quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:10 schreef farceman het volgende:
Denk echt dat achter nu de kans moet grijpen om Nix nog voor 23 sept te vertvangee voor een interessant persoon.
Werving nieuwe users voor DGK is OK.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:12 schreef StephanL het volgende:
Ben verslaafd, posts in andere topics over DGK terwijl ik niet oplet![]()
---------------- niet doenquote:
Ja maar nu hebben ze een legitieme reden om hem te vervangenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze hebben nog 4 weken de tijd, en de vraag is of er nog een geschikte gek te vinden is?
ja erg he. (en dit al zeker 6 maanden lang)quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
Een taart...
Elke keer weer die hoop de grond in geboord.
Vind ik ook. Ik moet zeggen dat Brian nu leuker lijkt. Maar komt dat omdat er nog ergere mensen in het huis zijn gezet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, hij is af en toe ook grappig, mag best gezegd worden, hoe moeilijk het ook is.![]()
Ben geen liefhebber van Necrophilie o.i.d.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt er niet bij verteld dat je um levend mee wou....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |