Dat was idd onze enige aankoop deze zomerquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof Makaay voor een 300% omslag gaat zorgen in z'n eentje
idd, waan van de dagquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat baseer je op basis van één goaltje binnenkant paal?
Feyenoord heeft inderdaad maar één speler aangekocht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kan nooit zeker zijn van een overwinning. Dat dacht AZ vorig jaar namelijk ook vlak voor de laatste wedstrijdquote:
De eerste goal maakten ze ook samenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat baseer je op basis van één goaltje binnenkant paal?
Nee, maar voor zover ik weet maar 1 echte goaltjesdief?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft inderdaad maar één speler aangekocht.
Dat is ook echt de enige nieuweling bij Feyenoord jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Leonardo kan ook op dezelfde manier spelen lijkt me.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef venomsnake het volgende:
Wel slim van ome Henk dat Suarez een vrije rol heeft.
Ho ho even wachten jij, ze hebben Michaaaaaaaaaaaaaeeeeel Mooooooooooools.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja maar excelsior was omgekochtquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kan nooit zeker zijn van een overwinning. Dat dacht AZ vorig jaar namelijk ook vlak voor de laatste wedstrijd
Misschien maar 3 man achterin? Kan prima tegen 2 aanvallers. Helemaal als je op het middenveld dan Maduro, Gabri en Heitinga heb lopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Urby naar achter en Maduro linkshalf?.
Meestal hebben ploegen er ook maar één.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar voor zover ik weet maar 1 echte goaltjesdief?
Yep.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof het onmogelijk is dat Heracles wint.
Alleen is Suarez natuurlijk een veel slimmere speler dan Leonardo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef toma het volgende:
[..]
Leonardo kan ook op dezelfde manier spelen lijkt me.
Nu nog dat smerige gejach en gejuich zoals tegen Praag achterwege laten!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:37 schreef HeatWave het volgende:
slim ventje die suarez, heel veel sluwe truukjes ook.
Idd, dat is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nu nog dat smerige gejach en gejuich zoals tegen Praag achterwege laten!
Heracles heeft volgens mij toch 2 keer goed gedaan thuis tegens psv. Normaal zou ik ook zeggen dat heracles een klein kansje zou hebben. Maar nu niet, de eerste wedstrijd zijn de topclubs altijd extra gemotiveerd. het is volgens mij ook al een hele tijd geleden dat Ajax en of Psv hun eerste wedstrijd verlorenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's waar
Maar als je realistisch denkt. dan weet je gewoon dat Ajax de graafschap oprolt, en PSV hopelijk heracles.
Lijkt mij niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef toma het volgende:
[..]
Leonardo kan ook op dezelfde manier spelen lijkt me.
En Sneijder zou, toen hij nog in dienst was van Ajax, niet verder komen dan een club als HSVquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef Flashwin het volgende:
[..]
idd, waan van de dag
tegen Praag was Suarez nog een miskoop
Eens, al moest ik er toen stiekem wel een beetje om lachen, maar het is het over jezelf afroepen bijnaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nu nog dat smerige gejach en gejuich zoals tegen Praag achterwege laten!
Slimmer, beter, technischer en minder blessuregevoeligquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alleen is Suarez natuurlijk een veel slimmere speler dan Leonardo.
Oh nee, verre van zelfs. Heracles speelt de eerste wedstrijd, mist niemand en heeft toch licht voordeel van het kunstgras. Zeer fysiek spel met 100% inzet en je maakt het PSV moeilijk. Ga je mee in het spel en schuw je de duels, leg je het gewoon af. En niet teveel aanvallen tegen PSV, want dan geef je ze ruimte.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof het onmogelijk is dat Heracles wint.
Vrijwel heel dit elftal kan scoren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar voor zover ik weet maar 1 echte goaltjesdief?
Klopt. Een echte PSV-er gelooft in z'n club zonder extra arrogantiequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat die arrogantie maar aan ons over. Bij jullie past dat helemaal niet
Wat uiteindelijk een goedmakertje aan de andere kant oplevert waarvan de gevolgen bekend zijn...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, dat is echt verschrikkelijk.
Wie heeft dat gezegt? Suarez was tegen Praag samen met Vermaelen veruit de beste Ajacied op het veld. En dat terwijl hij pas 2 dagen met de groep mee trainde..quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef Flashwin het volgende:
[..]
idd, waan van de dag
tegen Praag was Suarez nog een miskoop
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alleen is Suarez natuurlijk een veel slimmere speler dan Leonardo.
Maar er zijn 1 of 2 spelers die er uiteindelijk voor moeten gaan zorgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vrijwel heel dit elftal kan scoren.
En de rest van het team loopt er maar een beetje bij voor niks?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar er zijn 1 of 2 spelers die er uiteindelijk voor moeten gaan zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |