abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54881812
En ook betere
pi_54881905
Denk dat Drenthe op dit moment niet eens goed genoeg is voor de Reserves

Nee, laat Madrid hem bij Valladolid ofzo stallen, kan je daar zien of het nog wat wordt met hem.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54899580
Hij zal wel verhuurt worden aan een Spaanse middenmotor en vervolgens weer terug naar Nederland verkassen, denk ik.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54899954
Zolang hij maar niet naar San Mamés vertrekt!
El Tanque
pi_54900039
Que pasa! Ismail
AFC AJAX
pi_54900322
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:51 schreef ismael.urzaiz het volgende:
Zolang hij maar niet naar San Mamés vertrekt!
Hij lijkt inderdaad net een blonde Bask
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55010753
quote:
Royston Drenthe lijkt alsnog bij Chelsea terecht te komen. Chelsea wil de jeugdinternational voor veertien miljoen euro van Real Madrid overnemen. (The Mirror)
  maandag 3 december 2007 @ 12:29:00 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55010797
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:26 schreef sjimz het volgende:

[..]
Zucht... Weer zo'n speler waar elke keer opnieuw veel geld voor neergeteld zonder dat iemand weet waarom?
2000 light years from home
pi_55010820
quote:

[..]
Dat word weer snel cashen voor Feyenoord
  maandag 3 december 2007 @ 12:32:13 #214
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_55010862
quote:

[..]
Vreemd.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55010916
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoeveel krijgt Feyenoord dan nog mocht het waar zijn?
  maandag 3 december 2007 @ 13:00:44 #216
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55011425
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat wordt duimen voor Feyenoord
pi_55067286
Zojuist gescoord voor Real tegen Partizan Belgrado.
pi_55067332
quote:
'Real Madrid wil Drenthe stallen bij Feyenoord'
Datum: 5-dec-2007 14:04

Royston Drenthe keert wellicht eerder terug dan verwacht bij Feyenoord. Een directielid van De Koninklijke heeft vorige week gesproken met Feyenoord om te praten over een verhuur van Drenthe in de winterstop.

Drenthe is na een hoopgevend begin snel weggezakt in de hiërarchie bij Real Madrid. Volgens Spaanse media maakt de revelatie van het EK onder-21 deel uit van de operación salida; spelers die in de winterstop mogen uitkijken naar een andere club.

Drenthe zou nog niet zijn afgeschreven. Real Madrid-coach Bernd Schuster ziet het best zitten in de jeugdinternational, maar hij verwacht dat hij deze jaargang weinig gebruik zal maken van de diensten van de Nederlander en stelde daarom een verhuur voor aan de directie.

Boulevardblad The Sun meldt woensdag overigens dat Chelsea overweegt om Florent Malouda aan te bieden in ruil voor Drenthe. De Franse middenvelder heeft aanpassingsproblemen. Het "hersenloze voetbal" (dixit Malouda zelf) in de Premier League kan hem niet bekoren. Chelsea was deze zomer ook in de race voor Drenthe, maar kon of wilde niet meer meebieden toen Real Madrid veertien miljoen euro op tafel neerlegde. (MA)
pi_55067824
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:23 schreef Kadoc het volgende:
Zojuist gescoord voor Real tegen Partizan Belgrado.
Spelen ze vanavond dan?
pi_55067887
- dubbel -
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 5 december 2007 @ 22:44:20 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55067941
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Niet welkom.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55067991
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:40 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Spelen ze vanavond dan?
Duel om de Trofeo Santiago Bernabéu.

Mooie goal van Drenthe trouwens. Randje buitenspel, goed gelopen en afgemaakt door de benen van de keeper.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_55069117
Zijn doelpunt tegen Partizan
http://www.youtube.com/watch?v=WquAsRV-Kbw
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 5 december 2007 @ 23:47:54 #224
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_55069443
Volgens het boekje, keurig gedaan. Hij kan het echt wel, hij moet alleen niet in een rol als verdediger gedwongen worden.
Ta mère bien.
pi_55070821
Wat een goal Whaaaaaaaaaat a beauty! Gol! Gol! Gol!
pi_55070847
Lekker hoor, meenemen naar het EK die gast.
pi_55070859
.
pi_55083058
Tegen Sevilla maakte hij ook een mooie goal, daarna stond-ie er ook gewoon naast .
pi_55083139
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:22 schreef RayMania het volgende:
Tegen Sevilla maakte hij ook een mooie goal, daarna stond-ie er ook gewoon naast .
mwa:

Na Sevilla:

Basis
Basis
Invalbeurt
Basis
Bank
Basis
Bank
pi_55104463
Goed nieuws voor Royston.
Hij zit weer bij de selectie voor het duel van morgenavond.
pi_55106316
Sneijder en Robben ook?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55106319
Wat krijgt 010 dan bij eventuele doorverkoop?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55106330
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sneijder en Robben ook?
Alle Nederlanders.
pi_55106700
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:51 schreef Pritt het volgende:
Wat krijgt 010 dan bij eventuele doorverkoop?
5% ongeveer
pi_55108142
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:25 schreef WeebI het volgende:

[..]

mwa:

Na Sevilla:

Basis
Basis
Invalbeurt
Basis
Bank
Basis
Bank
.
pi_55115154
quote:
Overleven in de glazen kooi

MADRID - De obers, de receptionisten, de conciërge, de portier; iedereen in hotel Mirasierra Suites krijgt een hand van Royston Drenthe. Ook de hotelgast die toevallig door de lobby wandelt en de voetballer nogal uitgebreid aanstaart. ,,Hello, I'm Royston. Todo bien?"

Voor de deur van het hotel was Drenthe tot het laatste moment in zijn auto blijven zitten. Dat doet hij wel vaker, de laatste tijd.

Kleine Surinamers in enorme Audi Q7's zijn in Madrid een bezienswaardigheid. Zeker als ze voetballer zijn bij Real Madrid. ,,Ik word overal herkend man, overal," vertelt Drenthe. ,,Zelfs op de snelweg. Rijd ik 120, komt er zo';n werkbusje naast me rijden. Met acht mannen erin. Allemaal toeteren en zwaaien, de ramen open. Hola! Royston!"

Begrijp hem goed, hij wil niet weglopen. Juist niet. Royston Drenthe is nog steeds die ontwapenende, hyperactieve jongen van de straat, aanspreekbaar voor iedereen. Maar soms kan het niet anders.

,,Het is best moeilijk allemaal, snap je dat? Hier wonen zes miljoen mensen en iedereen let op je. Sommige jongens van Real komen zelfs niet meer op straat. Ik wel, ik ben er opgegroeid, ik hou van mensen om me heen. Vroeger kwamen er soms wel drie vriendjes tegelijk bij mij logeren. Gezellig. Maar nu is het soms beter binnen te blijven."

Steeds vaker dreven de verhalen boven dat Real nu al van hem afwil. Trainer Bernd Schuster stelde hem de laatste weken nauwelijks op en Drenthe zou moeite hebben met de discipline. Woensdag mocht hij eindelijk weer meedoen, in een oefenduel met Partizan Belgrado. Drenthe speelde goed, maakte de 2-0 en zit vandaag bij de selectie voor het uitduel met Athletic Bilbao.

,,Laat ik het zo zeggen," legt hij uit. ,,Sommige dingen die geschreven worden, zijn een beetje waar, maar sommige dingen helemaal niet. Deze week had ik een gesprek met trainer Schuster. Hij miste de gelukkige Royston, zei hij. De Royston van toen ik hier net was. Geen zorgen, zei hij, we gaan het stapje voor stapje doen. En zo is het."

Vier maanden lang woonde Drenthe in dit luxueuze hotel, in het noorden van Madrid en niet ver van stadion Santiago Bernabéu. Met zijn ouders, op de negende etage. Real Madrid brengt hier al zijn nieuwe spelers onder, totdat ze een huis hebben gevonden.

,,Dat heb ik nu,"; zegt Drenthe. ,,Eindelijk mijn eigen stekkie. Buiten de stad, dat is het beste voor mij. Ik woon er met mijn vader en mijn moedertje. Als ik de deur opendraai, hoor ik hun stemmen al. Daar word ik blij van. Of ik het ook allemaal alleen zou kunnen, zonder hen? Ja, makkelijk. Of trouwens, nee toch niet. Nee. Eigenlijk helemaal niet zelfs."

Als Drenthe vertelt, schieten de woorden als een mitrailleur van zijn tong. Zonder aarzeling en in een onnavolgbaar tempo. Razendsnel schakelt hij tussen coach Foppe ("Ik ben hem heel dankbaar"), Guti ("Hij kent alle mooie winkels van de stad";) en zijn nichtje Vallery.

,,Zij komt ook bij mij in huis wonen. Vallery is achttien en ze kan heel goed zingen. Daar wil ze iets mee gaan doen, op de internationale school voor muziek. Ik wil een studiootje laten bouwen in mijn huis waar ze kan oefenen. Vallery is echt goed, je zult nog veel van haar gaan horen. Dat weet ik wel zeker."

Met zijn aanstekelijke enthousiasme veroverde hij de harten afgelopen zomer, tijdens het gouden jeugd-EK met Jong Oranje. Drenthe groeide uit tot nationale knuffelbeer, een cultfiguur. ,,Een prachtig, bijzonder joch," vond bondscoach De Haan, het land knikte instemmend. Totdat Real miljoenen voor hem neertelde en de critici opeens de messen slepen. Tussen verering en hoon zat amper een paar weken.

,,Weet je wat ik me soms wel eens afvraag?," zegt Drenthe en roert in zijn zumo de naranja. ,,Wat andere mensen hadden gedaan als ze in mijn schoenen hadden gestaan. Want zo gemakkelijk was het niet, hoor. Iedereen belde me op, iedereen gaf zijn mening. En ik zat maar te twisten. Ik hou van Feyenoord, snap je? Ik hou van de mensen die me altijd hebben gesteund. Trainer Fräser, trainer Korneev, trainer Koeman. En van het cultuurtje, hè. Míjn cultuurtje. Ik was zo trots dat ik het enige Rotterdammertje was in het eerste van Feyenoord. Echt man. Zo trots. Maar dit was wel Real Madrid, hè? Wat had jij gedaan?"

Een kleine kilometer verderop ligt een tastbaar symbool van zijn dilemma. Wie ooit in het Santiago Bernabéu is geweest, wordt vanzelf gegrepen door de overweldigende grootsheid van Real Madrid Club de Fútbol. 'El mejor club de la historia';, staat in lichtgevende letters zodra je het clubmuseum betreedt: "De grootste club in de geschiedenis"

Als Drenthe rondkijkt in Bernabéu, vergaapt hij zich soms nog steeds. ,,Niet normaal gewoon."

Zijn vader wist het meteen: zo'n kans komt maar één keer voorbij. Moeder Drenthe hield de weg wat meer in het midden. ,,Ze zei: als je bij Feyenoord wilt blijven Royston, is het ook goed. Mijn moeder kende niets anders dan Feyenoord. Altijd was ze erbij, elke zaterdag stond ze langs de lijn. Zij is ook graag in Rotterdam, net als ik. Als ik weer in mijn stadje ben, wil ik overal tegelijk zijn. Belt er een maatje waar ik zit, ben ik een half uur later weer ergens anders. Ik ben geen typetje dat thuis gaat zitten. Ik hou van de straat, man. Dat is mijn plek."

Drenthe praat vol vuur over de stad waar hij opgroeide. Als kind woonde hij in de Mauritsstraat, hartje centrum. ,,Laatst was ik weer even twee dagen in Rotterdam, na een wedstrijd met Jong Oranje. Dan rijd ik ook een paar keer langs de Kuip, om het stadion even te zien. Bij Nederland-Luxemburg was ik er weer voor het eerst.

,,Toen was ik wel even zenuwachtig. Je weet toch niet hoe mensen reageren. Misschien kom je een Feyenoord-fan tegen die boos is. Niet dat ik bang ben, hoor. Ik ben niet op mijn mondje gevallen. Dat mag je best weten. Maar toch."

De merkwaardige weken voor zijn miljoenentransfer waren het moeilijkst. Het kind van de club werd voor een deel van de Rotterdamse aanhang plots een verrader. ,,Ik kon die supporters ook best wel begrijpen," zegt Drenthe. ,,Maar het was allemaal niet makkelijk, zeker niet. Dat iedereen een mening had, vond ik niet erg. Mensen mogen zeggen: ik had het zus en zo gedaan. Maar iedereen deed opeens alsof ze mij kenden. Lekker anoniem, op voetbalzone.nl of zo. 'Hij denkt opeens dat hij alles is' las ik dan. Maar dat denk ik helemaal niet."

Het leven in een glazen kooi is verraderlijk voor een jongen van twintig. Het schoffie uit Rotterdam belandde bij Real in een web van ingewikkelde belangen en onwerkelijke bedragen. Af en toe wordt Drenthe nog overvallen door de merkwaardige wereld om hem heen. ,,Ik wist wel dat Real een grote club was, de allergrootste. Maar dat het daarbuiten zo hectisch was, wist ik niet. Dat was nieuw voor me. Neem nou dat aanrijdinkje dat ik een tijd geleden had. Zoiets kan ieder normaal mens overkomen, vind ik. Ja toch? Maar hier werd het direct opgeblazen in alle kranten. Ik ben opeens famous. Dat is nu de werkelijkheid.

,,Vroeger zag ik wel eens dingen op televisie met voetballers en dan dacht ik: dat zal mij nooit overkomen. Maar nu gaat alles zo snel, er gebeurt zóveel, dat het soms al gebeurd is voordat je er erg in hebt. Dan denk ik achteraf: dat had ik beter zo en zo kunnen doen. Maar ja, dan is het al te laat. Nee, een echt voorbeeld heb ik daar niet van. Dingen gaan gewoon zo."

Op zulke momenten is het goed dat hij zijn familie in de buurt heeft. Hij leert steeds beter om thuis te zijn, met zijn ouders. ,,Dan doen we gezellig spelletjes, poolen enzo." Bovendien komt er geregeld bezoek uit Rotterdam.

,,Gisteren en eergisteren kwam tante Hellen koken," zegt Drenthe. ,,Mijn moeder was jarig en tante Sandra was er ook. Tante Hellen kan het beste koken van de hele familie. Kipkerrie, gemarineerde worstjes, Surinaamse corned beef, sardientjes, bakkeljauw. Alles heeft de juiste taste. En 's avonds eten we pom met kip en rijst, nasi of moksa alesie. Ken je dat?"

Ook zijn vrienden van vroeger komen geregeld langs in Madrid. Zo meteen gaat hij nog een vlucht boeken, samen met de conciërge van het hotel. En daarna moet hij snel door naar Spaanse les. Alles in de hoogste versnelling.

,,Mijn maatjes vinden het super hier. Pas was Gregory hier, die ken ik al heel lang en hij wil snel weer terugkomen. En de 27ste komt de hele reutemeteut hierheen. De hele familie, met z'n zestienen. Dan gaan we oud en nieuw vieren. Dat wordt leuk. En ik heb hier in Madrid ook al twee goede maatjes. Boramy, een jongen uit Cambodja, die helpt me met van alles. En Lennon Alvares, een heel goede streetbasketballer. The Lawyer is zijn bijnaam. Zoek 'm maar eens op op YouTube."

Nee, spijt heeft Drenthe niet van zijn sprong naar Madrid. Ook niet nu hij vaker op de tribune zit dan hem lief is.

,,Natuurlijk zie ik hoe lekker het bij Feyenoord gaat. 'Goh, daar had ik ook bij kunnen lopen', denk ik dan wel eens. Maar ik ben heel blij voor ze. Voor Jonathan en Serginho en Georginio en ook voor Roy Makaay en Kevin Hofland. Maar spijt? Nee. Dit is een leerjaar, mijn tijd komt nog wel."

Foppe de Haan: Artiest als Royston heeft publiek nodig

Foppe de Haan zou binnenkort graag een keer op bezoek gaan in Madrid. ,,Om te zien hoe Royston daar woont, hoe het er daar aan toegaat," aldus de bondscoach van Jong Oranje. ,,Daar ben ik wel benieuwd naar."

In de aanloop naar de wedstrijden van de nationale jeugdploeg gaat De Haan altijd even met Drenthe aan tafel zitten. Om te peilen hoe het er voorstaat. ,,Hij is ongelooflijk extrovert," vindt de bondscoach. ,,Royston kent de hele wereld en hij wil niets missen. Daarom heeft hij geloof ik ook drie mobiele telefoons. Soms denk ik wel eens dat hij zich te veel laat leiden door de mening van anderen. Maar ik vind het een prima jongen, echt."

Met zijn instelling is weinig mis, vindt de Haan. ,,Hij traint goed en is heel erg gedreven. Soms wil hij te veel, om maar te bewijzen dat hij niet voor niets bij Real Madrid speelt. Maar Royston heeft wel publiek nodig. Hij is een artiest. In wat eenvoudiger omstandigheden, voor lege tribunes, heeft hij soms wat moeite om zich op te laden. Zolang dat incidenten zijn, is dat geen ramp. Het hoort ook wel bij dat type speler."

De stap van Feyenoord naar Madrid was groot voor een jongen van twintig. ,,Maar hij heeft er zelf voor gekozen,"aldus De Haan. ,,Bovendien heeft hij het aanpassingsvermogen van een kameleon, hij maakt heel snel contact. Ook daar zal hij zijn weg vinden, maar het is een grote wereld. Je moet sterk in je schoenen staan. Daar worstelt hij wel eens mee, zo heb ik de indruk."
  zaterdag 8 december 2007 @ 02:36:25 #237
10710 gday
propria cures
pi_55118975
Hm, ik heb nu ook zin in wat pom of bakkeljauw. De pom van m'n vader is onovertroffen.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_55197443
quote:
Drenthe verdient nominatie voor UEFA-team

Royston Drenthe maakt snel furore in Europa. De 20-jarige back is geselecteerd voor het UEFA-elftal van 2007.

De oud-Feyenoorder concurreert op de positie van linksback met Phillip Lahm (Bayern), Marek Jankulovski (Milan), Eric Abidal (Barcelona) en Patrice Evra (Manchester).

Er zijn nog meer Nederlanders die kans maken op een plek in het all starteam. Edwin van der Sar, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Clarence Seedorf en Ruud van Nistelrooy doen ook een gooi naar een plek in het UEFA-team.

Sneijder en Van der Vaart hebben concurrentie van Ronaldinho en Kaka. Van Nistelrooy neemt het onder andere op tegen Heerenveen-spits Afonso Alves. Van der Sar moet bijvoorbeeld Petr Cech en Iker Casillas voor zich houden.

Via de site van de UEFA kan gestemd worden op de favorieten.
Fuck Urby, Tim en Gio! Drenthe op linksback in Oranje!

Drenthe

pi_55197872
Ik moest inderdaad lachen toen ik het vanmiddag invulde. Wie is Riise? Wie is Ashley Cole? Wie is Grosso? Drenthe hoort er thuis.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55197947
UEFA verkiezingen.

pi_55198477
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:46 schreef mcyodogg het volgende:
Ik moest inderdaad lachen toen ik het vanmiddag invulde. Wie is Riise? Wie is Ashley Cole? Wie is Grosso? Drenthe hoort er thuis.
Je hebt wel op Drenthe gestemt toch?
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:21:41 #242
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55198713
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die verdient mijn stem niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_55198951
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat heeft hij in 2007 gepresteerd waardoor hij dat verdient?
pi_55199071
Zou mooi zijn als ie won hehe
pi_55199237
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:30 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Beste transfer voor de kakkies aller tijden.
pi_55200042
quote:

[..]

Plaats mogen nemen op tribune van Bernabéu.
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:32:54 #247
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55200867
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat was Charisteas naar Nürnberg.
Elite
Tegen TTIP
pi_55202535
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_55203399
quote:

[..]

Speler van het Toernooi bij het EK onder 20.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_55245814

En dat moet hem dan weer net overkomen
  donderdag 13 december 2007 @ 15:25:22 #251
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_55246119
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 13 december 2007 @ 16:00:23 #252
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55247016
Doet ie wel eens mee met Real Madrid B of daar ook niet?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55250374
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:00 schreef Dos37 het volgende:
Doet ie wel eens mee met Real Madrid B of daar ook niet?
Volgens mij gebeurt dat helemaal nooit, dat een speler uit het eerst meedoet bij Castilla.
pi_55252183
Mag ook niet
pi_55252318
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Speler van het Toernooi bij het EK onder 20.
Dat is genoeg om tot Europa's besten te horen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')