Dohquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:20 schreef Fides het volgende:
Prachtige goal. Al heb ik wel begrepen dat hij iets te vaak zijn man liet lopen.
dat was bij feyenoord ook al zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:20 schreef Fides het volgende:
Prachtige goal. Al heb ik wel begrepen dat hij iets te vaak zijn man liet lopen.
Hij leed veel balverlies, slechte passes, maar veel ook gedurft in zijn spel, probeerde meerdere afstandschoten, mannetjes herhaaldelijk te passeren en was duidelijk aanwezig. Met zo een goal tijdens je debuut leg je natuurlijk wel meteen een visite kaartje af. In de tweede helft moest hij aan de linkerkant meer verdedigend spelen, en hoe dat afliep kan je wel raden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:20 schreef Fides het volgende:
OMG, wat een goal..quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4WVF_7Mis5A
Daarom is Drenthe ook niet geschikt als linksback. Op de linkerflank moet ie spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dohhij scoort, iedereen blij, 3 minuten later laatie zen man lopen en hoppa weer een goal tegen dus ja.
![]()
Wat dacht je van reeds 2x gespeeld, 2x in de basis gestart als linkshalf?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef Pritt het volgende:
Die is zeker niet verkeerd, ben benieuwd hoelang de trainer er over doet voordat hij in de gaten heeft dat het geen linksback is.
Dat is 't probleem van Drenthe een beetje. Hij is daar geïntroduceerd als de nieuwe Roberto Carlos, terwijl hij helemaal geen nieuwe Roberto Carlos is. Gaat nog moeilijk worden om dat idee van R. Carlos eruit te stampen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef Pritt het volgende:
Die is zeker niet verkeerd, ben benieuwd hoelang de trainer er over doet voordat hij in de gaten heeft dat het geen linksback is.
Dat is helemaal niet moeilijk. De enigen die in hem de nieuwe Roberto Carlos zagen waren Spaanse, vooral Madrileense, media als Marca en AS. Als Schuster hem twee keer in de basis laat beginnen, en twee keer als linkshalf, bij wie moet dan dat R.Carlos idee uit de kop gestampt worden? Schuster? Of mensen die niet eens wedstrijden bekijken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is 't probleem van Drenthe een beetje. Hij is daar geïntroduceerd als de nieuwe Roberto Carlos, terwijl hij helemaal geen nieuwe Roberto Carlos is. Gaat nog moeilijk worden om dat idee van R. Carlos eruit te stampen.
Wel een mooi balletje op maat, waaruit de goal van Cannavaro viel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:04 schreef Os__ het volgende:
Sneijder daarintegen was onzichtbaar heel de wedstrijd.
is ie niet opgeroepen? lol als ie van ajax kwam had ie al 10 caps achter ze naamquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:09 schreef DrDentz het volgende:
die goal
DRENTHE IS ECHT RETEGOED MAN
die moet Bassie echt meteen oproepen
http://youtube.com/watch?v=tjkgbTxmt20quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:17 schreef Yestuuur het volgende:
Heeft iemand beelden van sneijder? Ik ben beniewd hoe hij heeft gespeeld.. Khoor allemaal dattie onzichtbaar en slecht was, maar heeft iemand ook op zijn passes en loopacties ec gelet?
Als backup van Robben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, ze hebben Heinze gehaald dus ik denk dat Drenthe wel weer linkshalf mag spelen.
En daarmee basta.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:09 schreef titanio het volgende:
Drenthe linkback. Haha dat was te verwachten. Laat een paar keer z'n mannetje lopen en dan hoppa op de tribune. Ga maar zitvlees kweken Royston. Hebbie in ieder geval genoeg tijd ovwer om een mooie gouwe tand uit te zoeken.
Het lijkt wel of sommige mensen hem graag zien mislukken ofzo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:09 schreef titanio het volgende:
Drenthe linkback. Haha dat was te verwachten. Laat een paar keer z'n mannetje lopen en dan hoppa op de tribune. Ga maar zitvlees kweken Royston. Hebbie in ieder geval genoeg tijd ovwer om een mooie gouwe tand uit te zoeken.
Afgunst.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het lijkt wel of sommige mensen hem graag zien mislukken ofzo.
Typische Nederlandse 'maaiveldmentaliteit'.[afbeelding]
Ik bedoelde het sarcastisch...quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:45 schreef harrypiel het volgende:
@ titanio, grulez en bonjovi: Ik wordt wel een beetje moe van al dat negatieve geblaat van dat hij alleen hij op het EK een goed tournoei heeft gedraaid. Hij was een jaar geleden al uitblinker bij het Toulon toernooi van het Olympisch elftal, waar het altijd afgeladen vol is met scouts, en stond al jaren als groot talent te boek in de jeugd-Oranje lichtingen. Grote clubs als Real hadden hem allang in het boekje staan; Real werd uiteindelijk door zn optreden op het EK dit jaar over de streep getrokken.
Als ik dat stukje lees is het al een stuk minder erg dan op Sky werd gezegd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:55 schreef venomsnake het volgende:
Klopt.. Staat ook al op Marca.
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1029522.html
Drenthe reed rond in een Audi Q7quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat voor auto?
quote:Drenthe betrokken bij auto-ongeluk
Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 28 augustus om 11:15
Royston Drenthe is zondagnacht bij een auto-ongeluk betrokken geraakt. De speler van Real Madrid botste rond half vijf met zijn wagen tegen een politie-auto. Volgens Marca bleven alle inzittenden ongedeerd, maar raakte een van de agenten lichtgewond.
Oorzaak van het ongeluk in Madrid bleek een door Drenthe, die maandag een vrije dag had, verkeerd gemaakte manoeuvre, waardoor hij het tegemoet komende verkeer niet kon ontwijken. Volgens de Spaanse krant was er geen alcohol in het spel.
Drenthe maakte afgelopen zaterdag het duel tegen Atlético Madrid in zijn geheel mee als linksback. Los Merengues wonnen de stadsderby met 2-1 dankzij treffers van Wesley Sneijder en Raúl.
En, is die auto nog een beetje heel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Drenthe reed rond in een Audi Q7
Boeit dat, hij zal er nog wel een paar hebben staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En, is die auto nog een beetje heel?
quote:Zijn GPS-systeem vertelde Drenthe dat hij naar links moest draaien. Daarbij kwam hij in botsing met een auto van de Madrileense politie, die in tegengestelde richting reed.
Nee Drenthe is boeiendquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:22 schreef Chivu het volgende:
[..]
Boeit dat, hij zal er nog wel een paar hebben staan
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En? Jouw stapavonden eindigen altijd om 23:00 uur?
Een rasta neger met smaakquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Drenthe reed rond in een Audi Q7
Is hij net voor 13 miljoen gekocht door een grote club die van hem verwacht dat hij zich als prof gedraagt in plaats van als uitgaanstoerist?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je moet ook op vrije avonden netjes om 9 uur op bed liggen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef Chivu het volgende:
[..]
Is hij net voor 13 miljoen gekocht door een grote club die van hem verwacht dat hij zich als prof gedraagt in plaats van als uitgaanstoerist?
Nee, jij zou lekker voor 3 ton bij Feyenoord gaan ballen wanneer je bij Madrid in 1 jaar zoveel verdient dat je je leven lang niet meer hoeft te werkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef Rorata het volgende:
Ik hoop dat die verrader een hoge straf krijgt
Als prof vind ik dit geen normaal gedrag nee. Dat je het een keer laat maakt op je vrije avond is prima, maar om half vijf 's ochtends nog onderweg zijn naar huis of ik weet niet wat is gewoon niet professioneel. En zeker niet als een club net z'n nek voor je heeft uitgestoken om je voor groot geld te halen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Zjakkie het volgende:
Je moet ook op vrije avonden netjes om 9 uur op bed liggen?
En profs gaan als ze een dag vrij zijn nooit stappen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef Chivu het volgende:
[..]
Is hij net voor 13 miljoen gekocht door een grote club die van hem verwacht dat hij zich als prof gedraagt in plaats van als uitgaanstoerist?
Ik weet niet wat zn programma voor de volgende dag was. Als ie een dag vrij had moet het toch kunnen, als ie op een training had moeten verschijnen ben ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Chivu het volgende:
[..]
Als prof vind ik dit geen normaal gedrag nee. Dat je het een keer laat maakt op je vrije avond is prima, maar om half vijf 's ochtends nog onderweg zijn naar huis of ik weet niet wat is gewoon niet professioneel. En zeker niet als een club net z'n nek voor je heeft uitgestoken om je voor groot geld te halen.
Ik geef om auto'squote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als jij hem niet boeiend vindt, ben je in het verkeerde topic
Ik neem aan dat ze bij Real gewoon elke dag trainen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Basisspelers kunnen vrije dagen krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze bij Real gewoon elke dag trainen?
naah, dan moet je met je bezopen kop GTA en Carmageddon na willen doen en een bejaard stel de hel in rijdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:45 schreef DouweEgbert het volgende:
Vaag in mijn gedachte begint de naam Kluivert te zoemen
en blonde golddigger met het iq van 70quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef Wutangtony het volgende:
wie is die verloofde van hem dan?
Toch slim van Royston om een vriendin te vinden die slimmer is dan hij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
en blonde golddigger met het iq van 70
Heb je zo'n groot hoofd en toch zit er zo weinig in...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef Chivu het volgende:
[..]
Toch slim van Royston om een vriendin te vinden die slimmer is dan hij.
Is beter dan een kamp sletquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:27 schreef harrypiel het volgende:
We zullen maar niet over VdV en zn TMF-slet beginnen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:22 schreef DAMH het volgende:
Lol wat een zielige jaloerse losers posten hier,, die gast Speelt op misschien wel de mooiste plek ter aarde voetbal,, boned waarschijnlijk blonde lekkere wijven, rijdt in dikke wagens, en verdient ook nog eens een bak met geld,,, niemand zou met hem willen ruilen he![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:22 schreef DAMH het volgende:
Lol wat een zielige jaloerse losers posten hier,, die gast Speelt op misschien wel de mooiste plek ter aarde voetbal,, boned waarschijnlijk blonde lekkere wijven, rijdt in dikke wagens, en verdient ook nog eens een bak met geld,,, niemand zou met hem willen ruilen he![]()
haha idd en na afloop fadsige truus aankijken of je mee naar huis mag rijdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
terwijl jullie lekker in een bierelftal spelen op de zaterdagmiddag waar dikke piet die wel een heel paard in 1 keer op kan topscoorder is met 6 doelpunten.
Gelukkig wil ook niemand met jou ruilen, zelfs niet eens dat lepra chineesje in china wat ligt te creperen van de pijnquote:
Terwijl drenthe op dat moment bij de ferrari dealer rondloopt en aan het bedenken is welke auto hij dit keer eens zal aanschaffenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:32 schreef DAMH het volgende:
[..]
haha idd en na afloop fadsige truus aankijken of je mee naar huis mag rijdenniet omdat je teveel op hebt, maar omdat je fiets een lekke band hep en je auto,, idd je auto waar is die
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |