Eerst de standpunten, dan de argumenten.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:39 schreef zarGon het volgende:
Prachtige argumenten waren er langsgekomen, poeh poeh poeh.
Je standpunten en beweringen ondersteunen met argumenten zou je goed doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:40 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Eerst de standpunten, dan de argumenten.....
T is gewoon dat het topics nummer 34032740324 zijn en hebben amper wat inhoud/niet genoeg reden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:37 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
blablabla
Het is toch echt een Klaagbaak, en ik big-ass complaints over Moslims en islam. Mag dat soms niet? en wat bedoel je met inhoudloos? Feit is dat de Koran een boek is dat geschreven is zo'n 1500 jaar geleden en dat miljoenen mensen die regels vandaag de dag nog steeds opvolgen zonder enige logische verklaring. Dat IRRITEERT mij gewoon ten zeerste!quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
T is gewoon dat het topics nummer 34032740324 zijn en hebben amper wat inhoud/niet genoeg reden.
Vergeleken met andere topics hield die het best lang vol newbie
zie vorige post.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je standpunten en beweringen ondersteunen met argumenten zou je goed doen.
Ik ben het niet eens met je. Probeer jij mij nou maar te overtuigen waarom het wel zo is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
zie vorige post.
Als ik zeg dat Islam een barbaars geloof is, dan is dat een goed en voldoende onderbouwd argument.
Laat maar zitten ook. Mweh, ik hoef al dat zoetsappige heen en weer geschreeuw niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met je. Probeer jij mij nou maar te overtuigen waarom het wel zo is.
Jou vrijheid van meningsuiting houdt op, daar waar het anderen beledigd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:37 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Zoiets heet volgens mij vrijheid van MENINGSUITING, ook al als dat betekent dat sommige mensen zich beledigd zullen voelen.
Ben je bekend met de bijbel?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:46 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Het is toch echt een Klaagbaak, en ik big-ass complaints over Moslims en islam. Mag dat soms niet? en wat bedoel je met inhoudloos? Feit is dat de Koran een boek is dat geschreven is zo'n 1500 jaar geleden en dat miljoenen mensen die regels vandaag de dag nog steeds opvolgen zonder enige logische verklaring. Dat IRRITEERT mij gewoon ten zeerste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |