Second that. Schijt irritant zoietsquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
TC03, ik ben het compleet met je eens! Op FTD lopen ze ook te pronken: "Wij zijn de eerste groep met NL ondertitels!!!1111"
Vervolgens download je de film, en zie je dat een kind uit groep 7 de taal nog beter beheerst. En dan zeg je er wat van en krijg je het commentaar dat je niet mag klagen omdat ze dat in hun vrije tijd doen. Ik ga toch ook niet in mijn vrije tijd dingen doen waar ik niet goed in ben?
Ik ben iemand die vaak naar de bios gaat, bij vrijwel elke topfilm. Daarna wil ik hem best wel nog een keer kijken. Dan zie je op FTD de eerste promo-dvd's verschijnen met de bekende 'custom subs' en dan weet je van te voren al wel hoe laat het is. Live Free or Die Hard, Ocean's Thirteen, TMNT, allemaal zijn ze ondertiteld door één of andere dyslectische schaap. En ja, dat vind ik jammer, want ik weet dat het ook gewoon goed kan. Ze ondertitelen alleen maar voor hun eigen status, zodat ze aandacht krijgen en iedereen zegt hoe goed ze zijn... En zelf maar pronken dat ze de beste zijn.... Flikker toch op.
Plus dat veel (woord)grapjes, zinspelingen etc. 10 keer beter overkomenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:35 schreef Myers het volgende:
Download de Engelse subs, zitten geen fouten in (omdat ze de dialogen letterlijk overtypen) en de film is dan veel beter te volgen dan met NL subs.
Als je DVD's downt dan is dat wat lastig toe te voegenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Oh. Daarom download ik altijd engelse subtitles
Nee hoor..gewoon je srt bestandje naar MPC slepen en je hebt nieuwe subsquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:48 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als je DVD's downt dan is dat wat lastig toe te voegen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee hoor..gewoon je srt bestandje naar MPC slepen en je hebt nieuwe subs
Ook dan is het mogelijk. Weliswaar iets moeilijker, maar het kan welquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja, ik had het over als je ze niet op je pauper CRT-je wil kijken maar op je 34 inch LCD
Dus branden op een schijf.
Zei ik dat het onmogelijk was?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook dan is het mogelijk. Weliswaar iets moeilijker, maar het kan wel
Vredequote:Op maandag 20 augustus 2007 10:48 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als je DVD's downt dan is dat wat lastig toe te voegen
Nou, je bent geen uren bezig hoor. Hooguit een half uur met syncen erbij. Overigens is ook je PC beeld prima op een LCD weer te geven, mits goede hardware en LCD scherm. Doe dat eigenlijk altijd zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zei ik dat het onmogelijk was?
Je moet de hele handel opnieuw coderen, ben je een paar uur bezig. Daarom zei ik:
[..]
Vrede![]()
Wat een onzin. Ik heb het weleens gedaan, duurde echt langer dan een half uur hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, je bent geen uren bezig hoor. Hooguit een half uur met syncen erbij. Overigens is ook je PC beeld prima op een LCD weer te geven, mits goede hardware en LCD scherm. Doe dat eigenlijk altijd zo.
Preciesquote:
ze hebben hier alleen niet de versie met dubbele vullingquote:
Je moet ook niet de ondertiteling in de film zelf "branden", gewoon met DVD lab pro. Enige wat die doet is het SRT (of wat voor subtitle formaat dan ook) bestandje als stream toevoegen en dan de VOB rebuilden, ook zonder kwaliteitsverlies want aan de video data wordt niet gezeten. Heb je dus ook geen zware processor voor nodig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb het weleens gedaan, duurde echt langer dan een half uur hoor.
Echter wel zonder kwaliteitsverlies.
Maar misschien heb jij dual Quad processoren, en betere software![]()
Tegenwoordig hebben videokaarten TV-outs..ik weet niet wat voor pauper onboard videokaart jij hebtquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja, ik had het over als je ze niet op je pauper CRT-je wil kijken maar op je 34 inch LCD
Dus branden op een schijf.
Hmm, je kan weleens gelijk hebben.. misschien ben ik ergens mee in de war...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet ook niet de ondertiteling in de film zelf "branden", gewoon met DVD lab pro. Enige wat die doet is het SRT (of wat voor subtitle formaat dan ook) bestandje als stream toevoegen en dan de VOB rebuilden, ook zonder kwaliteitsverlies want aan de video data wordt niet gezeten. Heb je dus ook geen zware processor voor nodig.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hebben hier alleen niet de versie met dubbele vulling![]()
quote:
tv outquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben videokaarten TV-outs..ik weet niet wat voor pauper onboard videokaart jij hebt
Je zegt het goed, een pauperquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben videokaarten TV-outs..ik weet niet wat voor pauper onboard videokaart jij hebt
als je een heel pak oreo op eet wordt je poep zwartquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Hier alleen bij de avondwinkel, maargoed, daar doen we niet moeilijk over![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |