De frustratie druipt ervan af, heerlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef Malibu-06 het volgende:Weer een schwalbe
![]()
Die gast gaat echt een keer kapot getrapt worden binnen nu en 2 maanden, alles wat Ajax geen warm hart toedraagt haat hem nu al...
Wees vrolijk trouwens, je schopclub staat voor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef Malibu-06 het volgende:Weer een schwalbe
![]()
Die gast gaat echt een keer kapot getrapt worden binnen nu en 2 maanden, alles wat Ajax geen warm hart toedraagt haat hem nu al...
Jank niet, de eerste die in een topic komt overdrijven ben jij wel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:51 schreef HeatWave het volgende:
Ook al overdrijft TS weer eens,
soms?????quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Farfán heeft er soms inderdaad ook last van
De gele kaart voor hem was behoorlijk terecht iddquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:29 schreef GGMM het volgende:
van bronkhorst deed anders ook een flinke poging.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:56 schreef Tazmaniac het volgende:
in navolging van het machlasje, een suarezje
aah okquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef dronkeykong het volgende:
Nee ts....anders had ik je wel gequote
Hij was bijna net zo erg als die van Suarez.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:45 schreef renz0r het volgende:
Suarez is idd een goeie schwalbe koningal zeg ik wel eerlijk dat ik die actie van van bronckhorst nog niet heb gezien. Herhalinkje zien
Excuse me. Are those tears or is it sweat from the last time you were ass raped by your boyfriend?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef Malibu-06 het volgende:Weer een schwalbe
![]()
Ik ben zelf absoluut geen Ajax fan, heel ver daarvan zelfs, maar Suarez was gewoon top vandaag. punt uit!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |