Ja, schitterend toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, net als het "Ajax publiek! Ajax publiek!" zingen.
Dat is inderdaad wel lachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, net als het "Ajax publiek! Ajax publiek!" zingen.
Begrijp ik. Maar het zal zo'n jongen niet vertrouwen geven als zijn eigen publiek hem belachelijk maakt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is nou Amsterdamsche humor, al zo oud als de weg naar Rome.![]()
Ik ben het met MONTANA eens hoor. Je wilt niet weten wat John van't Schip allemaal over zich heen kreeg vroeger en dat was toch ook een zeer gewaardeerde Ajacied.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar het zal zo'n jongen niet vertrouwen geven als zijn eigen publiek hem belachelijk maakt.
Thuisquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:27 schreef Rumille het volgende:
Hehe, da's wel humor.
Moeten ze trouwens uit of thuis tegen Heerenveen. Te lui om te kijken.
Ja, nu heeft ie er 2 keer mazzel mee, maar op het beslissende moment dat je 0-0 tegen PSV staat krijg je hem niet hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:41 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop wel dat Suarez die Schwalbes af gaat leren.
Farfan kreeg hem anders hem wel.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nu heeft ie er 2 keer mazzel mee, maar op het beslissende moment dat je 0-0 tegen PSV staat krijg je hem niet hoor.
Reken daar maar niet op, dat is gewoon die Zuid-Amerikaanse mentaliteit en dat krijg je er heel moeilijk uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:41 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop wel dat Suarez die Schwalbes af gaat leren.
Inderdaad erg gaaf om dat te zien. Staat dat nog ergens op internet oid?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef Chivu het volgende:
Mooi shot net bij Voetbal Insite, waarbij Ten Cate en Huntelaar elkaar omhelzen in de catacomben van de Vijverberg. Al dat gelul over die relatie die niet goed zou zijn, piss off.
Ik vrees het ook, maar het gaat je opbreken vrees ik. Maar goed, zolang hij speelt als gisteren moet het maar.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op, dat is gewoon die Zuid-Amerikaanse mentaliteit en dat krijg je er heel moeilijk uit.
Tellen alle competitites mee? Dan zou hij het dit jaar ook nog wel kunnen halen. ong. 30x competitie en ong. 10x Europa/Beker etc.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Het aftellen is begonnen jongens. KJH staat nu officieel op 64 doelpunten. Zal hij de 100 halen voordat hij weggaat?
Of naar Engelandquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:37 schreef Pritt het volgende:
Hopelijk is Alves nog steeds te dik als we weer aan de bak moeten.
64 (Competitie, Play-offs, JC-Schaal, Bekertoernooi, UEFA Cup, CL).quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:26 schreef Fides het volgende:
[..]
Tellen alle competitites mee? Dan zou hij het dit jaar ook nog wel kunnen halen. ong. 30x competitie en ong. 10x Europa/Beker etc.
te dikquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:37 schreef Pritt het volgende:
Hopelijk is Alves nog steeds te dik als we weer aan de bak moeten.
Bron: Vi.nlquote:Huntelaar maakte op vertrouwde bodem de honderd competitiegoals vol. Zijn derde tegen De Graafschap was zijn honderdste. Zijn vierde betekende nummer 101 in 140 duels in de Ere- en Eerste Divisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |