alleen bij vrienden gebruik ik die termenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom noem je haar hier wel een "dame" terwijl je dat klaarblijk in spreektaal niet doet?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:23 schreef nietzman het volgende:
Ha, ik had er eentje van vier die in de supermarkt in z'n poep en plasfase met een strak gezicht tegen een oudere man "poep aan m'n piemel!" zei.
heb je het nog steeds over die sms naar de verkeerde persoon? is al lang geleden hoor....quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu loopt TS wel vaker een blauwtje dus zo erg is het ook weer niet.
moet ie het dan over geslachtsgemeenschap gaan hebben?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom moet je zulke taal uberhaupt gebruiken tegenover een kind?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:31 schreef jordeeeh het volgende:
Vertel me toch eens hoe je 'nuecken' uitspreekt.
Nu-ekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]En waarom zou je dat censueren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
nee, de term "kapotneuken" bij een 8-jarige gebruiken, dat is goedquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
moet ie het dan over geslachtsgemeenschap gaan hebben?
TS is 10quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef _The_General_ het volgende:
Ben ik de enige die dit geen normaal taalgebruik vindt tegenover een kind![]()
neequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef _The_General_ het volgende:
Ben ik de enige die dit geen normaal taalgebruik vindt tegenover een kind![]()
tel er 16 bij opquote:
En dan met vrienden die termen gebruiken waarbij je 8 jarige neefje aanwezig is, wel heel zielig vind je niet?quote:
dan ben je wel een ongelooflijk sneu persoonquote:
ach ik heb niets te klagen over mn leven, verveel me geen moment .quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:41 schreef Flashwin het volgende:
[..]
dan ben je wel een ongelooflijk sneu persoon![]()
vind ie leukquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:44 schreef Ici-Paris het volgende:
OMG, waarom heb je dan ooknzulke gesprekken waar je neefje bij is?
IK moet Zeggen GENIAAL!! van TSquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:45 schreef slaapvaak het volgende:
Ik begrijp dat TS graag dit soort taalgebruik hanteert, gezien hij in de komende 10 jaar geen vagina zal betreden op onbetaalde basis. Soort compensatie gedrag dus.
Dit dus .. je helpt mee aan de verloedering van de jeugd ( ofzoietsquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef Janetje het volgende:
Moet je je neefjes maar niet van die domme dingen leren. Zullen je oom en tante leuk vinden
tis een hele brave en eerlijke jongen voor de rest hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit dus .. je helpt mee aan de verloedering van de jeugd ( ofzoiets)
Voor je het weet is je neefje een leeftijdsgenootje aan het verkrachten![]()
ben benieuwd, maar jij houdt ons natuurlijk up2datequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
tis een hele brave en eerlijke jongen voor de rest hoor![]()
Zeggen ze ook altijd bij familiedramas: en het was zon rustige goede vriendelijke man, zei altijd goedemorgen....quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
tis een hele brave en eerlijke jongen voor de rest hoor![]()
Sjohnquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeggen ze ook altijd bij familiedramas: en het was zon rustige goede vriendelijke man, zei altijd goedemorgen....
![]()
Hoe heet je neefje ? dan kunnen we het nieuws in de gaten houden
topic geloofwaardigheid -10quote:
ja want stel je voor dat we hem via zijn voornaam kunnen opsporenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:03 schreef TeenWolf het volgende:
denk je dat ik zijn echte naam ga zeggen![]()
Ben jij de TS?quote:
de combinatie kapotn..... en (naam neefje) zou best veel hits kunnen opleveren bij familie, kennissen en vrienden die toevallig ook op dit forum zijn en die zijn er zeker , maar ken hun nicks niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want stel je voor dat we hem via zijn voornaam kunnen opsporen_!
of ben je bang dat mensen die je kent hier lezen wat voor goeds je doet![]()
goed zo manquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
de combinatie kapotn..... en (naam neefje) zou best veel hits kunnen opleveren bij familie, kennissen en vrienden die toevallig ook op dit forum zijn en die zijn er zeker , maar ken hun nicks niet.
hij denkt dat kapotn..... iets als "grote zoentjes geven" betekent, dat heb ik hem uitgelegdquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:05 schreef Birra het volgende:
Binnenkort gaat je kleine neefje iemand kapot neuken.
En dat is jouw schuld.
Tuurlijk jongen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:06 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
de combinatie kapotn..... en (naam neefje) zou best veel hits kunnen opleveren bij familie, kennissen en vrienden die toevallig ook op dit forum zijn en die zijn er zeker , maar ken hun nicks niet.
nog mooierquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hij denkt dat kapotn..... iets als "grote zoentjes geven" betekent, dat heb ik hem uitgelegd![]()
neefje tegen leeftijdgenootje op school:"ik vind je leuk mag ik je kapotneuken ?"quote:
Nice!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:08 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Ja, ik ben zijn alter ego die is ingelogged op een kloon.
een nicht van me zei laatst nog dat ze ook op fok! zat af en toe, dus neem lekker geen risicoquote:
heb je het al gehoord, sem heeft lotte kapot geneuktquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
neefje tegen leeftijdgenootje op school:"ik vind je leuk mag ik je kapotneuken ?"![]()
is goed als ik dan vanachter in je kontje mag terwijl je bezig bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef Birra het volgende:
Zal ik je nicht kapotneuken?
uhm ja?quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je het al gehoord, semwesley heeft lottemelissa kapot geneukt
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
is goed als ik dan vanachter in je kontje mag terwijl je bezig bent
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je het al gehoord, achmed heeft anita kapot geneukt
nou op die voorwaarde mag je haar neuken....wil je nog?quote:
Eerst pics.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou op die voorwaarde mag je haar neuken....wil je nog?
dus als ze er lekker uitziet wil je wel neuken en geneukt worden tegelijk?quote:
Nee, dan doe ik het stiekem.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dus als ze er lekker uitziet wil je wel neuken en geneukt worden tegelijk?
dat was niet de afspraakquote:
Wel de stiekeme afspraak!quote:
Ik snap die laatste zin niet, klopt echt niks vanquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:30 schreef Sjibble het volgende:
wehheheheetof neefje
vrienden weten dat ik op fok! zit enz.
Dus op een dag in een pclokaal was ik bij zo'n vriend, zat ook wel eens op fok.
Had het er over dat ik in een topic vroeg of wijven beaderde gespierde armen geil vonden
Tegenover zat een wijf, dan nog een paar in het lokaal, was best goed te horen... O M G!!![]()
inderdaad duidelijke uitleg graag!quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik snap die laatste zin niet, klopt echt niks van![]()
verbeter hem is zodat ik ook kan lachen![]()
Weet je waar dat woord vandaan komt? Door die hitsige mannetjes waarvan de teddybeer het niet overleefd heeftquote:
OMG is TS er zo 1 ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Weet je waar dat woord vandaan komt? Door die hitsige mannetjes waarvan de teddybeer het niet overleefd heeft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |