Ook echt alle topploegen winnen, behalve PSVquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:08 schreef knep het volgende:
Fijn vanaf wedstrijd 1 achter de feiten aanlopen.
Dus..was 2 jaar geleden ook zo. Maar toen won AZ met 8-1quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ook echt alle topploegen winnen, behalve PSV
Inderdaad, waarom niet Reis erin zetten ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef ganzenherder het volgende:
Kut Koeman met zn 1 spitsen systeem![]()
Ook al ben ik voor Heracles ik had het als PSV zijnde toch anders aangepakt jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom speelt Lazovic eigenlijk niet? Geblesseerd?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef ganzenherder het volgende:
Lobje. De keeper keek niet eens meer achteromquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef Leso_Varen het volgende:
1-2 Vitesse Swerts. Schijnt prachtig te zijn.
Ja, dat logo is goed bedacht toen. Mij boeit het allemaal niet waar het staat (juist cool toch), maar wel als zij niet zorgen voor een eigen host. Ik doe het voor de users van FOK!, niet voor andere sites die net doen alsof zij het maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daarom heb ik toen dat logo'tje verzonnen. Want ze geven totaal geen credits. Zetten vrolijk op de site ''inc filmpjes'', alsof ze de gifs zelf hebben gemaakt.
En ze mogen de gifjes idd wel uploaden op de eigen servers, doen ze ook niet. Sommige sites wel trouwens. Maar dat zijn meestal sites van kleinere clubs, Roda ed..
Geschorst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Waarom speelt Lazovic eigenlijk niet? Geblesseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |