abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52518481
Ik heb net een nieuw topic geopend om mijn beklag te doen over Moslims? Vervolgens na 24 posts wordt mij topic afgesloten?!?!?! WTF? Heerst er nu ook al CENSUUR op FokForum, gereguleerd door linkse fokkers?

Als ik kritiek op de Islam en Moslims dan mag ik dat toch wel uiten? wat is dat nou voor onzin? Zoiets heet volgens mij vrijheid van MENINGSUITING, ook al als dat betekent dat sommige mensen zich beledigd zullen voelen.

Ik snap het niet hoor. Is Fok nu ook al onder invloed van de Linkse Nederlandse Politiek? Waarin ieder andersdenkende de mond wordt gesnoerd, of bestempeld wordt als extreem-rechts? Ik vind dit wel een beetje triest.

Ik heb er zelfs al over nagedacht om Geert Wilders hier uit te nodigen op Fok om wat artikels te schrijven.
pi_52518495
ik vind het slotje ook wel triest ja.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52518502
link?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_52518507
Prachtige argumenten waren er langsgekomen, poeh poeh poeh.
pi_52518514
Er zijn genoeg websites waar dat wel kan. Leef je uit.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_52518517
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:39 schreef zarGon het volgende:
Prachtige argumenten waren er langsgekomen, poeh poeh poeh.
Eerst de standpunten, dan de argumenten.....
pi_52518525
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:39 schreef beertenderrr het volgende:
link?
Moslims
pi_52518533
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:40 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Eerst de standpunten, dan de argumenten.....
Je standpunten en beweringen ondersteunen met argumenten zou je goed doen.
pi_52518546
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:37 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
blablabla
T is gewoon dat het topics nummer 34032740324 zijn en hebben amper wat inhoud/niet genoeg reden.
Vergeleken met andere topics hield die het best lang vol newbie
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_52518596
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:43 schreef Sjibble het volgende:

[..]

T is gewoon dat het topics nummer 34032740324 zijn en hebben amper wat inhoud/niet genoeg reden.
Vergeleken met andere topics hield die het best lang vol newbie
Het is toch echt een Klaagbaak, en ik big-ass complaints over Moslims en islam. Mag dat soms niet? en wat bedoel je met inhoudloos? Feit is dat de Koran een boek is dat geschreven is zo'n 1500 jaar geleden en dat miljoenen mensen die regels vandaag de dag nog steeds opvolgen zonder enige logische verklaring. Dat IRRITEERT mij gewoon ten zeerste!
pi_52518619
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je standpunten en beweringen ondersteunen met argumenten zou je goed doen.
zie vorige post.

Als ik zeg dat Islam een barbaars geloof is, dan is dat een goed en voldoende onderbouwd argument.
  Redactie Frontpage maandag 20 augustus 2007 @ 01:51:46 #12
145738 superworm
is erbij
pi_52518637
Kijk I understand your concern, en dat doet iedereen in de crew denk ik wel, maar in dit soort topics wordt het té snel moslimbashen, en moslimbashen is onofficiëel het ergste wat je kunt doen in de huidige wereld. Ik zeg iets met héél hoog zitten, terrorisme, snel op pikkie trappen... dat moet je dus vermijden. Vandaar. Slotje. En, laten we wel wezen, je topic ging nérgens over. Niemand deed serieus.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_52518642
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

zie vorige post.

Als ik zeg dat Islam een barbaars geloof is, dan is dat een goed en voldoende onderbouwd argument.
Ik ben het niet eens met je. Probeer jij mij nou maar te overtuigen waarom het wel zo is.
pi_52518647
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met je. Probeer jij mij nou maar te overtuigen waarom het wel zo is.
Laat maar zitten ook. Mweh, ik hoef al dat zoetsappige heen en weer geschreeuw niet.
  maandag 20 augustus 2007 @ 01:54:57 #15
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52518667
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:37 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Zoiets heet volgens mij vrijheid van MENINGSUITING, ook al als dat betekent dat sommige mensen zich beledigd zullen voelen.
Jou vrijheid van meningsuiting houdt op, daar waar het anderen beledigd.

Dus zout op met je moslim-topics. Als je je aan ze ergert, schrijf het in je dagboek of zo .
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
  maandag 20 augustus 2007 @ 01:56:17 #16
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_52518686
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:46 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Het is toch echt een Klaagbaak, en ik big-ass complaints over Moslims en islam. Mag dat soms niet? en wat bedoel je met inhoudloos? Feit is dat de Koran een boek is dat geschreven is zo'n 1500 jaar geleden en dat miljoenen mensen die regels vandaag de dag nog steeds opvolgen zonder enige logische verklaring. Dat IRRITEERT mij gewoon ten zeerste!
Ben je bekend met de bijbel?
Horrible Cunt!
pi_52518688
Hier kun je over slotjes klagen: [FB] Ik zeik dus ik ben een zeikerd

En KLB is niet om te bekritiseren, KLB is om te klagen. Wat jij opende was gewoon een topic om een andere cultuur af te zeiken, en daar is KLB dus niet voor bedoeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')