quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:38 schreef Nijna het volgende:Een tvp...
onze eigen spruit kruipt nog niet, maar ik krijg volgende maand de mama's en kinders van de gym op bezoek en ik denk dat we voor die tijd toch echt nog een aantal dingen moeten beveiligen...

.
Ik zweer het je... ze leest mee!
Ze heeft vandaag haar eerste voorwaartse beweging gemaakt

. Dus ik denk dat papa en mama dit weekend op de knieën door het huis gaan om eens te kijken wat we tegenkomen

.
Gootsteenkastje zit een haakje op, voordat ze snapt hoe dat opengaat (vaatwasser moet ervoor open anders kan je er niet bij, haha) wonen we hier allang niet meer. Verder liggen er geen gevaarlijke dingen in de kastjes waar ze wel bij kan (alhoewel, misschien moeten we ook nog een haakje op het kastje met de vuilniszakken en aanverwante artikelen...).
Ik vind dat ze verder maar moet leren dat nee, nee is... Vroeger toen ze nog niet al die slotjes hadden ging het meestal ook goed... Traphekje staat al wel boven, maar nog even kijken hoe we dat gaan doen.
We hebben er 1, maar eigenlijk wel 2 nodig. Want we hebben ook een (open) trap naar zolder. Ze zou er maar tussendoor vallen/rollen, ieuw. Kunnen ook nog het traphekje voor haar kamerdeur zetten...