abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52610757
ik was even bij Noorderzon vanavond, bekende van me zei dat Stijn echt iets voor mij was. Gezien haar voorliefde voor chansons en alternatieve rock was ik erg benieuwd.
En jawel, stijn is toch weer mijn ding. Lekkere funky electronica.

even een filmpje. (ja, de zoom was overbodig)
http://nl.youtube.com/watch?v=gNYAwG--Z38

pi_52612137
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee 't moet eindigen op -ya. Tenzij röntgenfoto niet xray is.
In een kruiswoord is röntgnfoto nooit xray!
Eerder scan. Maangodin is dan Luna.

En oja, goedemorgen
pi_52612558
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:43 schreef FLR het volgende:

[..]

Uiteraard, buiten-Europese studiereizen zijn toch gave buitenkansjes om goedkoop wat van de wereld te zien

Het was erg leuk en mooi enzo iig. Ik post wellicht wel een uitgebreidere beschouwing in TRV of zo.

Nu echter wacht het harde leven van een herkansing en een 14-weeks weer
Ja, het kwam voor mij elke keer slecht uit om mee te gaan, en nu vond ik het nietm eer kunnen aangezien ik ook niet echt meer scheikunde studeer natuurlijk (ik sta zelfs niet meer in de CB Almanak )

Maareh, nu nog je 14weeks? Je was toch al verder?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52612644
Ik heb gedroomd dat ik in elkaar geslagen werd door m'n ex en zo voel ik me ook, eigenlijk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:35:59 #275
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_52612706
Goedemorgen, klinkt als een gave studiereis. Ik ben met mijn studie alleen een keer naar Berlijn geweest en toen ik mee wilde met de rondreis richting italië kon ik niet mee omdat die al vol zat (stomme vriendjes politiek) Maar langleve school die vakantie subsidieerd
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:39:36 #276
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_52612756
.

Goedemorgen deze morgen.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_52613756
Goedemorgen.. Kermis in Groningen?? Vanaf wanneer..??
Voorsprong door ervaring
pi_52613839
Vanaf dit weekend ofzo vast Paulusssttt,

ik zag de vrachtwagens vanmorgen vroeg richting Groningen rijden, ik zat om half 7 al in de auto richting Beilen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52613921
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:49 schreef teigan het volgende:
Vanaf dit weekend ofzo vast Paulusssttt,

ik zag de vrachtwagens vanmorgen vroeg richting Groningen rijden, ik zat om half 7 al in de auto richting Beilen...
Is dat niet een beetje vroeg..??
Voorsprong door ervaring
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:54:30 #280
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_52613953
Waar moest je zo vroeg zijn teigan?

Ik zag vanmorgen ook meer oldtimers rijden dan normaal, is er soms ergens in de buurt een evenement? Het was sowieso drukker dan normaal vanmorgen, stomme files
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')