Yep.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:26 schreef OA het volgende:
LPT... LangzaamPraatTopic??
En hoe lang gaat een deeltje van dit LPT doorgaans mee?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep.
Waarom slowchat zeggen als er een prachtig () Nederlands woord voor is?
Dat varieert behoorlijk. Soms is ie in een paar uur vol, terwijl er ook wel eens vijf posts worden geplaatst in een heel weekend. Gemiddelde zal zo rond de twee dagen liggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:33 schreef OA het volgende:
Ik bedoel eigenlijk qua tijd. Dus 1 per dag/week??![]()
tinypicquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:38 schreef Z het volgende:
Vogel staat in de wacht, photobucket is down.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:50 schreef Z het volgende:
De TT zorgt voor frisse usertjes!
Vind je ons niet gezellig dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik ben alweer weg hoor, nu ik weet dat hier geen putdeksels te krijgen zijn
![]()
Hé, das wel leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vind je ons niet gezellig dan?
Kom op man, dit is de leukste slowchatreeks van FOK!, met elke dag een nieuwe vogel of dood dier!
Lol, dat dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef Gellius het volgende:
Hoe heb je overigens je eerste volkomen vrije weekend doorgebracht, Frollo; met een pot bier achter de pc?
Ik moet mijn draai qua langzaampraten nog vinden, geloof ik..quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kom op man, dit is de leukste slowchat(tss) langzaampraatreeks van FOK!, met elke dag een nieuwe vogel of dood dier!
Het mondeling en het werkstuk van de week daarvoor waren samen goed voor een... 8,5!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:34 schreef thaleia het volgende:
Was het mondeling Frollo? Heb je al een uitslag?
Wat zal ik zeggen. Het komt door de hoogst ongebruikelijke opzet van mijn afstudeerproject (ik vermijd de term 'scriptie' met opzet).quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef Gellius het volgende:
5,8. Daar zal je niet zo blij mee zijn denk ik.
Voor twee scripties? Voor twee scripties? Voor twee scripties?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog twee weken. Ik heb nog twee weken. Ik heb nog twee weken.
Some girls have all the luck...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef thaleia het volgende:
Mijn vriendin is zo iemand bij wie alles op het allerlaatste nippertje via een of andere deus ex machina toch nog goedkomt, en het verbaasde me al dat het deze keer echt mis leek te gaan. Maar niets van dat al: toen duidelijk werd dat ze het onmogelijk zou gaan redden voor 1 sept kwam ze op het idee om eens te gaan informeren hoe het bij haar opleiding eigenlijk zit qua 'afstuderen in het oude doctoraalprogramma'. Blijkt dat ze nog tot 1 sept 2009 heeft![]()
Ik moet beide delen splitsen, meer pagina's produceren dan ik verwacht had, en er moet nog een gigantische appendix aangemaakt worden. En ik was nog niet eens klaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Voor twee scripties? Voor twee scripties? Voor twee scripties?
Zoals ik al eerder gezegd heb, staat bij mijn opleiding ook 2009 of 2010.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:52 schreef Frollo het volgende:
Ik hoop wel voor haar dat ze juist is ingelicht, want om de een of andere reden dacht ik dat die mijlpaal van 1-9-07 landelijk was.
Welkom in de wereld van de wetenschapquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
Helaas heb ik met mijn sollicitatie kwaad bloed gezet, en daarom maak ik me zorgen. En mijn eerste begeleider ook. Was ik maar niet zo dom geweest.![]()
Mm, juist om die reden (niet van meet af aan inhoudelijk betrokken geweest zijn) heeft mjin tweede lezer gezegd dat hij in alles mee zou gaan met mijn hoofdbegeleider.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb al die tijd gedacht dat mijn tweede begeleider een formaliteit was, maar dat blijkt geen formaliteit te zijn. Aangezien ze helemaal niet inhoudelijk betrokken is geweest bij de totstandkoming en wording van mijn scriptie, heb ik geen flauw idee wat ze ervan gaat vinden en of ze de scriptie 'zwaar 'genoeg vindt voor een dubbel afstuderen.
Hoe zat dat ook alweer, of is dat een te lang verhaal?quote:Helaas heb ik met mijn sollicitatie kwaad bloed gezet, en daarom maak ik me zorgen. En mijn eerste begeleider ook. Was ik maar niet zo dom geweest.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het mondeling en het werkstuk van de week daarvoor waren samen goed voor een... 8,5!
Ik heb overigens een paar uur geleden het cijfer voor m'n scriptie gekregen.
Precies het omgekeerde: een 5,8.
Maar goed, het is een voldoende en dat betekent dat ik de bul kan gaan aanvragen.
Ik vind dat ze alle recht heeft om 'haar deel' van de scriptie zelf te beoordelen. Ik had dat alleen graag vantevoren willen weten. Misschien had ik zelfs een tweede begeleider gekozen die minder drukbezet was. Ik heb nu niet het gevoel een tweede begeleider gehad te hebben. (Een begeleider is toch iets anders dan een tweede lezer, lijkt me. Ik heb ook een tweede lezer, en die is helemaal niet betrokken bij mijn scriptie. Sterker nog, die moet toch min of meer onafhankelijk zijn?)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:56 schreef Frollo het volgende:
Mm, juist om die reden (niet van meet af aan inhoudelijk betrokken geweest zijn) heeft mjin tweede lezer gezegd dat hij in alles mee zou gaan met mijn hoofdbegeleider.
Ik ben gaan solliciteren omdat ik bang was na mijn afstuderen zonder werk te zitten. Ik heb echter niet begrepen dat mijn begeleiders een eventueel vervolgonderzoek voor mij voor ogen hadden. Daar komt bij dat ik zo stom ben geweest een referentie te vragen zonder dat zij ook maar iets van mijn scriptie had gezien. (Ik dacht dat referenties formaliteiten waren. Ik had het duidelijk verkeerd.)quote:Hoe zat dat ook alweer, of is dat een te lang verhaal?
Bij één studie. Met die andere komt het wel goed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:51 schreef k_man het volgende:
Hoe zit het nou Claudia? Bestaat de kans dat je helemaal niet op tijd af kunt studeren? Of slechts bij één studie?
Ik ken geen andere slowchatreeks waar zoveel openlijke vijandigheid is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kom op man, dit is de leukste slowchatreeks van FOK!, met elke dag een nieuwe vogel of dood dier!
Ah. Als een soort rebellie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:26 schreef Z het volgende:
Zie het als tegenbeweging tegen de klefheid die hier ook wel eens (heeft) heerst.
Nou, dat is me nooit zo opgevallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken geen andere slowchatreeks waar zoveel openlijke vijandigheid is.
Dat is vaker zo, dat je dingen niet ziet als je er middenin zit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, dat is me nooit zo opgevallen.
Het is me opgevallen dat iemand hier zich af en toe vijandig tegen mij opstelt, maar da's allemaal maar spel joh.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is vaker zo, dat je dingen niet ziet als je er middenin zit.
Ha, lief!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tvp.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:28 schreef Gellius het volgende:
Ach, iedereen is hier openlijk vijandig uit pure genegenheid hoor.
Toen ik in het ziekenhuis lag en voor het eerst achter een computer kon kruipen, heb ik als eerst een berichtje in deze slowchat gepost. Ik denk dat dat wel genoeg zegt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken geen andere slowchatreeks waar zoveel openlijke vijandigheid is.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toen ik in het ziekenhuis lag en voor het eerst achter een computer kon kruipen, heb ik als eerst een berichtje in deze slowchat gepost. Ik denk dat dat wel genoeg zegt.
Ik zeg ook niet dat iedereen hier een hekel aan iedereen heeft. Maar de mensen die een hekel aan elkaar hebben, laten dat af en toe wel erg duidelijk merken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toen ik in het ziekenhuis lag en voor het eerst achter een computer kon kruipen, heb ik als eerst een berichtje in deze slowchat gepost. Ik denk dat dat wel genoeg zegt.
Ja, god, om daar nu hier ook nog eens over te gaan zitten klagen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat iedereen hier een hekel aan iedereen heeft. Maar de mensen die een hekel aan elkaar hebben, laten dat af en toe wel erg duidelijk merken.
Volgens mij is er maar één die dat steeds laat blijken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat iedereen hier een hekel aan iedereen heeft. Maar de mensen die een hekel aan elkaar hebben, laten dat af en toe wel erg duidelijk merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |