Het is geen koorknapenvereniging.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vinden het Ajacieden nu Ajax onwaardig gedrag of is dat alleen je jasje uittrekken?
En bijvoorbeeld niet iemand voor kankerneger of tyfushond uitschelden?
Feit.quote:Op maandag 5 november 2007 12:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel een geweldige voetballer. Die assist op Luque was weer fantastisch.
Ik verheug me nu al op Sansoni/Yakubu/Sprockel/Megreshvilli versus Suarezquote:Op maandag 5 november 2007 12:12 schreef DarkShine het volgende:
Als je zijn toneel gister zag vind je het bijna jammer dat Gene Hanssen niet meer voetbalt!
De scheidsrechters trappen er toch al bijna niet meer in dus hij bereikt er niets mee.quote:Op maandag 5 november 2007 12:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Feit.
Maar hoe vaak lag hij gister weer niet op te grond te janken na weer een schwalbe? Zijn toneelstukjes gister waren niet op 2 handen te tellen.
Vandaar zijn penalty. Kah geeft hem een aaitje (dom van Kah op die plek!). Gerechtigheid dat KJH hem als een Stammetje neemt!quote:Op maandag 5 november 2007 12:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
De scheidsrechters trappen er toch al bijna niet meer in dus hij bereikt er niets mee.
Dat is gewoon meer aan de domheid van Kah te wijten dan aan het valgedrag van Suarez.quote:Op maandag 5 november 2007 12:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vandaar zijn penalty. Kah geeft hem een aaitje (dom van Kah op die plek!). Gerechtigheid dat KJH hem als een Stammetje neemt!
Hij pakt hem met 2 handen vastquote:Op maandag 5 november 2007 12:52 schreef DarkShine het volgende:
't Is een aaitje waar je zeker niet van neergaat. 100% schwalbe dus.
Hij gaat overdreven neer, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 5 november 2007 12:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen schwalbe.
Een zacht tikje op Suarez zijn gezicht en hij gaat neer als een stervende zwaan. Lachwekkend gewoon. Zo kan je elke week wel 10 penaltys geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |