quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]snap niet trouwens hoe je als sportman opeens te dik kan worden?
De Ferdinand Bol ja.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=P_GEwNHIO8s klaas jan
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dus jij bent afgeknapt op Alves? Wat ben je toch ook oppervlakkig ook he?
Nee, Klaasquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=P_GEwNHIO8s klaas jan
Ik weet dat Romario en Alex ook steeds te zwaar terug kwamen uit de zomerstopquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]snap niet trouwens hoe je als sportman opeens te dik kan worden?
Geen idee, volgens Ten Cate gaat het deze week rondkomen. Ik moet het nog maar zien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef Rumille het volgende:
Komt Riera trouwens wel of niet.
Dan heeft ie echt contact gehad met hem denk ik, want alle berichten geven aan dat hij niet weg mag en niet weg wil. Niet weg mag ok, maar als iemand in de pers zegt niet te willen dan moet je hem wel gesproken hebben anders zou het echt bull zijn om te zeggen dat ie dan alsnog komt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geen idee, volgens Ten Cate gaat het deze week rondkomen. Ik moet het nog maar zien.
ik geloof er niks van, en zie eigenlijk ook niet zo veel in Riera.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geen idee, volgens Ten Cate gaat het deze week rondkomen. Ik moet het nog maar zien.
En dat vraag je aan ons?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie heeft gisteren alle sportprogramma´s gezien en met name het gedeelte bij Derksen wat over ten Cate en van Geel ging, Ten Cate gaf daar een reactie dat "hij geen problemen heeft met andere mensen, maar dat Barbara maar aan anderen moest gaan vragen hoe ze over Henk denken."
Henk zei dit om de ´zogenaamde´ spanningen tussen van Geel en ten Cate weg te nemen en eigenlijk was ik er stellig van overtuigd dát er geen spanningen waren, maar juist door deze vreemde uitspraak leek het mij alsof er juist wel een soort van spanning tussen de 2 is.
Is dit gewoon een verkeerde zinskeuze van ten Cate zoals hij dat vaker doet, misinterpretatie van mijn kant, of daadwerkelijk een spanning tussen de relatie van v. Geel en ten Cate?
Welnee, dit is eigenlijk een brief gericht aan het bestuur van Ajax die per ongeluk hier op het internet is beland, mijn excuses!quote:
Tja, maar ik vind wel dat Ten Cate het nogal stellig zei. Dus het lijkt mij sterk dat er totaal geen contact tussen Espanyol en Ajax zoals de media het schetst.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
ik geloof er niks van, en zie eigenlijk ook niet zo veel in Riera.
Sowieso heeft die man altijd het glimlachje alsof ie meer weet. Daarom vind ik het ook altijd leuk om interviews met TC te zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:16 schreef BobbyHill het volgende:
Henk vindt die aandacht helemaal niet irritant, maar juist enorm fijn volgens mij. Hij maakt het mysterie alleen maar groter door z'n vage uitspraken, zoals Van Basten dat ook vaak doet. Je ziet aan z'n glimlach dat hij het heerlijk vindt om een bot voor de journalist voor te houden en hem daarna niet te geven door de volgende vraag te ontwijken.
Normaliter wel ja, de laatste tijd ziet hij er zwaar overspannen uit, volgens mij klaart hij pas weer op als ze de CL hebben gehaald...quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sowieso heeft die man altijd het glimlachje alsof ie meer weet. Daarom vind ik het ook altijd leuk om interviews met TC te zien
Voetbaltrainers, ook TC zegt wel meer. natuurlijk kan ik het fout hebben, en wordt ie nog gepresenteerd deze week, dan zien we wel hoe dat verder gaat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, maar ik vind wel dat Ten Cate het nogal stellig zei. Dus het lijkt mij sterk dat er totaal geen contact tussen Espanyol en Ajax zoals de media het schetst.
Klopt, hij heeft misschien ook wel het gevoel dat zijn baan op het spel staat. Maar ik geloof niet dat ze hem nu of tussentijds er nog uit werken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Normaliter wel ja, de laatste tijd ziet hij er zwaar overspannen uit, volgens mij klaart hij pas weer op als ze de CL hebben gehaald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |