Yep.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:26 schreef OA het volgende:
LPT... LangzaamPraatTopic??
En hoe lang gaat een deeltje van dit LPT doorgaans mee?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep.
Waarom slowchat zeggen als er een prachtig () Nederlands woord voor is?
Dat varieert behoorlijk. Soms is ie in een paar uur vol, terwijl er ook wel eens vijf posts worden geplaatst in een heel weekend. Gemiddelde zal zo rond de twee dagen liggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:33 schreef OA het volgende:
Ik bedoel eigenlijk qua tijd. Dus 1 per dag/week??![]()
tinypicquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:38 schreef Z het volgende:
Vogel staat in de wacht, photobucket is down.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:50 schreef Z het volgende:
De TT zorgt voor frisse usertjes!
Vind je ons niet gezellig dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik ben alweer weg hoor, nu ik weet dat hier geen putdeksels te krijgen zijn
![]()
Hé, das wel leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vind je ons niet gezellig dan?
Kom op man, dit is de leukste slowchatreeks van FOK!, met elke dag een nieuwe vogel of dood dier!
Lol, dat dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef Gellius het volgende:
Hoe heb je overigens je eerste volkomen vrije weekend doorgebracht, Frollo; met een pot bier achter de pc?
Ik moet mijn draai qua langzaampraten nog vinden, geloof ik..quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vind je ons niet gezellig dan?
Kom op man, dit is de leukste slowchat(tss) langzaampraatreeks van FOK!, met elke dag een nieuwe vogel of dood dier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |