SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film deed me een beetje denken aan Austin Powers.
Beoordeling:
Moviemeter: 2,77*
Mijn oordeel: 3*
The Simpsons Movie (2007)
In één woord: geweldig!
De film bevat al het goede van de serie, qua animatie is deze film gewoon niet te overtreffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beoordeling:
Moviemeter: 3,65*
Mijn oordeel: 4,5*
Die film vond ik echt zo tegenvallen! Tijdje terug dat ik hem heb gezien dus ik weet niet meer precies waaromquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
About Smith
Op de dvd staat dat het een speelfilm is maar ik heb zowat 2 uur moeten lachen om de in mijn ogen hilarische scenes ondanks dat depressieve karakter ervan. Een film die ik zo een tweede keer kan kijken achter elkaar.
Jack Nicholson in een compleet andere rol in mijn ogen dus ook, en die zet hij super goed neer.
Dat plaatje is van zijn andere film, niet van La Vita e bella.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:05 schreef cwk het volgende:
[afbeelding]
La Vita É Bella
Ik snap de bedoeling van de film en voor een groot deel is het Begnini ook wel gelukt. Maar het loopje dat met de waarheid wordt genomen stond mij toch niet zo aan, evenals de overload aan Begnini. De man beschikt over een groot komisch talent wat het best genoten kan worden in een kleine dosis. Mijn oren begonnen een beetje te klepperen, en de grappen waren lang niet altijd raak. De boodschap kwam echter wel aan, en het jongetje was een schot in de roos. Dus laat ik niet te negatief zijn. 7
Ik herkende hem al niet terug.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat plaatje is van zijn andere film, niet van La Vita e bella.
Eergisteren had ik wellicht net de juiste bui om die film te kijken, ik moest sowieso lachen om alles, en als je dan Jack Nicholson een depressieve rol ziet spelen op een hilarische manier dan lig je vanzelf wel in een deuk. Vorige keren van het zien heb ik dus zeker niet zo hard hoeven lachen, vorige keren van zien wist ik niet eens meer hoe de film werd opgevangen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Roi het volgende:
[..]
Die film vond ik echt zo tegenvallen! Tijdje terug dat ik hem heb gezien dus ik weet niet meer precies waarom![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |