Haal de kanonnen maar tevoorschijn!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Triptamine het volgende:
We kunnen bakeleien over Slavia wat we willen, dat we ze makkelijk weg gaan tikken ect. Maar we staan wel tegen een verdedigende muur steen van 11 man
Yep, en ze zijn van een ander niveau dan FC Schubbekut-Graafschap.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Triptamine het volgende:
We kunnen bakeleien over Slavia wat we willen, dat we ze makkelijk weg gaan tikken ect. Maar we staan wel tegen een verdedigende muur steen van 11 man
Dat is al meer als een halve Riera, toch?quote:
Jezus, daar ben ik voor de wedstrijd van Slavia misselijk van geworden.. 3 kipburgers en een patat oorlog. So, toen ging het ff bijna mis volgens mij was één van de kipburgers niet goed.quote:
Ik sprak net een Brugge fan, een vage vriend van mij en die kerel is er blij mee..quote:
Sonck heeft toch ook in 1 seizoen meer als 30 doelpunten gemaakt in Belgie? twee keer topscoorder zelfs volgens mij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jezus, daar ben ik voor de wedstrijd van Slavia misselijk van geworden.. 3 kipburgers en een patat oorlog. So, toen ging het ff bijna mis volgens mij was één van de kipburgers niet goed.Maar in het stadion ging alles weer..
[..]
Ik sprak net een Brugge fan, een vage vriend van mij en die kerel is er blij mee..
Wat heeft hij na AJAX gedaan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sonck heeft toch ook in 1 seizoen meer als 30 doelpunten gemaakt in Belgie? twee keer topscoorder zelfs volgens mij.
Niks, maar het zijn Belgen he. Volgens hun logica kan ie het daar misschien wel.quote:
Net zo'n geval als Mpenza. Goed in belgie maar daar buiten presteren ze niets meer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sonck heeft toch ook in 1 seizoen meer als 30 doelpunten gemaakt in Belgie? twee keer topscoorder zelfs volgens mij.
Juist ja. Sonck gaat het daarom denk ik ook wel goed doen bij Club.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Net zo'n geval als Mpenza. Goed in belgie maar daar buiten presteren ze niets meer.
Laten we er positief over blijven, we hadden thuis ook kansen en we hebben nu een Suarez die fit is en goed met Huntelaar samenspeeltquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Triptamine het volgende:
Maar in de verloren wedstrijd was Slavia voor hun doen aanvallend.Kun je nagaan hoe het daar wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Laten we er positief over blijven, we hadden thuis ook kansen en we hebben nu een Suarez die fit is en goed met Huntelaar samenspeelt
Ik ken hem niet, en wat is je bron?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef DouweEgbert het volgende:
Scouts van Ajax zaten op tribune voor Bellaïd
Gepubliceerd op 20-08-07 om 18:46 door Stefan Ashouwer
Marca, een Spaans medium, weet maandag te melden dat er scouts van Ajax op de tribune zaten tijdens een Frans duel. Tijdens het Franse competitieduel tussen Strasbourg en Auxerre zaten er scouts van Ajax en het Spaanse Racing Santander op de tribune.
De scouts van beide clubs zaten op de tribune voor één voetballer. Beide clubs zaten op de tribune om de Franse centrale verdediger Habib Bellaïd te observeren. Strasbourg lijkt mee te willen werken aan een eventueel vertrek naar de Nederlandse óf Spaanse club.
De 21-jarige centrale verdediger is momenteel in het bezit van een contract dat nog één jaar doorloopt. De verdediger wil het contract niet verlengen bij de Fransen, waardoor Strasbourg het verdedigende talent moet verkopen wanneer ze nog een transfersom willen ontvangen voor Habib Bellaïd.
Voetbalcentraal.nlquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, en wat is je bron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |