abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:51:04 #261
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52535605
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:50 schreef toma het volgende:

[..]

hoeveel vangt Ajax daar dan voor?
20% volgens mij
Jawel, je keek.
pi_52535687
We kunnen bakeleien over Slavia wat we willen, dat we ze makkelijk weg gaan tikken ect. Maar we staan wel tegen een verdedigende muur steen van 11 man
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52535700
Trojan Horse
AFC AJAX
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:54:32 #264
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52535710
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Triptamine het volgende:
We kunnen bakeleien over Slavia wat we willen, dat we ze makkelijk weg gaan tikken ect. Maar we staan wel tegen een verdedigende muur steen van 11 man
Haal de kanonnen maar tevoorschijn!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52535735
quote:
Yep, en ze zijn van een ander niveau dan FC Schubbekut-Graafschap.
Maar we moeten de moed er wel in houden, anders schiet het ook niet op. Ik hoop op een 0-2 overwinning, en dan heel gauw die klote voorrondes vergeten.
pi_52535825
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef jna het volgende:

[..]

20% volgens mij
4,4 miljoen
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52535867
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:58 schreef BB-boy het volgende:

[..]

4,4 miljoen
Dat is al meer als een halve Riera, toch?

Over Sneijder: Ik denk dat we hem het meest missen tegen ploegen zoals Slavia. Hij joeg hem met gemak vanaf 30 meter in de kruising, en met zo'n onmogelijke verdediging is dat vaak nodig. Daarom hoop ik ook Kennedy
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:00:40 #268
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52535902
Misschien is het al eens besproken, maar waarom moet Riera per se gehaald worden? Hij speelt toch op linksbuiten? Of is het een speler die ook achter de spits uit de voeten kan? En is hij 13 miljoen of meer waard?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52535929
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[afbeelding]
Jezus, daar ben ik voor de wedstrijd van Slavia misselijk van geworden.. 3 kipburgers en een patat oorlog. So, toen ging het ff bijna mis volgens mij was één van de kipburgers niet goed. Maar in het stadion ging alles weer..
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef toma het volgende:

[..]

wat een aankoop.
Ik sprak net een Brugge fan, een vage vriend van mij en die kerel is er blij mee..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52536133
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:01 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Jezus, daar ben ik voor de wedstrijd van Slavia misselijk van geworden.. 3 kipburgers en een patat oorlog. So, toen ging het ff bijna mis volgens mij was één van de kipburgers niet goed. Maar in het stadion ging alles weer..
[..]

Ik sprak net een Brugge fan, een vage vriend van mij en die kerel is er blij mee..
Sonck heeft toch ook in 1 seizoen meer als 30 doelpunten gemaakt in Belgie? twee keer topscoorder zelfs volgens mij.
pi_52536180
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Sonck heeft toch ook in 1 seizoen meer als 30 doelpunten gemaakt in Belgie? twee keer topscoorder zelfs volgens mij.
Wat heeft hij na AJAX gedaan?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52536208
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Wat heeft hij na AJAX gedaan?
Niks, maar het zijn Belgen he. Volgens hun logica kan ie het daar misschien wel.
pi_52536597
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Net zo'n geval als Mpenza. Goed in belgie maar daar buiten presteren ze niets meer.
pi_52536651
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:21 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Net zo'n geval als Mpenza. Goed in belgie maar daar buiten presteren ze niets meer.
Juist ja. Sonck gaat het daarom denk ik ook wel goed doen bij Club.
pi_52537885
quote:
Laten we er positief over blijven, we hadden thuis ook kansen en we hebben nu een Suarez die fit is en goed met Huntelaar samenspeelt
pi_52537888
Scouts van Ajax zaten op tribune voor Bellaïd
Gepubliceerd op 20-08-07 om 18:46 door Stefan Ashouwer

Marca, een Spaans medium, weet maandag te melden dat er scouts van Ajax op de tribune zaten tijdens een Frans duel. Tijdens het Franse competitieduel tussen Strasbourg en Auxerre zaten er scouts van Ajax en het Spaanse Racing Santander op de tribune.

De scouts van beide clubs zaten op de tribune voor één voetballer. Beide clubs zaten op de tribune om de Franse centrale verdediger Habib Bellaïd te observeren. Strasbourg lijkt mee te willen werken aan een eventueel vertrek naar de Nederlandse óf Spaanse club.

De 21-jarige centrale verdediger is momenteel in het bezit van een contract dat nog één jaar doorloopt. De verdediger wil het contract niet verlengen bij de Fransen, waardoor Strasbourg het verdedigende talent moet verkopen wanneer ze nog een transfersom willen ontvangen voor Habib Bellaïd.
pi_52538039
Is hij goed? nog nooit van hem gehoord.
AFC AJAX
pi_52538192
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Laten we er positief over blijven, we hadden thuis ook kansen en we hebben nu een Suarez die fit is en goed met Huntelaar samenspeelt
Maar in de verloren wedstrijd was Slavia voor hun doen aanvallend.Kun je nagaan hoe het daar wordt.
pi_52538213
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef DouweEgbert het volgende:
Scouts van Ajax zaten op tribune voor Bellaïd
Gepubliceerd op 20-08-07 om 18:46 door Stefan Ashouwer

Marca, een Spaans medium, weet maandag te melden dat er scouts van Ajax op de tribune zaten tijdens een Frans duel. Tijdens het Franse competitieduel tussen Strasbourg en Auxerre zaten er scouts van Ajax en het Spaanse Racing Santander op de tribune.

De scouts van beide clubs zaten op de tribune voor één voetballer. Beide clubs zaten op de tribune om de Franse centrale verdediger Habib Bellaïd te observeren. Strasbourg lijkt mee te willen werken aan een eventueel vertrek naar de Nederlandse óf Spaanse club.

De 21-jarige centrale verdediger is momenteel in het bezit van een contract dat nog één jaar doorloopt. De verdediger wil het contract niet verlengen bij de Fransen, waardoor Strasbourg het verdedigende talent moet verkopen wanneer ze nog een transfersom willen ontvangen voor Habib Bellaïd.
Ik ken hem niet, en wat is je bron?
pi_52538289
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik ken hem niet, en wat is je bron?
Voetbalcentraal.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo