nou, ik wist niet dat ie Shmoopy had gebatst.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Kolere tong, moet je dat nu altijd weer melden?
strak planquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Biljonair het volgende:
Verkracht je haar!
Ik ben de dominus. Ik neem zelfquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:47 schreef roel1204 het volgende:
ik zou je ook niet nemen
Doet dat geen pijn voor je haar?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Biljonair het volgende:
Verkracht je haar!
IB4Lquote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef Conflict het volgende:
Ik zit eraan te denken dit topic op slot te gooien.
omdat je het woord 'neuken' wat grof vindt?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef Conflict het volgende:
vroeger in de tijd van VOK! was dit gewoon open gebleven dude!.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef Conflict het volgende:
Je bent niet zelf verzekerd genoeg voor een slotje, en wil op een niet opvallende manier de mening over een eventueel slotje weten?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef Conflict het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat je het woord 'neuken' wat grof vindt?
ik ook. zeker ten opzichte van zo'n erudiet internetpersoon met een voorliefde voor bram vermeulen, die alles zou moeten krijgen wat haar hartje zou begeren. zoals een staatslot met het winnende nummer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |