Ik trok de vergelijking van Recoba-Suarez een beetje in het onwerkelijke.quote:
Ik bedoelde ook qua naam/status in Uruguay, niet gezien Recoba's loopbaan want daar kan Suarez voorlopig alleen maar van dromenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik trok de vergelijking van Recoba-Suarez een beetje in het onwerkelijke.
Geven de PSV'ers het nu al op? Da's ook geen sportieve instelling.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Nou gefeliciteerd met het kampioenschap dan maar hè!
Ze moeten de order voor de kampioensshirtjes wel op tijd doorgevenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Geven de PSV'ers het nu al op? Da's ook geen sportieve instelling.
Dat eerste is wel jammer ja, net zoals ik zag dat er 1 terug kwam uit Doetichem.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Topscoorder.![]()
Maar goed, leuke seizoensstart. Nietszeggend tegen een club die nog vaker weggespeeld zal worden, maar wel erg lekker.
Nee hoe kom je erbij, z'n familie zal echt niet voor de Graafschap zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
Was het trouwens familie van Huntelaar die op de tribune zat?
Schot van Heitinga was jammer zegquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef MaxC het volgende:
Maduro moet eigenlijk spelen maar ik vind Heitinga op die positie zo goed spelen. Moeilijke keuze
Heitinga mist creativiteit en dat heeft maduro weer wel, maar Heitinga kan zn directe tegen stander uit de wedstrijd spelen en maduro weet niet, dus het ligt aan de tegenstander.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef MaxC het volgende:
Maduro moet eigenlijk spelen maar ik vind Heitinga op die positie zo goed spelen. Moeilijke keuze
Heitinga mag zich gewoon richten op de plek van Stam wanneer die geblesseerd is. Of liever spelen we gewoon met 3 centrale verdedigers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef MaxC het volgende:
Heitinga eruit halen als hij geen directe man heeft. En dan Maduro of Vertonghen erin zetten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef MaxC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |