wat zei die ene reclame nouquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:00 schreef Paramnesia het volgende:
Wegrennen. Dat zou ik doen. Tenzij ik zelf een wapen had.
ik woon vanaf volgende week in ondiepquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:02 schreef Athmozz het volgende:
tegen je ouders zeggen dat ze in een normale buurt moeten gaan wonen (en dan nog hopen dat het iets uitmaakt). Serieus, als er al een paar keer iemand in je straat overvallen is zegt dat genoeg over die buurt, hier is dat de afgelopen 20 jaar niet eens gebeurd, zelfs niet in de volledige wijk.
en neen, ik woon niet in een dorp
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat zei die ene reclame nou
Gewoon politie bellen.
Desnoods om een hoekje
mja maar zelf maak ik die dingen nooit meequote:Op zondag 19 augustus 2007 18:02 schreef Athmozz het volgende:
tegen je ouders zeggen dat ze in een normale buurt moeten gaan wonen (en dan nog hopen dat het iets uitmaakt). Serieus, als er al een paar keer iemand in je straat overvallen is zegt dat genoeg over die buurt, hier is dat de afgelopen 20 jaar niet eens gebeurd, zelfs niet in de volledige wijk.
en neen, ik woon niet in een dorp
ik hoor nooit positieve verhalen over zoetermeer op een of andere manier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
mja maar zelf maak ik die dingen nooit meeik hoor altijd van mensen dat er zoveel dingen in mijn straat gebeuren..
zo is een keer een vriend van me bedreigd met een nep pistool door 2 gasten die zijn fiets wilden hebben. Maar die vriend is zo'n droogkloot dat ie steeds zei, nee je krijgt mijn fiets niet, koop er zelf een
en een andere vriend is een keer toen hij (onder dat fietstunneltje) fietste samen met zijn broer door 3 gasten achterna gezeten en zomaar in elkaar geslagenzonder reden.
ik heb het dus niet gezien, maar ik zou denk ik als ik het zou zien vol met me scooter op die gast inrijden... maarja, dat is natuurlijk achteraf gepraatquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:00 schreef eer-ik het volgende:
vrij kut.
Lijkt me ook ruk om te zien.
Gasten die meisjes met een mes bewerken
zelf ben ik wel een keer achterna gezeten door 30 nazi's maar daar wist ik gelukkig van te ontkomen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik hoor nooit positieve verhalen over zoetermeer op een of andere manier.
Behalve snowworld.
Als je echt ineengeslagen wilt worden / bedreigd wil worden ga je gewoon naar een plek waar veel vreemdelingen rondlopen & schilder je een hakenkruis op de baan. Je zal direct wat meemakenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef junkiesietze het volgende:
mja maar zelf maak ik die dingen nooit meeik hoor altijd van mensen dat er zoveel dingen in mijn straat gebeuren..
je hebt nu toch een auto, of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik heb het dus niet gezien, maar ik zou denk ik als ik het zou zien vol met me scooter op die gast inrijden... maarja, dat is natuurlijk achteraf gepraat
ik hoor altijd kutverhalen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
zelf ben ik wel een keer achterna gezeten door 30 nazi's maar daar wist ik gelukkig van te ontkomen.
verder heb ik nog nooit problemen gehad hier in zoetermeer
keb ook een auto jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hebt nu toch een auto, of heb ik dat verkeerd begrepen?
ontopic: ik denk ook dat dat achteraf gepraat is, en dat je dat niet zomaar doet.
Ik zou het iig niet goedkeuren, maar ik zou het al helemaal niet goedkeuren dat mensen met een mes andere mensen bewerken.
om niks.
Zelfs al was het wel ergens om, los je problemen gewoon verbaal op.
Niet met wapens
Zoetermeer is best tof als je het een beetje kent, de uitgaans mogenlijkheden zijn alleen kut. Daarom gaan de jongeren zich denk ik op straat vervelen en dit soort streken uithalenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:12 schreef Koploperkopper het volgende:
Wie gaat er dan ook met z'n volle verstand in Zoetermeer wonen.
Kun je niet doorfietsen naar Den Haag? Dan Bob je maar fijntjes!quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Zoetermeer is best tof als je het een beetje kent, de uitgaans mogenlijkheden zijn alleen kut. Daarom gaan de jongeren zich denk ik op straat vervelen en dit soort streken uithalen
deelnemen aan het verkeer met drank opquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
keb ook een auto ja
maar ik ging wat drinken bij een vriend van meen ik hou niet van fietsen, en met drank op achter het stuur doe ik niet.. maar wel op de scooter
(daar heb ik wel op ergere toestanden op gezeten.. maar daar ging het niet over ( keb nog nooit een ongeluk gehad btw )
Ik ging rond 5uur weer weg bij die gozer en had maar 3 drankjes op ofzo. en er was geen hond op de wegquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
deelnemen aan het verkeer met drank op
Het gaat er toch niet om dat jij geen ongeluk krijgt...
Althans, dat zou mij het minst uitmaken als je lam iemand het ziekenhuis ingereden hebt.
Ok, dan valt het nog wel mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik ging rond 5uur weer weg bij die gozer en had maar 3 drankjes op ofzo. en er was geen hond op de weg
ik ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dan valt het nog wel mee.
Wil ook niet de moraalridder uithangen ofzo, ben zelf ook geen heer in het verkeer
Maar drank doe ik gewoon niet als ik nog een gemotoriseerd voertuig moet besturen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |