Hoezo? Transfermarkt gaat pas 1 juli open, en ze voetballen gewoon door hoor in Argentinie..quote:Op zondag 20 april 2008 23:44 schreef sjimz het volgende:
Misschien de laatste wedstrijd voor Cvitanich geweest voor Banfield?
Als ie meespeelde
Dat realiseerde ik me ookquote:Op zondag 20 april 2008 23:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoezo? Transfermarkt gaat pas 1 juli open, en ze voetballen gewoon door hoor in Argentinie..
Uitslagen:quote:De Zuid-Amerikaanse Voetbalconfederatie (CONMEBOL) heeft beslist om het stadion van Boca Juniors te sluiten en de Argentijnse club een boete van 30.000 dollar op te leggen.
Boca Juniors krijgt die straf na de aanval op een assistent-scheidsrechter tijdens een wedstrijd in de Copa Libertadores.
Woensdag legde de scheidsrechter op enkele minuten van het einde de heenwedstrijd in de 1/8ste finales van de Copa Libertadores tussen Boca en het Braziliaanse Cruzeiro stil. Bij een 2-1 stand in het voordeel van de Argentijnen was een Uruguayaanse assistent-scheidsrechter aan het hoofd getroffen door een projectiel vanuit de tribunes.
De CONMEBOL behield de score van de wedstrijd, maar besliste dat La Bombonera, het mythische stadion van Boca, moest gesloten worden "tot de nodige werken zijn uitgevoerd om de veiligheid van de spelers en de scheidsrechter te garanderen", aldus Francisco Figueredo Britez, een woordvoerder van de CONMEBOL.
Ach, als hij bij Banfield kan voetballen en scoren kan hij het bij Ajax ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:25 schreef tha_dark het volgende:
Wat ik tot nu toe gezien heb is het wel een aardige spits, maar ja wel van banfield
Dan is de stap naar Ajax nogal groot, het is en blijft een risico voor Ajax en totaal geen vervanger voor Huntelaar.
Gewoon op tvquote:Op maandag 5 mei 2008 01:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach, als hij bij Banfield kan voetballen en scoren kan hij het bij Ajax ook.
Zoals je al zei kan alleen de overgang nogal een probleem worden.
Overigens hoe volgen jullie dit? Ik wil wel een keertje een wedstrijd van Banfield zien![]()
Ik heb het over de mensen die vanuit Nederland kijkenquote:Op maandag 5 mei 2008 02:09 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Gewoon op tv
Maar vandaag was het echt helemaal niks, wat een kutwedstrijd van beide kanten. Totaal geen creativiteit en Riquelme was ook totaal niet in vorm (iit afgelopen woensdag) Gelukkig wel gewonnen waardoor het nu ongemeen spannend is bovenaanKomende week een cruciale wedstrijd tegen Estudiantes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |