abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52525292
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef BonJovi het volgende:

[..]

snap niet trouwens hoe je als sportman opeens te dik kan worden?
pi_52525402
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[afbeelding]
De Ferdinand Bol ja.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52525431
Ze hebben geen Febo in Brazil
AFC AJAX
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:47:14 #154
168255 J.Herrer
pi_52525463
In Brazilie worden ze dik van het biertjes sappen op het strand
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52527284
quote:
pi_52527327
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dus jij bent afgeknapt op Alves? Wat ben je toch ook oppervlakkig ook he?
pi_52527384
quote:
Nee, Klaas

Mooi wippertje trouwens
Woo-loo-loo!
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:07:28 #159
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52527419
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef BonJovi het volgende:

[..]

snap niet trouwens hoe je als sportman opeens te dik kan worden?
Ik weet dat Romario en Alex ook steeds te zwaar terug kwamen uit de zomerstop
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52527447
Komt Riera trouwens wel of niet.
pi_52527479
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef Rumille het volgende:
Komt Riera trouwens wel of niet.
Geen idee, volgens Ten Cate gaat het deze week rondkomen. Ik moet het nog maar zien.
pi_52527480
Wel jammer dat ze dat programma van de jeugd niet meer uitzenden zoals vroeger. Was altijd leuk om te zien wie er later waarschijnlijk in het eerste speelt.
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:10:24 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52527520
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Geen idee, volgens Ten Cate gaat het deze week rondkomen. Ik moet het nog maar zien.
Dan heeft ie echt contact gehad met hem denk ik, want alle berichten geven aan dat hij niet weg mag en niet weg wil. Niet weg mag ok, maar als iemand in de pers zegt niet te willen dan moet je hem wel gesproken hebben anders zou het echt bull zijn om te zeggen dat ie dan alsnog komt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52527561
Wie heeft gisteren alle sportprogramma´s gezien en met name het gedeelte bij Derksen wat over ten Cate en van Geel ging, Ten Cate gaf daar een reactie dat "hij geen problemen heeft met andere mensen, maar dat Barbara maar aan anderen moest gaan vragen hoe ze over Henk denken."

Henk zei dit om de ´zogenaamde´ spanningen tussen van Geel en ten Cate weg te nemen en eigenlijk was ik er stellig van overtuigd dát er geen spanningen waren, maar juist door deze vreemde uitspraak leek het mij alsof er juist wel een soort van spanning tussen de 2 is.

Is dit gewoon een verkeerde zinskeuze van ten Cate zoals hij dat vaker doet, misinterpretatie van mijn kant, of daadwerkelijk een spanning tussen de relatie van v. Geel en ten Cate?
pi_52527583
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

ik geloof er niks van, en zie eigenlijk ook niet zo veel in Riera.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52527597
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie heeft gisteren alle sportprogramma´s gezien en met name het gedeelte bij Derksen wat over ten Cate en van Geel ging, Ten Cate gaf daar een reactie dat "hij geen problemen heeft met andere mensen, maar dat Barbara maar aan anderen moest gaan vragen hoe ze over Henk denken."

Henk zei dit om de ´zogenaamde´ spanningen tussen van Geel en ten Cate weg te nemen en eigenlijk was ik er stellig van overtuigd dát er geen spanningen waren, maar juist door deze vreemde uitspraak leek het mij alsof er juist wel een soort van spanning tussen de 2 is.

Is dit gewoon een verkeerde zinskeuze van ten Cate zoals hij dat vaker doet, misinterpretatie van mijn kant, of daadwerkelijk een spanning tussen de relatie van v. Geel en ten Cate?
En dat vraag je aan ons?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52527642
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:13 schreef BB-boy het volgende:

[..]

En dat vraag je aan ons?
Welnee, dit is eigenlijk een brief gericht aan het bestuur van Ajax die per ongeluk hier op het internet is beland, mijn excuses!
pi_52527687
Henk vindt die aandacht helemaal niet irritant, maar juist enorm fijn volgens mij. Hij maakt het mysterie alleen maar groter door z'n vage uitspraken, zoals Van Basten dat ook vaak doet. Je ziet aan z'n glimlach dat hij het heerlijk vindt om een bot voor de journalist voor te houden en hem daarna niet te geven door de volgende vraag te ontwijken.
Woo-loo-loo!
pi_52527726
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[afbeelding]
Febo Jansen?
pi_52527738
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:12 schreef Triptamine het volgende:

[..]

ik geloof er niks van, en zie eigenlijk ook niet zo veel in Riera.
Tja, maar ik vind wel dat Ten Cate het nogal stellig zei. Dus het lijkt mij sterk dat er totaal geen contact tussen Espanyol en Ajax zoals de media het schetst.
pi_52527748
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:16 schreef BobbyHill het volgende:
Henk vindt die aandacht helemaal niet irritant, maar juist enorm fijn volgens mij. Hij maakt het mysterie alleen maar groter door z'n vage uitspraken, zoals Van Basten dat ook vaak doet. Je ziet aan z'n glimlach dat hij het heerlijk vindt om een bot voor de journalist voor te houden en hem daarna niet te geven door de volgende vraag te ontwijken.
Sowieso heeft die man altijd het glimlachje alsof ie meer weet. Daarom vind ik het ook altijd leuk om interviews met TC te zien
pi_52527779
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Sowieso heeft die man altijd het glimlachje alsof ie meer weet. Daarom vind ik het ook altijd leuk om interviews met TC te zien
Normaliter wel ja, de laatste tijd ziet hij er zwaar overspannen uit, volgens mij klaart hij pas weer op als ze de CL hebben gehaald...
pi_52527788
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Tja, maar ik vind wel dat Ten Cate het nogal stellig zei. Dus het lijkt mij sterk dat er totaal geen contact tussen Espanyol en Ajax zoals de media het schetst.
Voetbaltrainers, ook TC zegt wel meer. natuurlijk kan ik het fout hebben, en wordt ie nog gepresenteerd deze week, dan zien we wel hoe dat verder gaat.
pi_52527820
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Normaliter wel ja, de laatste tijd ziet hij er zwaar overspannen uit, volgens mij klaart hij pas weer op als ze de CL hebben gehaald...
Klopt, hij heeft misschien ook wel het gevoel dat zijn baan op het spel staat. Maar ik geloof niet dat ze hem nu of tussentijds er nog uit werken.
pi_52527833
En Barbara -als ik Martin van Geel een tip mag geven- Barend moeten ze ook meteen achter de microfoon weghalen. Ze stelde goede vragen, maar zo'n stotterend vrouwtje kan met de beste vraag ter wereld nog niet het vuur aan de schenen van een trainer leggen. Daar walst Ten Cate al glimlachend overheen.
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')