De medische staf van Real kan zijn borst nat maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:31 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.chelseafc.com/(...)0268~1097784,00.html
Gefeliciteerd jongens.
Drenthe was 13 miljoen euro en je vergeet de 12 miljoen euro voor Heinze.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Schorch (GER) - Transfervrij
Metzelder (GER) - Transfervrij
Saviola (ESP) - Transfervrij
Dudek (POL) - Transfervrij
Pepe (BRA) - 30 mln. euro
Drenthe (NED) - 16 mln. euro
Sneijder (NED) - 27 mln. euro
Robben (NED) - 36 mln. euro
= 109 mln. euro
Ja, niemand spreekt je tegen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef RayMania het volgende:
Drenthe was 13.
Waarvan 76 miljoen euro aan Nederlandse spelers.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Drenthe (NED) - 13 mln. euro
Heinze (ARG) - 14 mln. euro
= 120 mln. euro
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:59 schreef Grulez het volgende:
Wat voor elftal krijg je dan?
--------------Dudek----------
Ramos--Pepe--Cannavaro-Heinze DRENTHE
---------------Diarra-------------
Robinho----Sneijder-------Robben
----------Van Nistelrooij--------
Vergeet Higuain niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef Fides het volgende:
Wat een team...onvoorstelbaar.
Messi, Henry, Ronaldinho en Eto'o VS. Van Nistelrooy, Robinho, Robben, Saviola![]()
![]()
Wat een competitie is La Liga toch.
30 miljoen voor Pepe, damn dat is ook wel leip veel geld zeg.. maar ik ken hem niet echt dus misschien is het wel de nieuwe Hierro ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Drenthe (NED) - 13 mln. euro
Heinze (ARG) - 12 mln. euro
= 118 mln. euro
Rekenen is niet je sterkste kant?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus dat wordt een miljoen of anderhalf voor PSV en nog wat meer voor Grun
DAM heeft geen sterke kanten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste kant?
quote:
Met alle respect, maar de aanval van Barca is toch écht een klasse apart. No shit, maar Barca heeft gewoon de beste aanval van Spanje. Wat zeg ik? Ter wereld...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef Fides het volgende:
Wat een team...onvoorstelbaar.
Messi, Henry, Ronaldinho en Eto'o VS. Van Nistelrooy, Robinho, Robben, Saviola![]()
![]()
Wat een competitie is La Liga toch.
Ik hoorde net dat de FC er 2,5 % van ontvangt. Dat zijn zo'n 900.000 krenten in de pap.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]![]()
.
Volgens mij is de totale opleidingsvergoeding 1,8 miljoen euro. Groningen zal hier het grootste deel van krijgen, PSV krijgt denk ik 5 ton en Bedum zal ook een ton incasseren.
Bij Bedum zullen ze wel een feestje vierenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat de FC er 2,5 % van ontvangt. Dat zijn zo'n 900.000 krenten in de pap.
Mijn oordeel is ook niet gebaseerd op één wedstrijd, maar op de gehele voorbereiding. Was bij Porto al niets meer dan een aardige verdediger.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef Os__ het volgende:
[..]Heinze mag mooi als stand in voor Cannavaro funderen of de plaats van Torres overnemen. Pepe zit nu al op het gelijke niveau als Heinze maar is in potentie een stuk beter. Wat een geblaat om Pepe na 1 wedstrijd af te schrijven.
8 miljoen voor Suarezquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij Bedum zullen ze wel een feestje vieren.
maar ze worden weer geen kampioenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar de aanval van Barca is toch écht een klasse apart. No shit, maar Barca heeft gewoon de beste aanval van Spanje. Wat zeg ik? Ter wereld...
Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
8 miljoen voor Suarez
Bijna 1 miljoen voor Robben.
Serieus? Bedum heeft ook Luis Suarez opgeleid? Dan zullen ze inderdaad wel een feestje geven, zeg!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
8 miljoen voor Suarez
Bijna 1 miljoen voor Robben.
Ze hebben gewoon fantastisch ingekocht. Met een speler als Abidal heb je gewoon een sensatie in handen die helemaal uit gaat bloeien bij Barca. Met Touré heb je een fantastische middenvelder die fysiek zo enorm sterk is (Emerson en Diarra, are you watchingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
maar ze worden weer geen kampioen
Dat Nederlandse tintje heb je dan nog steeds maar op één dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:34 schreef Edenoniphobic het volgende:
Real in de CL kijken op Sport1 wordt leuk. Ajax haalt het toch niet, dus hopelijk loot Real een groep waarbij ze steeds de andere dag moeten spelen dan PSV moet spelen. Dan heb je tenminste elke CL-week op dinsdag en woensdag een NLs tintje.
Dat is al jaren zo bij Real hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:32 schreef De_Postbode het volgende:
Ik krijg zo'n zwaar dubbel gevoel bij dit soort dingen. Kijk, in principe staat het ze vrij te doen wat ze willen met hun geld, hoe ze er ook aan mogen komen, maar het straalt zo'n gruwelijk snobistische houding uit.
Ik heb het idee dat ze niet eens echt hun aankopen met beleid selecteren, het is meer van "Oh gut, wat zie ik nou, we hebben eigenlijk nog iemand op links nodig... Ah, Robben, dat is wel een aardige naam in voetballand. Gooi jij er even een miljoentje of 30 tegenaan, Bernd?". Het is wat ze zelf laatst al zeiden; als ze een speler willen, krijgen ze 'm vanzelf ook wel. Dat staat me gewoon niet aan, niks groeibriljantjes, niks opleiding, gewoon alles wat los en vast zit bijmekaar kopen. We smijten even 120 miljoen over de balk voor een bijeengeraapt half elftal, andere clubs kunnen daar niet eens van dromen.
Die 16 miljoen voor Drenthe was trouwens wel het ultieme bewijs voor dat impulsieve aankoopbeleid daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |