Oh ja natuurlijk. Ze moeten oppassen voor die mislukte dealer Rogier - over 10 jaar, als hij vrij komtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda zei dat Huub niet moest praten over Rogier. Schijnt hij gedaan te hebben.
Ik kon het niet helemaal niet volgen maar het leek erop dat Huub moet oppassen om over bepaalde mensen te praten.
Klisma is veel te link voor Amanda, als het te hard gaat spoelen ze misschien die paar hersencellen wegquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Na het niet douchen zal dat allemaal behoorlijk aangekoekt zijn..dus klisma lijkt me een prima idee....
![]()
Loopt Dennis ook op batterijen dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss kunnen ze Nadia een Tarzan geven ipv Denniks, er zit tenslotte net zoveel leven in.![]()
volledig uitgewoont door een argentijnse bubbaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Ze moeten oppassen voor die mislukte dealer Rogier - over 10 jaar, als hij vrij komt![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef riri het volgende:
prachtig...weer leven in de brouwerij
Ik hoop het voor hem want dan is er nog kans dat hij tot leven komtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Loopt Dennis ook op batterijen dan?![]()
Liever de haak dan eruit gestemd worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef riri het volgende:
dennix krijgt de toneelhaak....dat is wel duidelijk
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Loopt Dennis ook op batterijen dan?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hoor telkens; Dennis batterijen wisselen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |