Niet echt iets bijzonders, gewoon wat heen en weer voetbal zullen we maar zeggen. Balverlies aan beide kanten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:11 schreef Lyzio het volgende:
Vrij rustig nu op het moment, iemand die het live ziet en effe kan vertellen hoe het zit sinds de tegengoal ?
Wat wil je nou zeggen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:13 schreef Fvdh het volgende:
Wel van de Graafschap winnen en niet van Slavia
Oh.quote:
niet op reageren.quote:
Of hij wil zeggen dat De Graafschap op CL-voorronde niveau zit.quote:
Slavia is de nr. 2 van Tsjechie en Graafschap de nr. 1 van de Eerste Divisie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:13 schreef Fvdh het volgende:
Wel van de Graafschap winnen en niet van Slavia
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:17 schreef Urquhart het volgende:
Volgens mij heeft Suarez in 1 wedstrijd al meer rendement dan Babel in een heel seizoen
Begroting zal weinig schelenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:17 schreef toma het volgende:
[..]
Slavia is de nr. 2 van Tsjechie en Graafschap de nr. 1 van de Eerste Divisie.
tis maar een klein detail.
Ik zeg het al de hele week, in Praag winnen we ook gewoon vrij eenvoudig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:16 schreef WEST het volgende:
[..]
niet op reageren.
tegen praag zijn we beter op elkaar ingespeeld![]()
Die onderschatting is er maar niet uit te krijgen. Hoe harder Ajax straks op zijn bek valt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg het al de hele week, in Praag winnen we ook gewoon vrij eenvoudig.
Slavia kan ietsje beter verdedigen dan De Graafschapquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg het al de hele week, in Praag winnen we ook gewoon vrij eenvoudig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |