Nee, dat geloof ik ook niet...quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft misschien ook wel het gevoel dat zijn baan op het spel staat. Maar ik geloof niet dat ze hem nu of tussentijds er nog uit werken.
Ik denk niet dat zijn positie er veel sterker van wordt als hij zegt dat Riera waarschijnlijk deze week tekent, als achteraf blijkt dat ze elkaar nooit gesproken hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef Triptamine het volgende:
Voetbaltrainers, ook TC zegt wel meer. natuurlijk kan ik het fout hebben, en wordt ie nog gepresenteerd deze week, dan zien we wel hoe dat verder gaat.
Daar heb je dan wel weer gelijk in, maar je vergeet dat er al contact is geweest. Weliswaar tussen clubs maar er is contact geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:24 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn positie er veel sterker van wordt als hij zegt dat Riera waarschijnlijk deze week tekent, als achteraf blijkt dat ze elkaar nooit gesproken hebben.
En terecht. Het zou wel heel kortzichtig zijn om eruit te flikkeren omdat ie de CL mist.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:23 schreef Urquhart het volgende:
Ten Cate maakt gewoon het seizoen af, ongeacht het resultaat van de CL voorronde.
"Huntelaar heeft gezegt liever naar AZ te zijn gegaan achteraf" oprotten vuile kut Borst, met je smerige uitsprakenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat was die Hugo Frosti gisteren toch stront irritant zegBeetje de boel rondom Klaas Jan zitten te manipuleren, vuile kakkerlak
![]()
Sowieso is die gast gewoon een eikel. neqschotje, zoals ze bij GS zeggenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat was die Hugo Frosti gisteren toch stront irritant zegBeetje de boel rondom Klaas Jan zitten te manipuleren, vuile kakkerlak
![]()
Maar anders gaat ze weer programma's presenteren dan heb ik liever dat ze een paar vraagjes aan tc mag stellen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef BobbyHill het volgende:
En Barbara -als ik Martin van Geel een tip mag geven- Barend moeten ze ook meteen achter de microfoon weghalen. Ze stelde goede vragen, maar zo'n stotterend vrouwtje kan met de beste vraag ter wereld nog niet het vuur aan de schenen van een trainer leggen. Daar walst Ten Cate al glimlachend overheen.
het is jammer dat hij zijn commentaar altijd zo overdreven anti-Ajax doorspekt maakt. Ik vind hem vaak best amusant met zijn sjagrijnige smoel en sarcastische opmerkingen. Maar het is echt net een soort Gerard Cox, gewoon vertikken iets positief over Ajax zeggen, dat maakt hem erg ongeloofwaardig verder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sowieso is die gast gewoon een eikel. neqschotje, zoals ze bij GS zeggen
Ach, 17 van de 18 eredivisieclubs hebben Ajax als grote vijand. Men maakt zich niet graag impapulair door wél voor Ajax te zijn, daarom doet men (Hugo Borst, maar ook Johan Derksen) vaak overdreven anti-Ajax.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is jammer dat hij zijn commentaar altijd zo overdreven anti-Ajax doorspekt maakt. Ik vind hem vaak best amusant met zijn sjagrijnige smoel en sarcastische opmerkingen. Maar het is echt net een soort Gerard Cox, gewoon vertikken iets positief over Ajax zeggen, dat maakt hem erg ongeloofwaardig verder.
ik vind t wel meevallen. Borst heeft opzich geen voorkeur als anti-Ajacied oid. Hij is gewoon voor Sparta. Tja dan moet je niet zeuren dat je niet serieus genomen wordt als voetbal-journalist.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, 17 van de 18 eredivisieclubs hebben Ajax als grote vijand. Men maakt zich niet graag impapulair door wél voor Ajax te zijn, daarom doet men (Hugo Borst, maar ook Johan Derksen) vaak overdreven anti-Ajax.
Je kan best voor een kleine club zijn en normaal reageren vind ik. Maar dit is typisch gefrustreerde kakkerlak gedrag ook al is het geen f'noorder. Alles uit Amsterdam is evil en moet je haten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:07 schreef t0n het volgende:
Nee, dat soort dingen kan je beter niet bekend maken dan... het is sowieso een botte lul.
achja, het is gewoon onmogelijk om objectief te blijven als je voorliefde naar een bepaalde club uit gaat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan best voor een kleine club zijn en normaal reageren vind ik. Maar dit is typisch gefrustreerde kakkerlak gedrag ook al is het geen f'noorder. Alles uit Amsterdam is evil en moet je haten.
Wij Amsterdammers kijken daar toch heel anders tegenover meer iets van :.
quote:Club plukt Sonck van zijspoor af
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 20 augustus om 14:34
Na een afwezigheid van vier jaar keert Wesley Sonck terug in de Belgische competitie. De 29-jarige spits, die in 2003 Racing Genk verruilde voor Ajax, tekende vandaag bij Club Brugge een contract dat hem tot medio 2009 aan de Belgische topclub verbindt.
Sonck komt over van Borussia Mönchengladbach, waar hij in tweeënhalf jaar tijd slechts 28 wedstrijden speelde. Bij Club Brugge hoopt de spits zich weer te kunnen profileren. "Ik zit al vijf maanden op een zijspoor, dus de honger om me te bewijzen is bijzonder groot”, zegt de 37-voudige international op de officiële website van zijn nieuwe werkgever. "Ik ben er van overtuigd dat ik met Club Brugge de best mogelijke keuze heb gemaakt. Dit is de top in België, een club met uitstraling en een massa supporters. Ik hoop dat het snel zal klikken tussen mij en mijn nieuwe ploeggenoten."
Technisch directeur Luc Devroe is er van overtuigd dat dit Sonck zal lukken. "Wij hebben er altijd naar gestreefd een competitieve kern van 26 spelers te hebben”, aldus de td. "Na het recente vertrek van twee spitsen hadden we behoefte aan vers bloed. Met Wesley Sonck hebben we iemand gehaald die zich zeer snel bij ons moet kunnen aanpassen. Wesley heeft een grote inspanning geleverd op financieel vlak om de transfer mogelijk te maken, dus hij zal ongetwijfeld snel willen tonen dat hij nog niets van zijn kwaliteiten heeft ingeboet."
Jullie nemen ze niet serieus maar ondertussen lullen jullie er wel elke week weer een half topic over vol......quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan best voor een kleine club zijn en normaal reageren vind ik. Maar dit is typisch gefrustreerde kakkerlak gedrag ook al is het geen f'noorder. Alles uit Amsterdam is evil en moet je haten.
Wij Amsterdammers kijken daar toch heel anders tegenover meer iets van :.
Hoe bevalt het leven als ex Ajacied zijnde..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie nemen ze niet serieus maar ondertussen lullen jullie er wel elke week weer een half topic over vol......
Ik heb het er echt nooit over en het interesseert me ook geen moer wat Borst of Derksen over Ajax zegt. Ik kijk alle voetbalprogramma's wel, maar waarde aan de mening van Borst of Derksen hecht ik absoluut niet. Laat ze lekker lullen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie nemen ze niet serieus maar ondertussen lullen jullie er wel elke week weer een half topic over vol......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |