Apart die onderste, maar geen van allen waarbij ik rillingen krijg...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef Conekiller het volgende:
spoken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vooral deze
[afbeelding]
Er was oorspronkelijk maar 1 bruidquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:19 schreef voskat het volgende:
[..]
Apart die onderste, maar geen van allen waarbij ik rillingen krijg...
edit: wat is er zo bijzonder aan de 2e?
okayquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Er was oorspronkelijk maar 1 bruid.
Nee, ik zie hem ook niet...
Ik heb nooit gezegd dat het een dolfijn was. En haajen (en andere roofvissen) doen wel vaker gekke dingen als ze honger hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik weet niet meer wie het in het vorige topic zei maar die foto van die surfer met die haai... Dat was duidelijk geen dolfijn en de foto is nep want geen enkele (zeer zeker niet zo een grote) zal in zo een golf zwemmen.![]()
Heb ik gezegt dat jij dat hebt gezegt? En zo heel gek doen haaien niet als ze honger hebben, het lijkt alsof het veel voorkomt omdat elke keer wanneer er een haai gesignaleerd wordt het meteen in het nieuws komt. Haaien zwemmen NOOIT in ruig water, laat staan in een golf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het een dolfijn was. En haajen (en andere roofvissen) doen wel vaker gekke dingen als ze honger hebben
de foto is niet nep maar het is geen haai... het is een dolfijn wat voornamelijk aan de vorm van de rugvin is terug te leiden...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef Conekiller het volgende:
Ik denk nog steeds dat de foto echt is. Voor mijn part is het een zwaar vermoeide haai die aan het afdrijven is. De fotograaf staat namelijk bekend als een zeer goede surffotograaf. Die heeft geen fotosoep nodig om goede shots te maken.
Totdat ik bewijs zie dat deze foto nep is geloof ik 'm.
Of iemand heeft die foto voor hem bewerkt... Het moment dat de haai te zien is moet zowieso maar net een fractie van een seconde zijn geweest, de foto is hiervoor echt TE mooi en de timing TE perfect.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef Conekiller het volgende:
Ik denk nog steeds dat de foto echt is. Voor mijn part is het een zwaar vermoeide haai die aan het afdrijven is. De fotograaf staat namelijk bekend als een zeer goede surffotograaf. Die heeft geen fotosoep nodig om goede shots te maken.
Totdat ik bewijs zie dat deze foto nep is geloof ik 'm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |