Het is begonnen als een bash/schreeuwpartij richting Lieke maar het is wel steeds inhoudelijker aan het worden en degenen die onder vuur komen zijn Nada en nixquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef ericahysterica het volgende:
navond ik val weer met mijn neus in de boter. Nix en nadia onder vuur .....spannend allemaal
Mag ik raden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
Ik hoaaat dat mens doar.......
Wat is dat voor een dialect?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
thx voor de infoquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is begonnen als een bash/schreeuwpartij richting Lieke maar het is wel steeds inhoudelijker aan het worden en degenen die onder vuur komen zijn Nada en nix
Wie dan , er komen er zoveel in aanmerkingquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is begonnen als een bash/schreeuwpartij richting Lieke maar het is wel steeds inhoudelijker aan het worden en degenen die onder vuur komen zijn Nada en nix
ok, wie niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Wie dan , er komen er zoveel in aanmerking![]()
Dat heb je snel doorquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef DrsH het volgende:
Dennix is echt een stakker ik heb nog nooit zo'n looser meegemaakt
Aha, even snel plassenquote:
Hallo Erica, wat is jouw mening over Nadia?quote:
Ja maar dat was voor dat ze een relatie hadden hequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
die schijnheil van een brian die heeft toch zelf ook gedate terwijl hij al een sex vriendschap had met amanda?
Brian mag en kan alles, een echte multitasker.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
die schijnheil van een brian die heeft toch zelf ook gedate terwijl hij al een sex vriendschap had met amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |