Gisteravond rond 11 uur nog op mtv in de clip komt hun beeld op alle tv's die er aan staan. Allemaal in het zwart met rode stropdassen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:09 schreef xtuned het volgende:
pakkend nummer van een opkomend bandje welke in het refrein een stuk heeft zitten.
Oohoohooo, aahaahaa.
Is dit Hard fi?
Welke zender? dan kan je het misschien even in de playlist opzoeken..quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ik zoek een nummer wat volgens mij net op de radio is (ik heb het pas 2x gehoord ofzo) met de volgende lyrics: don't you even want to change yourself some more, you don't understand love
klinkt als U2, maar geen idee of het dat ook is.
Hoi Maartel, het ligt op t puntje van m'n tong. Was het een zangeres met een opvallend spleetje tussen haar tanden? Dr naam komt even niet bij me op, maar ik zal nog ff goed nadenken want dan weet ik wat je bedoelt...quote:
Als het Hard-Fi is is het nummer suburban knights clipquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef xtuned het volgende:
[..]
Gisteravond rond 11 uur nog op mtv in de clip komt hun beeld op alle tv's die er aan staan. Allemaal in het zwart met rode stropdassen.
Masters At Work - Workquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:37 schreef Lixi het volgende:
Halloooo
Vriend van me zit al een hele poos te zoeken naar een nr met deze kenmerken:
het refrein zit vol met 'go downs', er wordt verder 'what u waiting for' in geroepen, het genre lijkt me eclectic, het werd door Billy the Klit op Castle of Love na Shake and Pop gedraaid.
Meer kan hij er niet over zeggen, iemand toch enig idee wat hij bedoelt?![]()
Work - Masters at work denk ik dat je bedoeltquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:37 schreef Lixi het volgende:
Halloooo
Vriend van me zit al een hele poos te zoeken naar een nr met deze kenmerken:
het refrein zit vol met 'go downs', er wordt verder 'what u waiting for' in geroepen, het genre lijkt me eclectic, het werd door Billy the Klit op Castle of Love na Shake and Pop gedraaid.
Meer kan hij er niet over zeggen, iemand toch enig idee wat hij bedoelt?![]()
Lutricia McNeal?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:40 schreef Lixi het volgende:
[..]
Hoi Maartel, het ligt op t puntje van m'n tong. Was het een zangeres met een opvallend spleetje tussen haar tanden? Dr naam komt even niet bij me op, maar ik zal nog ff goed nadenken want dan weet ik wat je bedoelt...
Dat was Patrick Watsonquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:45 schreef steve-urkel het volgende:
op tv bij een optreden van lowlands, was een band die op het einde van een nummer neuriedie.. de presentators hadden het daar ook nog over... hoe heet dat nummer en band? watson?
Rob Dougan - Clubbed To Deathquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh wie weet wat deze is?
http://video.tinypic.com/player.php?v=2nbsf2d
iemand?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ik zoek een nummer wat volgens mij net op de radio is (ik heb het pas 2x gehoord ofzo) met de volgende lyrics: don't you even want to change yourself some more, you don't understand love
klinkt als U2, maar geen idee of het dat ook is.
Top! thanx.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Rob Dougan - Clubbed To Death
Dat is een amstel reclame.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik ben zelf op zoek naar dat liedje in de heiniken reclame waarin alles ouderwets is, en dat er vervolgens een moderne vrachtwagen tevoorschijn komt. Heerlijk industriëel like geluidje !
Weet echt niemand het?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef z0rPunt het volgende:
Heeft er iemand een goed idee van wie de muziek is uit deze clip?
http://www.youtube.com/watch?v=CjTPh_dqNOk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |