Ik kijk, dus ik zeik, leer dat maar eens in de klaagbaak.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dan kijk je toch niet? Er is zo veel slechts op TV, je kan niet blijven zeiken, he.
Ja dat ie dat niet durfde, die Giel. Wat een mietje. Meisje. Vrouwtje. Giel. WAAR WAS ZN PET TROUWENS?!?!?!?!?!??!?!!!112quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
met die big net iel!
Een vent die de kleur roze leuk vindquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja dat ie dat niet durfde, die Giel. Wat een mietje. Meisje. Vrouwtje. Giel. WAAR WAS ZN PET TROUWENS?!?!?!?!?!??!?!!!112
Blijkbaar een typ fout, zal het voor je verberteren hoooooooooooooooor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef Feestkabouter het volgende:
schetst (zonder r)
schertsen is iets anders
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee de fout is verbeterd hoooooooooooooooooor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef Feestkabouter het volgende:
schetst (zonder r)
schertsen is iets anders
Mwah, meer een loser met een klein pikkie, die gast was toch op een of ander festival, waar hij bloot moest.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:31 schreef Vince_Taylor het volgende:
Giel is toch die gozer met dat kleine pikkie ?
Ik was net op vergeten, heb dat ook maar even verbeterd okquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef Feestkabouter het volgende:
schetst (zonder r)
schertsen is iets anders
Nee idd... anders kan ik ook wel de hele tijd gaan zeiken over trieste tekenfilmseries en alles met bo van erven dorens etc etc. Dit programma is zo onbekend dat zelfs een topic erover op fok publiciteit genereert.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dan kijk je toch niet? Er is zo veel slechts op TV, je kan niet blijven zeiken, he.
Maar heb je verder ook een mening ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Nee idd... anders kan ik ook wel de hele tijd gaan zeiken over trieste tekenfilmseries en alles met bo van erven dorens etc etc. Dit programma is zo onbekend dat zelfs een topic erover op fok publiciteit genereert.
Welkom op fok.quote:vrijdag 20 juli 2007 @ 15:00
Jij noemt jezelf een kut moeder in je sigquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:46 schreef Killer_Mom het volgende:
ik vind Giel op TV leuk. over zijn radio programma's kan ik niets zeggen, want dan lig in nog in mijn nest.![]()
yuppie weer een, Google even zoeken, en ik win een prijs.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf een kut moeder in je sigWeird.
Wat is dit nou weer voor zieligheid.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar heb je verder ook een mening ?![]()
Ik durf het aan
[..]
Welkom op fok.![]()
wat dan nog, dat ruik je niet op je radio. of op TV. hij is gewoon een gave gast.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:00 schreef DrDentz het volgende:
volgens mij stinkt die Giel Beelen echt
Isser wat Newbie ?ach gut.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:03 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor zieligheid.![]()
een brezer en 3 flesjes bier. die gasten heb je ook op FOK.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:03 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor zieligheid.![]()
lolquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
een brezer en 3 flesjes bier. die gasten heb je ook op FOK.
Sorry iemand van 37, drinkt geen breezah. 3 flesjes bier wahahahahahhahhaa, je kan zo mijn fotoboek chekken heerlijk. Of je hebt zo iemand als Natasia, ik zoek steun de mega kneus wahahahhahahahh.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
een brezer en 3 flesjes bier. die gasten heb je ook op FOK.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Sorry iemand van 37, drinkt geen breezah. 3 flesjes bier wahahahahahhahhaa, je kan zo mijn fotoboek chekken heerlijk. Of je hebt zo iemand als Natasia, ik zoek steun de mega kneus wahahahhahahahh.![]()
P.S ben je ook ontschendbaar.
Ik lees de krant van binnenuit, maar ja we hebben simpele zielen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef DrDentz het volgende:
hij heeft ook al zeven jaar hetzelfde petje op
Ach gutquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik lees geen krant alleen shownieuws
en behoorlijk bezopen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Sorry iemand van 37, drinkt geen breezah. 3 flesjes bier wahahahahahhahhaa, je kan zo mijn fotoboek chekken heerlijk. Of je hebt zo iemand als Natasia, ik zoek steun de mega kneus wahahahhahahahh.![]()
P.S ben je ook ontschendbaar.
dat heb ik weer gemist . hoelang is hij al dood?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Ach gut, triest he Bart de Graaff is overleden.
wreed, en dat houd t heel FOK bestand bij. als je ontmaagd bent horen we t wel, zonder details, gewoon ja of nee, .quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:22 schreef newsman het volgende:
[..]
En goed in verwijten, hee mensen ik heb Natasia gespot. Ga is schreeuwen weet ik het zeker.
Dus je bent zelf dronken doeiquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wreed, en dat houd t heel FOK bestand bij. als je ontmaagd bent horen we t wel, zonder details, gewoon ja of nee, .
hee, kusje , leuk je te zien. weer niets te melden , klets gewoon mee.........quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef SunChaser het volgende:
sja
, jij praat tegen jezelf.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef newsman het volgende:
Nu weer terug naar Giel, zo ver ik weet iets van debiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |