En dat zegt een modquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef Biogarde het volgende:
Kopieren en terugbrengen[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef Biogarde het volgende:
Kopieren en terugbrengen[afbeelding]
Ik blijf Slayer echt van die puberale "fuck it all" metal vindenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef TheSorrow het volgende:
Gelukkig geen krasje op jeSlayer
cdhoesje
Slayer owned!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik blijf Slayer echt van die puberale "fuck it all" metal vinden
Preciesquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verdeeld
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat een keer een film te kijken. De moordenaar heette ook Slayer. Is dat die zelfde zanger?
Gozer...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef Biogarde het volgende:
Of was dat Buffy.. Hmm..
snapt die emo nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
Pak gewoon een hoesje van een van je brand cdtjes...![]()
Boekje erin en huppa.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef Biogarde het volgende:
Of was dat Buffy.. Hmm..
Mwah, ik vind powerslave niet 1 van de beste albums ofzo (het nummer Aces High is uiteraard een klassieker maar verder vind ik het niet geweldig). Ik hou meer van albums als 'Iron Maiden', 'Killers', 'Number of the Beast' en toch ook 'Fear of the Dark'. Piece of Mind is wel geniaal, naar mijn meningquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:00 schreef Lubbert het volgende:
Een compliment voor je keus van de Iron Maiden cd's. Dat je daarnaast een Slayer cd koopt snap ik dan weer niet, da's gewoon takkeherrie.
Wrathchildquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef seto het volgende:
Powerslave heeft wel een brute album cover, maar vind het album ook niet zo inderdaad.
Killers is(het nummer dan, rest van het album is ook matig
)
ga huilen over een kras over een hoesjequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef Ferdie88 het volgende:
[quote]Op zondag 19 augustus 2007 23:05 schreef PeZu het volgende:
is dit serieus?
[/quote
Nee, dit heb ik net even voor de grap aangemaakt![]()
Jah, maar kost weer geld enzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
O, en ontopic:
Jank niet, die Iron Maiden re-releases zitten gewoon in die doosjes die je voor een paar euro per pak kan kopen, dus dat is zo vervangen![]()
Daar vind ik dan weer niets aan vergeleken bij wat die mannen gemaakt hebben.. Op Moonchild na misschien, maar ook dat nummer vind ik niet heel denderend..quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Jah, maar kost weer geld enzo![]()
En offtopic: Ik prefereer Iron Maiden ook boven Killers. Mijn favo Maiden album blijft toch wel Seventh Son
Free record shop in amsterdam. En ik voel me vooral genaaid omdat ze t probeerde weg te moffelen door er een stikker overheen te plakken, en niet gewoon de moeite namen even een ander hoesje te pakken ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef heiden6 het volgende:
Bij welke winkel was dit?
Same here.quote:
Ga ik ook maar is doen.. Bestel normaal altijd mijn cd's bij de Large oid, maar die worden volgens mij ook steeds duurder..quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:45 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Same here.
Die Maiden-re-releases zijn ook de enige cd's die ik daar ooit gekocht heb
omdat daar altijd een actie was van 3 voor 25.
Verder bestel ik het liefst bijDispleased Records
of andere online winkels..
Waarom vraag je het dan?quote:
Zou het doen! Displeased is niet erg duur, hartstikke snel en het assortiment is er vrij groot. Ik mag hier niet spammen, maar via google kun je wel op hun site komenquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:49 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Ga ik ook maar is doen.. Bestel normaal altijd mijn cd's bij de Large oid, maar die worden volgens mij ook steeds duurder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhhhh IMquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:47 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Zou het doen! Displeased is niet erg duur, hartstikke snel en het assortiment is er vrij groot. Ik mag hier niet spammen, maar via google kun je wel op hun site komen
Danku, ik zou even kijken op googleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallowed be my name
Wu-Thang Clan? Ze komen niet uit Thailand ofzo.quote:
WU-TANG CLAN AIN'T NUTHIN TO FUCK WITquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:39 schreef Paramnesia het volgende:
Wu-Thang Clan![]()
ow wacht dit is het stoere rockers hoekje, ik ben al weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |