De plek van Sneijder moet worden geschrapt totdat we een 10 hebben opgeleid.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
Maduro effe op de plek van Sneijder dan? Of is dit een compleet onnozele optie?
Boeiend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:46 schreef MaxC het volgende:
Jezus wat zit Hugo Borst enorm te stoken zeg. Hij zei net dat Huntelaar heeft gezegd achteraf liever naar AZ was gegaan.
Borst = Nieuwe snor
Dus, maak je niet te druk om mensen van buitenaf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef BB-boy het volgende:
Het is een zielig figuur die borst. Iedere kans die hij krijgt om onze club af te zeiken grijpt hij aan.
Hij heeft er wel indirect voor gezorgd dat Perez nu weg is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dus, maak je niet te druk om mensen van buitenaf.
Heitinga zonder enige twijfel.. veel meer capaciteiten..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef MaxC het volgende:
Maduro moet eigenlijk spelen maar ik vind Heitinga op die positie zo goed spelen. Moeilijke keuze
Precies, ik zie voor hem in de basis nog geen plek. Hadden ze eigenlijk moeten verhuren, dat hij een seizoen lang rustig bij een club als Heracles kan spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:36 schreef Wooldoor het volgende:
Juist tegen clubs als de Graafschap zijn wedstrijden waar hij zich kan laten zien zonder kritieke fouten te maken. Ook goed voor zijn vertrouwen natuurlijk.
Nee, al veel eerder velengen zei ik, voor de zomer zelfs. Wat heb je te verliezen behalve een redelijk salaris?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:34 schreef Corksterr het volgende:
Een aantal mensen roepen nu weer dat ze graag zouden zien dat Maduro verlengt, na één goeie invalbeurt tegen een club als de Graafschap. Mij overtuigt hij voorlopig nog niet, maar dit is een begin.
Ja wat dan ik ben nu echt niet ineens in de hosanna sfeer. Het was een leuke overwinning, goed voor het zelfvertrouwen niets meer en niets minder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef BonJovi het volgende:
ja preciesen niks zeggen over Ajax, maar dat de graafschap niks voorsteld enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |