Nee hoe kom je erbij, z'n familie zal echt niet voor de Graafschap zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
Was het trouwens familie van Huntelaar die op de tribune zat?
Schot van Heitinga was jammer zegquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef MaxC het volgende:
Maduro moet eigenlijk spelen maar ik vind Heitinga op die positie zo goed spelen. Moeilijke keuze
Heitinga mist creativiteit en dat heeft maduro weer wel, maar Heitinga kan zn directe tegen stander uit de wedstrijd spelen en maduro weet niet, dus het ligt aan de tegenstander.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef MaxC het volgende:
Maduro moet eigenlijk spelen maar ik vind Heitinga op die positie zo goed spelen. Moeilijke keuze
Heitinga mag zich gewoon richten op de plek van Stam wanneer die geblesseerd is. Of liever spelen we gewoon met 3 centrale verdedigers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef MaxC het volgende:
Heitinga eruit halen als hij geen directe man heeft. En dan Maduro of Vertonghen erin zetten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef MaxC het volgende:
De plek van Sneijder moet worden geschrapt totdat we een 10 hebben opgeleid.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
Maduro effe op de plek van Sneijder dan? Of is dit een compleet onnozele optie?
Boeiend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:46 schreef MaxC het volgende:
Jezus wat zit Hugo Borst enorm te stoken zeg. Hij zei net dat Huntelaar heeft gezegd achteraf liever naar AZ was gegaan.
Borst = Nieuwe snor
Dus, maak je niet te druk om mensen van buitenaf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef BB-boy het volgende:
Het is een zielig figuur die borst. Iedere kans die hij krijgt om onze club af te zeiken grijpt hij aan.
Hij heeft er wel indirect voor gezorgd dat Perez nu weg is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dus, maak je niet te druk om mensen van buitenaf.
Heitinga zonder enige twijfel.. veel meer capaciteiten..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef MaxC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |