quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Roi het volgende:[..]
Die film vond ik echt zo tegenvallen! Tijdje terug dat ik hem heb gezien dus ik weet niet meer precies waarom
![]()
.
Eergisteren had ik wellicht net de juiste bui om die film te kijken, ik moest sowieso lachen om alles, en als je dan Jack Nicholson een depressieve rol ziet spelen op een hilarische manier dan lig je vanzelf wel in een deuk. Vorige keren van het zien heb ik dus zeker niet zo hard hoeven lachen, vorige keren van zien wist ik niet eens meer hoe de film werd opgevangen.
Gisteren voor de zoveelste keer
Forrest Gump gezien. Als ik films vaker zie ga ik op de details letten en dan is 1 groot detail dat Forrest Gump helemaal niet ouder wordt in de film, zijn moeder takelt helemaal af en gaat dood en hij blijft precies hetzelfde eruit zien, komt dan als ik me eraan ga storen over alsof er iets fout is aan de film wat de film ineens een stuk minder goed maakt. ( Maar dan moet je er al steeds op blijven letten ook)
Forrest Gump is vermakelijk maar de komende jaren hoef ik hem niet meer te zien, op een gegeven moment raak je vanzelf wel uitgekeken bij bepaalde films. Iemand te vaak erg goed zien ping-pongen gaat vanzelf een keer vervelen
![]()
Vanavond staat Goodfellas op het programma
[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 21-08-2007 09:35:15 ]