Dat leek me ook niet, wist het alleen niet zeker.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag ook niet
Hij is ook gewoon speler van Real Madrid hoor, de grootste club ter wereld. En vergeet niet dat hij gewoon regelmatig speelt, maar dan vooral als linksback. Op zijn echte positie is op dit moment gewoon veel concurrentie. Zelfs Arjen Robben, die ongeveer voor dezelfde positie gaat, moet genoegen nemen met een plaats op de bank.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:29 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat is genoeg om tot Europa's besten te horen?
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:12 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
En dat moet hem dan weer net overkomen
Op dat jeugdtoernooi speelde Drenthe alleen geen linksback...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Toegegeven, ik zou betere linksbacks op kunnen noemen, maar de UEFA wil ook zijn jeugdtoernooien promoten dus ik denk dat dat ook meegespeeld heeft in het selecteren van Drenthe.
Namenpolitiekquote:Op donderdag 13 december 2007 19:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon speler van Real Madrid hoor, de grootste club ter wereld.
quote:Drenthe: ‘Vrouwen in Madrid op presenteerblaadje aangeboden’
Datum: 20-dec-2007 10:01
Hij was de publiekslieveling van het Jong Oranje dat afgelopen zomer Europees kampioen werd. Zijn transfer van Feyenoord naar Real Madrid maakte de straatjongen multimiljonair. Royston Drenthe (20) over zijn nieuwe leven én zijn andere kant. Hieronder een aantal passages uit het interview van Bart Vlietstra, deze week in het dubbeldikke kerstnummer van Sportweek, met Drenthe. Fotografie: René Bouwman.
In het televisieprogramma Jensen had je het erover dat ook de vrouwen ‘gevaarlijk’ zijn in Madrid.
“Je krijgt ze op een presenteerblaadje aangeboden. Niet normaal. Niet leuk meer ook. Ze doen net of ze niet weten dat je speler van Real bent. Maar dat weten ze dondersgoed. Gelukkig hebben mijn ploeggenoten me gewaarschuwd. ‘Roy the women here are very dangerous’. Ze zijn wel mooi, maar ja… dat is ook niet alles. Ik ben een gezonde jongen, natuurlijk kijk ik naar mooie vrouwen. Maar ik wil mijn zelfrespect behouden en dat van die vrouwen. Bovendien heb ik de tijd van ‘pakken wat je pakken kan’ al een beetje gehad. Ik was er vroeg bij.”
quote:Royston Drenthe vergat bekerwedstrijd Real Madrid
Datum: 20-dec-2007 10:17
Een telefoontje van een bestuurslid van Real Madrid, moest voetballer Royston Drenthe (foto) er woensdagochtend aan herinneren, dat hij zich op het vliegveld van Barajas moest melden om af te reizen naar Alicante. Drenthe stond zich op dat moment niets vermoedend in zijn eigen huis gereed te maken voor een training. De voetballer was de ‘bekertrip’ helemaal vergeten. Dit meldt de Spaanse sportkrant Marca donderdag.
Op het vliegveld werd de Nederlander opgewacht door tientallen journalisten. Drenthe kleedde zich snel om in de inmiddels lege spelersbus en haastte zich naar de vertrekhal. Zijn ploeggenoten stonden op dat moment al op het punt om het vliegtuig te pakken.
Ook in Alicante had Drenthe een hoofdrol. De middenvelder had sinds lange tijd weer een basisplaats. Trainer Bernd Schuster zag zijn pupil een onnodige strafschop veroorzaken. De thuisploeg benutte dit buitenkansje en kwam op een 1-0 voorsprong. Javier Balboa kopte uiteindelijk pas in de slotminuut de gelijkmaker binnen. Hierdoor bleef Real Madrid een afgang bespaard.
Voor radio Marca had Drenthe na afloop van de wedstrijd nog wat stichtelijke woorden: ‘Het is allemaal niet zo erg als het lijkt. Het is nu echter niet het moment om daarover te praten.’ (JvE)
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:43 schreef BonJovi het volgende:
Bovendien heb ik de tijd van ‘pakken wat je pakken kan’ al een beetje gehad. Ik was er vroeg bij.”
Idd dat gebeurt bij ons in de 6e klasse reserve nog niet eensquote:Op donderdag 20 december 2007 18:11 schreef RayMania het volgende:
Wat een joker. Gewoon een wedstrijd vergeten.
Waarom? en welke ontwikkeling?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Niet beledigend bedoeld, maar de ontwikkeling Drenthe staat al een paar maanden stil. Alhoewel dat niet volledig zijn schuld is.
Stond de ontwikkeling van Van Persie ook stil toen hij in zijn eerste jaar vrijwel niet aan de bak kwam bij Arsenal?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Niet beledigend bedoeld, maar de ontwikkeling Drenthe staat al een paar maanden stil. Alhoewel dat niet volledig zijn schuld is.
Absoluut cultquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:13 schreef Leatherface het volgende:
Schiterend, wat een slaapkop.
Een nieuwe cultheld is een feit.
Zeker, als hij bij Feyenoord was gebleven was ie nu veel beter geweestquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:28 schreef WeebI het volgende:
[..]
Stond de ontwikkeling van Van Persie ook stil toen hij in zijn eerste jaar vrijwel niet aan de bak kwam bij Arsenal?
nee hoor, want winston bogarde was nog wel een aantal jaren supergoedquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij gaat echt zo'n Winston Bogarde worden.
Wat is het toch een klein kind ook.quote:
'jeweetzelluf', mis ik nog bij deze quote.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:43 schreef BonJovi het volgende:
Bovendien heb ik de tijd van ‘pakken wat je pakken kan’ al een beetje gehad. Ik was er vroeg bij.”
quote:Drenthe naast voetballer nu ook rapper
Royston Drenthe gaat de rapwereld in. De voetballer van Real Madrid heeft inmiddels een nummer opgenomen, dat op het album van rapper U-niq (Anthony Pengel) zal verschijnen.
"Hij is heel goed, anders had het nummer het album niet gehaald", zegt Pengel in het AD over het nummer van Drenthe. "Ik ga geen rotzooi op de plaat zetten."
Het nummer heet Tak Taki (Surinaams), wat in het Nederlands praatjes betekent. Het album van Pengel, die ook in de jeugdopleiding van Feyenoord speelde, verschijnt op 29 februari in de winkels.
Waarom triest?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:05 schreef RayMania het volgende:
Best triest, als hij slim is zet hij zich gewoon 200% in voor Real.
Waarom verdedig jij Royston Drenthe? Verwacht je nog een gouden tand per post?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom triest?
En waarom zou hij zich niet 200% inzetten?
Drenthe is dan ook pas 20. Sneijder is 23, en die heeft nu al kinderen. Ieder z'n eigen keuzes. Ik zou op mijn 23ste nog geen kinderen willen hebben hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:16 schreef Fides het volgende:
In de tijd waarin Wesley Sneijder zijn kind opvoedt, neemt Drenthe een nummertje op. Geen probleem toch?
Ik verdedig niemand..... ik stel gewoon een vraag.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom verdedig jij Royston Drenthe? Verwacht je nog een gouden tand per post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |