Wel triest als je zelf amper te horen was voor de 0-1 en 0-2.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef koningdavid het volgende:
Ajax supporters over het De Graafschap publiek:
"Ajax publiek! Ajax publiek! Ajax, Ajax, Ajax publiek!"![]()
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
HW, zelfspot bij joden is zeldzaam, dus vandaar dat ik het nog niet direct doorhad
Volgens Da_Sandman zijn de Ajax-supporters al sinds minuut 1 een kabaal van jewelste aan het makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel triest als je zelf amper te horen was voor de 0-1 en 0-2.
Ga naar de dokter en laat je oren uitspuiten. Of maak je nu een grapje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel triest als je zelf amper te horen was voor de 0-1 en 0-2.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef jna het volgende:
Kijken of de Graafschap nu zelf ook wat meer gaat voetballen
Ik heb het geluid uitgezetquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee he...waarom nou verdomme Willem II - Ajax laten zien![]()
Ja maar zoals het nu gaat zie ik de Graafschap niet 2 keer scorenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Als ze dat gaan doen loopt Ajax alleen nog maar verder uit.
Dus kunnen ze beter proberen de schade zo beperkt mogelijk te houden, aangezien doelsaldo voor een degradatiekandidaat redelijk belangrijk kan zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar zoals het nu gaat zie ik de Graafschap niet 2 keer scoren
Dat ook weer niet natuurlijk, maar pas na de goals werd het wat. De Graafschap hoor je trouwens al helemaal nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Malibu, waar zeg ik nu weer dat ze een kabaal van jewelste maken? Maar goed, ze zijn de hele eerste helft hartstikke stil geweest, ik geef toe.
Ik doe Feyenoord welquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef RayMania het volgende:
Straks een voorkeur voor gifjes? PSV of Feyenoord?
Heb het geluid wel degelijk aanstaan hier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ga naar de dokter en laat je oren uitspuiten. Of maak je nu een grapje?
doe PSV maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef RayMania het volgende:
Maar Utrecht welquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef WEST het volgende:
[..]
doe PSV maar
F'noord scoort toch niet![]()
PSVquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef RayMania het volgende:
Ja ik dacht dat het zou gaan spoken daarquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat ook weer niet natuurlijk, maar pas na de goals werd het wat. De Graafschap hoor je trouwens al helemaal niet
Idd, valt me tegen. Normaal hangt er wel een goede sfeer op de Vijverberg!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat ook weer niet natuurlijk, maar pas na de goals werd het wat. De Graafschap hoor je trouwens al helemaal niet
Zal maar eens mijn slagersmes pakken en een hoogst persoonlijk bezoekje bij Planet nemen. Het is niet andersquote:
PSVquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef RayMania het volgende:
Heraclesquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef RayMania het volgende:
Straks een voorkeur voor gifjes? Heracles of Feyenoord?
en wil iemand het plaatje updatenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:30 schreef RayMania het volgende:
Wil iedereen die een nieuw topic maakt ook gelijk de OP meekopiëren? Dank u.
Sad héquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er zijn mensen die denken dat Heracles een echte kans maakt
quote:
Ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:35 schreef Urquhart het volgende:
Maduro erin voor Schilder (?)
Maduroquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:35 schreef Urquhart het volgende:
ja die wel natuurlijkquote:
Urby naar achter en Maduro linkshalf?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:35 schreef Urquhart het volgende:
Het staat nog steeds 0-0quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef smulder1991 het volgende:
gifjes van feyenoord!
AZ werd vorig jaar eerste na de eerste speelronde en je zag wat er van kwamquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
Zou leuk zijn als het 5-0 wordt. Waarschijnlijk dan gelijk eerste.
Da's waarquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:37 schreef BonJovi het volgende:
Ach Psv-ers jullie hopen dat Graafschap zou winnen en wij Heracles zo is het nou eenmaal
En dat baseer je op basis van één goaltje binnenkant paal?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:27 schreef toma het volgende:
lekker goaltje zeg
mooi dat die samenwerking tussen KJH en Suarez nu al geweldig werkt.
Alsof Makaay voor een 300% omslag gaat zorgen in z'n eentjequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je bent nog een beetje in de war met vorig seizoen.![]()
preciesquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's waar
Maar als je realistisch denkt. dan weet je gewoon dat Ajax de graafschap oprolt, en PSV hopelijk heracles.
zeker ben je er niet van?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's waar
Maar als je realistisch denkt. dan weet je gewoon dat Ajax de graafschap oprolt, en PSV hopelijk heracles.
Alsof het onmogelijk is dat Heracles wint.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was idd onze enige aankoop deze zomerquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof Makaay voor een 300% omslag gaat zorgen in z'n eentje
idd, waan van de dagquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat baseer je op basis van één goaltje binnenkant paal?
Feyenoord heeft inderdaad maar één speler aangekocht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kan nooit zeker zijn van een overwinning. Dat dacht AZ vorig jaar namelijk ook vlak voor de laatste wedstrijdquote:
De eerste goal maakten ze ook samenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat baseer je op basis van één goaltje binnenkant paal?
Nee, maar voor zover ik weet maar 1 echte goaltjesdief?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft inderdaad maar één speler aangekocht.
Dat is ook echt de enige nieuweling bij Feyenoord jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Leonardo kan ook op dezelfde manier spelen lijkt me.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef venomsnake het volgende:
Wel slim van ome Henk dat Suarez een vrije rol heeft.
Ho ho even wachten jij, ze hebben Michaaaaaaaaaaaaaeeeeel Mooooooooooools.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja maar excelsior was omgekochtquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kan nooit zeker zijn van een overwinning. Dat dacht AZ vorig jaar namelijk ook vlak voor de laatste wedstrijd
Misschien maar 3 man achterin? Kan prima tegen 2 aanvallers. Helemaal als je op het middenveld dan Maduro, Gabri en Heitinga heb lopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Urby naar achter en Maduro linkshalf?.
Meestal hebben ploegen er ook maar één.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar voor zover ik weet maar 1 echte goaltjesdief?
Yep.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof het onmogelijk is dat Heracles wint.
Alleen is Suarez natuurlijk een veel slimmere speler dan Leonardo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef toma het volgende:
[..]
Leonardo kan ook op dezelfde manier spelen lijkt me.
Nu nog dat smerige gejach en gejuich zoals tegen Praag achterwege laten!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:37 schreef HeatWave het volgende:
slim ventje die suarez, heel veel sluwe truukjes ook.
Idd, dat is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nu nog dat smerige gejach en gejuich zoals tegen Praag achterwege laten!
Heracles heeft volgens mij toch 2 keer goed gedaan thuis tegens psv. Normaal zou ik ook zeggen dat heracles een klein kansje zou hebben. Maar nu niet, de eerste wedstrijd zijn de topclubs altijd extra gemotiveerd. het is volgens mij ook al een hele tijd geleden dat Ajax en of Psv hun eerste wedstrijd verlorenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's waar
Lijkt mij niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef toma het volgende:
[..]
Leonardo kan ook op dezelfde manier spelen lijkt me.
En Sneijder zou, toen hij nog in dienst was van Ajax, niet verder komen dan een club als HSVquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef Flashwin het volgende:
[..]
idd, waan van de dag
tegen Praag was Suarez nog een miskoop
Eens, al moest ik er toen stiekem wel een beetje om lachen, maar het is het over jezelf afroepen bijnaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nu nog dat smerige gejach en gejuich zoals tegen Praag achterwege laten!
Slimmer, beter, technischer en minder blessuregevoeligquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alleen is Suarez natuurlijk een veel slimmere speler dan Leonardo.
Oh nee, verre van zelfs. Heracles speelt de eerste wedstrijd, mist niemand en heeft toch licht voordeel van het kunstgras. Zeer fysiek spel met 100% inzet en je maakt het PSV moeilijk. Ga je mee in het spel en schuw je de duels, leg je het gewoon af. En niet teveel aanvallen tegen PSV, want dan geef je ze ruimte.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof het onmogelijk is dat Heracles wint.
Vrijwel heel dit elftal kan scoren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar voor zover ik weet maar 1 echte goaltjesdief?
Klopt. Een echte PSV-er gelooft in z'n club zonder extra arrogantiequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat die arrogantie maar aan ons over. Bij jullie past dat helemaal niet
Wat uiteindelijk een goedmakertje aan de andere kant oplevert waarvan de gevolgen bekend zijn...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, dat is echt verschrikkelijk.
Wie heeft dat gezegt? Suarez was tegen Praag samen met Vermaelen veruit de beste Ajacied op het veld. En dat terwijl hij pas 2 dagen met de groep mee trainde..quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef Flashwin het volgende:
[..]
idd, waan van de dag
tegen Praag was Suarez nog een miskoop
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alleen is Suarez natuurlijk een veel slimmere speler dan Leonardo.
Maar er zijn 1 of 2 spelers die er uiteindelijk voor moeten gaan zorgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vrijwel heel dit elftal kan scoren.
En de rest van het team loopt er maar een beetje bij voor niks?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar er zijn 1 of 2 spelers die er uiteindelijk voor moeten gaan zorgen.
Feyenoord wordt ook nog geen kampioen dit seizoen... Maar om nou te zeggen dat ze niet gaan scoren tegen Utrechtquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar er zijn 1 of 2 spelers die er uiteindelijk voor moeten gaan zorgen.
Nee. Die lopen er om te verdedigen en dergelijkequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:44 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En de rest van het team loopt er maar een beetje bij voor niks?
Toma, kom er maar in jongenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Maduro. Wie zat er nu te zeuren dat hij erin kwam. 0 - 3
Het moet nog blijken of ze gaan scoren. Maar dit op voorhand al onmogelijk achten gaat wel heel erg ver idd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Feyenoord wordt ook nog geen kampioen dit seizoen... Maar om nou te zeggen dat ze niet gaan scoren tegen UtrechtGewoon 0-2 daar.
Tsja dat zal jij straks niet kunnenquote:
True..quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:43 schreef toma het volgende:
[..]dat scheelt natuurlijk 7,2 milj. qua marktwaarde?
3-0, 3-0 lekker puhhhquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Pff zie ze weer juichen hier3 maanden geleden mocht Maduro nog optyfen...
zou jij ook doen, maar goed f'noord verliest tochquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:45 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:45 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef WEST het volgende:
[..]
zou jij ook doen, maar goed f'noord verliest toch![]()
Dit keer beginnen met jullie saldo ipv in de laatste match?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:45 schreef WEST het volgende:
netjes maduronu ff een monsterscore eruit draaien
Boe fucking hoe.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:45 schreef Malibu-06 het volgende:
laat je moeder je pamper maar vervangen het stinkt hierquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Tuurlijk joh. En nu maar weer terug naar je zandbak.
Omdat ie een keertje scoort?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Maduro had vorig jaar de welbekende dip, nu is hij weer terug
Laten we het enthousiasme nog even temperenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:47 schreef Corksterr het volgende:
Suarez heeft ook wel een droomdebuut hoorBij elke goal betrokken.
Vertel, wat deed ie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Das dan weer jammer Suarez, niet meteen de vedette uit gaan hangen nu natuurlijk, je deed het prima als teamspeler net.
meen je niet....quote:
Dat kan je niet zeggen na de eerste wedstrijdquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Pedroso het volgende:
Simpel middagje in Doetinchem. We zullen het dit jaar in ieder geval niet op doelsaldo gaan afleggen.
niet heel erg, maar hij had moeten afspelen, maar ik vergeef het hem maar evenquote:
Maduro is al maanden bezig stukje bij beetje z'n oude vorm te herpakken. Die is nog niet terug, maar twee goals zijn goed voor z'n zelfvertrouwen, samen met vermoeidheid het grootste manco wat z'n vormdip veroorzaakte.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ie een keertje scoort?
Jammer, die Suarez is over een jaartje echt een vreselijk persoon als die het zo goed blijft doen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:50 schreef Jnk18 het volgende:
Whaha gelukkig heb ik suarez in de voetbalmanager
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een held die Suarez![]()
voel ik een nieuwe Litmanen aankomen
?
0-5quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Over een half jaartje zal Suarez Makaay wel een rechtzaak aan gaan spannen omdat ie naar Chelsea Ajax wil
Je mag niet 2x in een seizoen naar een andere club overstappen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Over een half jaartje zal Suarez wel een rechtzaak aan gaan spannen omdat ie naar Chelsea wil
Niet elke week zal je elke kans erin schieten. En de tegenstand van de Graafschap is nu ineens wel erg treurig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Pedroso het volgende:
Simpel middagje in Doetinchem. We zullen het dit jaar in ieder geval niet op doelsaldo gaan afleggen.
TIJDENS de eerste wedstrijdquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hehe Ajax supporters beginnen meteen ''kampioenuh!'' te scanderen
Nieuwe regels niet meegekregen, er is maar 1 wedstrijd dit seizoenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Ajax is al kampioen denk ik, of niet mannen?
lol de graafschapquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Ajax is al kampioen denk ik, of niet mannen?
Dan heeft PSV in ieder geval nog de nastoot!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nieuwe regels niet meegekregen, er is maar 1 wedstrijd dit seizoen.
Jullie winnen met 5-1quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan heeft PSV in ieder geval nog de nastoot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |