beetje vaag hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef DrsH het volgende:
Ik vind Nadia een soort vrouw die zich ergert aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kortom een trieste vrouw
Als ze haar zender WEL goed om heeftquote:
Last van lage kin of hoge tieten?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Last van lage kin of hoge tieten?![]()
Dan switch je toch ff naar de smaakpolitie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef 2live het volgende:
[..]
beetje vaag hoor.![]()
Leuk weer 4 streams met die dombo's.
![]()
Look who's talking, de schijnheil.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt aan Amanda dat Dennis het voornamelijk voor dekking met Nadia doet.
Ah, dat is nooit dus kan ik blijven kijken...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze haar zender WEL goed om heeft![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ah, dat is nooit dus kan ik blijven kijken...![]()
Een te grote smoel, dat is hetquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Last van lage kin of hoge tieten?![]()
Ik schreef een aantal post geleden wanneer hij hiermee zou beginnen. Hij doet dat altijd als hij nerveus is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
En Dennis verneukt de audio weer met ijs knagen, Jaap legt uit dat Huub groeit in zijn rol, Dennis heeft er natuurlijk weer schijt aan.
ponykampquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
nix: Huub wil voorkomen dat ik me ontwikkel.... sjees waar denkt dat die nix is? Op zomerkamp?
die ijsblokjes zijn niet om aan te horen,,,,,,,,,,dennis :lieke lieke huub huubquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
En Dennis verneukt de audio weer met ijs knagen, Jaap legt uit dat Huub groeit in zijn rol, Dennis heeft er natuurlijk weer schijt aan.
en net zoals de kletsverhalen van Dennis slikt ze alles voor zoete koekquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef Meganog het volgende:
Dimitri is niet uit op TV momentjes.
Hij ziet mensen waar hij gewoon een beetje om geeft.
Wat een nepvertoning.
Staat die einddatum van 1 januari 2008 nog steeds vast dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef DrsH het volgende:
Even voor Fdw.
Maar even OT ik heb Fons vanmiddag nog gesproken en het komt goed met onze adviezen
ja BQ dan zou ik een docu ofzo gaan kijken want een goed gesprek HIER hahahahahahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen de streams, welke moet ik toch kiezen voor een goed gesprek?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |